skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
18:21:45
28.08.2012
28.08.2012
Zeke-ten šestý
-> ondie: nojo, jinou už nemám, když na to nekde narazím, dam ti vedet :)
15:50:23
28.08.2012
28.08.2012
ondie
-> Zeke-ten šestý: jééé přišel sem pozdě ?
-> Karlos (WIO46): grrh !
-> Karlos (WIO46): grrh !
20:43:38
27.08.2012
27.08.2012
Zeke-ten šestý
-> MOLSO: to je jak ti jede motor, kdyz ma nejakej problem tak se to rozsviti :D
-> Kurier Grobar: jsem rad ze se libi :), výztuha me pěkně oklamala no
-> Kurier Grobar: jsem rad ze se libi :), výztuha me pěkně oklamala no
20:39:29
27.08.2012
27.08.2012
MOLSO
-> Zeke-ten šestý: to druhé sprava je EKG ?
20:32:06
27.08.2012
27.08.2012
Kurier Grobar
-> Zeke-ten šestý: s tou výstuhou som to mal podobné , hlavne že už to je v poriadku inač skvelý rapid
19:30:59
27.08.2012
27.08.2012
Zeke-ten šestý
-> Karlos (WIO46): klidně :))
17:03:50
27.08.2012
27.08.2012
Karlos (WIO46)
-> Zeke-ten šestý: Já chci kontrolku sahary!
08:28:21
27.08.2012
27.08.2012
Zeke-ten šestý
-> ondie: to nevím, ale pokud máš zájem, mám ještě jednu:
00:55:14
27.08.2012
27.08.2012
ondie
-> Zeke-ten šestý: Nevěděl bys z čeho je ta ikonka větráku ?
22:31:29
26.08.2012
26.08.2012
Zeke-ten šestý
-> Šulda: jestli chces ty chromovy tak klidne :)
22:31:10
26.08.2012
26.08.2012
Zeke-ten šestý
-> afro100: ja chtel puvodne davat chromovy kliky a tak, tak jsem si tehda postavil i budiky. Dam tam ty co tam patri
22:18:47
26.08.2012
26.08.2012
Šulda
-> Zeke-ten šestý: černí chrom odkoupím
22:17:21
26.08.2012
26.08.2012
afro100
-> Zeke-ten šestý: chrom tam nepatri
19:15:27
26.08.2012
26.08.2012
Zeke-ten šestý
Tak jsem si cvicne skoru sundal a nandal palubku, bo jsem zjistil, že ta kovova cast pod oknem ma byt pod tesnenim a ne nad nim... pak mi nesla vyndat sedacka ridice, byla pouzita vetsi sila a slo to a pak jsem natahl bowden nahonu tachometru a tim jsem zkoncil, jeste jsem rozbil novej popelnik, kdyz se dari
09:10:30
14.08.2012
14.08.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: to by som chcel vidieť toho, čo vraví daj to tam Na kyvku dobré, na vlečku určite radšej lino, budeš mať menšie Áčka.
08:44:25
14.08.2012
14.08.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: koukám že na virtu jsou 2 tábory, jedni říkají zahod to, druzí dej to tam :D