skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to originál Rapid 130 rv.87 nejspíš nějáká vývozní verze, dovezeno z Itálie.
Byl dotažený z Itálie v původní modré barvě, ale asi nebyl v dobrém stavu tak jej původní majitel celého odstrojil tak že zůstala holá karosérie, kompletně ho vyvařil a po té nechal udělat lak na celém autě. Potom následovalo vystříkání celého spodku nejspíš nějákým "tlumexem" a kompletní vystříkání dutin. Jako vrchol oprav tam dával bývalý majitel sportovní prahy a plastové podběhy (vše nanýtoval). Potom jsem ho koupil já.
Dále má starší pobledlé blinkry vpředu, čiré světla vzadu a citlivě zamračenou kapotu.
Elektriku živí menší baterka co má 95Ah vypadá jako kdyby jí někdo vytáhl z traktoru(né tak zprasená, ale tak přerostlá).
Na léto mám pro něj připravene disky o šíři 6,5" s pneu 185/60 R13 "PAPUČE" (jak je nazval jeden moc dobrý kámoš), ještě příčný výfuk co má naměřenou hlučnost 120,2 decibelů(podzimní sraz Běšiny 2008) - nádherně zpívá a žere + ořezaný vzduchový filtr.
Ještě by jsem chtěl poopravit nápravy, obě patřičně vystužit.
Mám nachystanou sadu tlumičů na předek i zadek zároveň i s pružinami, nové vlečkové bubny, nějáké sylenbloky atd. už mi jen chybí podélné ramena a vlečkové buchty.
Ještě mám doma nachystané originál sportovní zrcátka BESKYD SPORT, výztuhy na přední nápravu. Tak to tam snad v létě vše dám.
A jako vrchol mojí zhovadilosti jsem sehnal zánovní český originál reduktorový starter Magneton přímo na š 130(žádná překopávka z Filety) - štěká pěkně.
S Rapidem jsem zatím spokojený, nikde mě nenechal(až na jedne problém s vodou) a doslova vyjel všude.
AUTO PRODÁNO uživateli: mafes
Byl dotažený z Itálie v původní modré barvě, ale asi nebyl v dobrém stavu tak jej původní majitel celého odstrojil tak že zůstala holá karosérie, kompletně ho vyvařil a po té nechal udělat lak na celém autě. Potom následovalo vystříkání celého spodku nejspíš nějákým "tlumexem" a kompletní vystříkání dutin. Jako vrchol oprav tam dával bývalý majitel sportovní prahy a plastové podběhy (vše nanýtoval). Potom jsem ho koupil já.
Dále má starší pobledlé blinkry vpředu, čiré světla vzadu a citlivě zamračenou kapotu.
Elektriku živí menší baterka co má 95Ah vypadá jako kdyby jí někdo vytáhl z traktoru(né tak zprasená, ale tak přerostlá).
Na léto mám pro něj připravene disky o šíři 6,5" s pneu 185/60 R13 "PAPUČE" (jak je nazval jeden moc dobrý kámoš), ještě příčný výfuk co má naměřenou hlučnost 120,2 decibelů(podzimní sraz Běšiny 2008) - nádherně zpívá a žere + ořezaný vzduchový filtr.
Ještě by jsem chtěl poopravit nápravy, obě patřičně vystužit.
Mám nachystanou sadu tlumičů na předek i zadek zároveň i s pružinami, nové vlečkové bubny, nějáké sylenbloky atd. už mi jen chybí podélné ramena a vlečkové buchty.
Ještě mám doma nachystané originál sportovní zrcátka BESKYD SPORT, výztuhy na přední nápravu. Tak to tam snad v létě vše dám.
A jako vrchol mojí zhovadilosti jsem sehnal zánovní český originál reduktorový starter Magneton přímo na š 130(žádná překopávka z Filety) - štěká pěkně.
S Rapidem jsem zatím spokojený, nikde mě nenechal(až na jedne problém s vodou) a doslova vyjel všude.
AUTO PRODÁNO uživateli: mafes
Rampouch - komentáře:
11:24:53
13.12.2011
13.12.2011
Tasmanian Devil 130
Ty budíky jsou značky EQUUS. Tudiž byli nové a teďka mají cca 3 roky. Žádný Renault
11:56:27
13.11.2011
13.11.2011
polino120
-> Šulda: a tie škodovácke hodiny sú odkiaľ?
11:02:41
13.11.2011
13.11.2011
Jawák - zrušená registrace
-> Šulda: povedal by som že z renaulta ale niesom si isty
10:50:29
13.11.2011
13.11.2011
Šulda
z čeho tam jsou ty budíky ty hodiny jsou origo škodovácký a ty 2 ?
10:37:57
13.11.2011
13.11.2011
Tasmanian Devil 130
Auto jde nejspíše do prodeje
00:37:40
24.04.2009
24.04.2009
Hutch
POžaduji nové foto,toho co jsem dnes viděl......papuče a řev
19:07:53
24.03.2009
24.03.2009
Hutch
Na ten příčňák jsem zvědavý....
19:18:57
12.01.2009
12.01.2009
theWolf
coupe club KpO
17:05:30
11.01.2009
11.01.2009
Hutch
coupe club kpo