*Rapid 130* *Rapid 130*

komentáře | popis | fotky | Zeke-ten šestý | 07.05.23 19:46 | 224x v oblíbených
Škoda Rapid 130 "Matylda"

Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))

Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D

A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.

Něco k historii:

-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71

Rok výroby: 1987

Karoserie:

-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)

-Nový celolak

-Pocínované rohy oken

-Přední blatníky a čelo pozinkované



Převodovka:

-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)

-Převod klasika 3,9 Rapid



Interiér:

-Komplet černý, vytepované sedačky

-Neoriginální strop a plato :)



Nápravy:

-Zadní:

-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit

-Nová ložiska, tuk, gufera.....

-Přední:

-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)



Motor:

-742.136

-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel

-Vačka 265/265 Motor-Excel

-Písty, vložky kolbenschmidt

-Kompletně přetěsněn

Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.



Kola:

-Ronal 13", pneu 185/60

-MTX 13", pneu 185/60





Audio:

-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer





Škoda rapid 1987


Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)

*Rapid 130* - komentáře:

15:57:24
03.10.2012
Lubes - zrušená registrace
-> tunerlada: ja to mám tak tiež,príde mi to omnoho praktickejšie 4
15:46:27
03.10.2012
tunerlada
vy stím naděláte.. tyhle spony se dávají celkem běžně když se mění manžety a problém stím nikdy nebyl, a kor když jsou daný protikusně aby se jakože zároveň vyvažovali tak není o čem řeč :)
15:34:10
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: no celkem 4 kousky :D
15:28:22
03.10.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: nemáš už tých poloosí repasnutých nejako veľa?3
15:13:52
03.10.2012
Pavel P..
-> Bucin: tak zrovna vibrací bych nijak zásadně nebál.... ta vazelína v kloubech taky neni rovnoměrně aby to bylo vyvážený...
15:10:08
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> Bucin: určo bude, asi zkusím sehnat nejake "normalni" a kvalitni spony6
15:06:07
03.10.2012
Bucin
-> Zeke-ten šestý: tak pocitově asi nic ale co uložení a ložiska ? Nebude to mít vliv na vyžší opotřebení odpor vzduchu při rotaci atd... ???
15:01:39
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> Bucin: taky mě to napadlo, ale na poloosach na autě už to tak někdo udělal předemnou a nic jsem nepocítil
14:57:59
03.10.2012
Bucin
-> Pavel P.,Zeke-ten šestý: já se tam bojim dát i plastový stahovačky abych to nevyhodil z vyváženosti ale tohle? nevim bál bych se vybrací
14:56:33
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: u dvou tech co tam maji byt jsem utrhl "hlavu" kterou se to melo zaaretovat, asi nejaka čína :/
14:55:03
03.10.2012
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: co ty šroubovací spony? to je hrůza9
14:53:07
03.10.2012
Zeke-ten šestý
polovosy, nebo polovčely? 1
zvětšit   *Rapid 130* - obrázek od Zeke-ten šestý vložen 03.10.2012 14:53:07
14:34:53
26.09.2012
Zeke-ten šestý
-> Qwak: ja myslel ze jsi prave uz sel?! :D
21:43:52
25.09.2012
Qwak
-> Zeke-ten šestý: no pěkně si dneska odjel .. 3 si mě mohl hodit domů 1
21:24:15
25.09.2012
Zeke-ten šestý
Zbyl mi z těch aut jen rapid, aneb nejsilnější přežije :D
zvětšit   *Rapid 130* - obrázek od Zeke-ten šestý vložen 25.09.2012 21:24:15
19:28:46
25.09.2012
Zeke-ten šestý
-> Karlos (WIO46): podle toho jsem vyndaval ježka z klece :)
19:22:57
25.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Zeke-ten šestý: Já si ale nepamatuju jak na to. Ale šlo mi to bez problémů podle majklova návodu tady na vuřtu.
19:22:10
25.09.2012
Zeke-ten šestý
-> Karlos (WIO46): tripody jsem tam také nechal, jojo, delal jsem to jak si rikal a nejak ne a ne se to pustit1
19:20:12
25.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Zeke-ten šestý: To jsi potřeboval svěrák na vybouchnutí hřídele? Normálně jsem držel hřídel v ruce a zklepával to kladívkem. Ty tripoidy jsem na hřídeli nechal. Neviděl jsem důvod je sundavat.
18:44:55
25.09.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: nějak mi chyběl svěrák abych vybouchnul hřídel, ale co, já už nemám kam spěchat3
Extreme Tyres