
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
více fotek jsem hodil na rajče
ticfile.rajce.idnes.cz/Ra pek
-----
Můj Rápek
Tak abych nějak krátce začal …
Rapid se mi líbil už od dětsví - takovej sen, a cca k 19. nározeninám, jsem si ho pořídil.
Škoda Rapid 135
Vůz Škoda Rapid 135 (motorizace od výrobce byla instalována 120, předchozíí majitel instaloval 135 z favorita ), ořechová hnědá, jsem koupil 26.3.2008 , na "pohled" v dobrém stavu.
Po krátké době se ukázaly věci, které se musely v době nejbližší vyřešit.
Proběhlo několik operací, od seřízení původního motoru, přes instalovaní origo výfuku, nákupem a renovací alu Apollo, řešení audio v interiéru, karosérie, přestavba masky, instalace 136 a dalších operací, které dále nebudu vypisovat.
Původní 135 se ukázala za krátkou dobu svého provozu jako velmi utahaná jednotka. Motor byl už od koupi olejnička, po čase jeho výkon výrazně slábl. S chlazením motoru to taky nebylo dobré. Původně byla zamýšlena pohonná jednotka 136M (více bodové vstřikování) ale po určitých debatách s odborníky, postavena klasická 136. naskytla se možnost koupě dobrého motoru tak se po ni sáhlo. motor se dal do kupy. Pro lepší dýchání sem koupil K&N filtr :).
Na voze, pokud jsou možnosti (čas/finance) se dále pracuje.
---------
27.9.2009 - přstavba přední masky na čtyročko (3dny práce)
Jinak stručně o voze:
-Motor 135 (fáčko) - NYNÍ 136
-Kola: Apollo R13 4x130
-Hudba
- autorádio Sony CDX-GT828U
- zesilovač Magnat RAPBULL 4x75W
- repro 4x 80W Magnat Classic 694 v platu , 2x v zadním bočním tapecírunku středobas Magnat a ve dveřích 2x Kenwood.
Zatím do budoucna:
- přestavba na čtyročko - HOTOVO
- připravit na STK 2010 (hlavně vyměnit zadní ložiska, výfukové svody a výfuk) -HOTOVO
- sehnat a instalovat motor 136 - instalován, nyní probýhá test a řeší se problematika karbecu
- dát novou image
- obnovit vzhled interiéru
- oranžová metalíza
- nechat vyleštit Apolla
No to je tak vše.
Díky všem co mi s prací pomáhají, především otci.
ticfile.rajce.idnes.cz/Ra pek
-----
Můj Rápek
Tak abych nějak krátce začal …
Rapid se mi líbil už od dětsví - takovej sen, a cca k 19. nározeninám, jsem si ho pořídil.
Škoda Rapid 135
Vůz Škoda Rapid 135 (motorizace od výrobce byla instalována 120, předchozíí majitel instaloval 135 z favorita ), ořechová hnědá, jsem koupil 26.3.2008 , na "pohled" v dobrém stavu.
Po krátké době se ukázaly věci, které se musely v době nejbližší vyřešit.
Proběhlo několik operací, od seřízení původního motoru, přes instalovaní origo výfuku, nákupem a renovací alu Apollo, řešení audio v interiéru, karosérie, přestavba masky, instalace 136 a dalších operací, které dále nebudu vypisovat.
Původní 135 se ukázala za krátkou dobu svého provozu jako velmi utahaná jednotka. Motor byl už od koupi olejnička, po čase jeho výkon výrazně slábl. S chlazením motoru to taky nebylo dobré. Původně byla zamýšlena pohonná jednotka 136M (více bodové vstřikování) ale po určitých debatách s odborníky, postavena klasická 136. naskytla se možnost koupě dobrého motoru tak se po ni sáhlo. motor se dal do kupy. Pro lepší dýchání sem koupil K&N filtr :).
Na voze, pokud jsou možnosti (čas/finance) se dále pracuje.
---------
27.9.2009 - přstavba přední masky na čtyročko (3dny práce)
Jinak stručně o voze:
-Motor 135 (fáčko) - NYNÍ 136
-Kola: Apollo R13 4x130
-Hudba
- autorádio Sony CDX-GT828U
- zesilovač Magnat RAPBULL 4x75W
- repro 4x 80W Magnat Classic 694 v platu , 2x v zadním bočním tapecírunku středobas Magnat a ve dveřích 2x Kenwood.
Zatím do budoucna:
- přestavba na čtyročko - HOTOVO
- připravit na STK 2010 (hlavně vyměnit zadní ložiska, výfukové svody a výfuk) -HOTOVO
- sehnat a instalovat motor 136 - instalován, nyní probýhá test a řeší se problematika karbecu
- dát novou image
- obnovit vzhled interiéru
- oranžová metalíza
- nechat vyleštit Apolla
No to je tak vše.
Díky všem co mi s prací pomáhají, především otci.
tic.file / Rapid 136 - komentáře:
-> VeTeV: alebo nabit klince

-> Syny: lepsi by to bylo chytit samorezkama 

-> tic.file: Ty nejty, to je "oprava" uplne k hovnu
Nevydrzi to nic, absolutne vubec to neplni funkci jakou to plnit ma, takze to co je nanejtovany jako by tam nebylo. A v pripade bouracky to prinejtovany odpadne a to malo co cloveka ve skodovce chrani, je jeste z pulky vyrezany, takze asi tak...

hlinnikove nity sa pekne vymačkaju a kasna sa bude krutit jak had



-> koate: hliník ten vydrží...
jako na samonosnou kastli vozu skoda, ktera se sama o sobe krouti nanejtovat prahy, coz ej jedna z nosnejch casti vozu chce velkou odvahu... ty nejty se brzo rozsklebi :-)
jako na samonosnou kastli vozu skoda, ktera se sama o sobe krouti nanejtovat prahy, coz ej jedna z nosnejch casti vozu chce velkou odvahu... ty nejty se brzo rozsklebi :-)
mě spíš zajímalo jestli hliníkový anebo železný ty nejty.
Quest 02.08.10 21:24:13 napsal:
A to jsem si myslel jaký je klaudie prase když nejtoval přední
blatníky…
Jakože že se nepoužila metoda spojení kovových materílů pomocí COčka? Z určitých důvodů byla použita metoda spojování materiálů za studena, pokud jsou na mysli práhy.
A to jsem si myslel jaký je klaudie prase když nejtoval přední
blatníky…

Jakože že se nepoužila metoda spojení kovových materílů pomocí COčka? Z určitých důvodů byla použita metoda spojování materiálů za studena, pokud jsou na mysli práhy.
A to jsem si myslel jaký je klaudie prase když nejtoval přední blatníky...

tak táá prestavba na uzky predok tomu fakt pomohla..... veľmi peknééé
pekná práca :) .. ide k obľubeným :)


Fakt pěknej!

koate 16.05.10 17:08:19 napsal:
prosimtě jaký si použil nejty?
4,5lky
prosimtě jaký si použil nejty?
4,5lky
prosimtě jaký si použil nejty?
koordiak 26.03.10 21:32:47 napsal:
kde zmizli 4 očká?????
nikam, ...trochu se pomotaly fotky :) editováno :)
kde zmizli 4 očká?????

nikam, ...trochu se pomotaly fotky :) editováno :)
kde zmizli 4 očká?????

-> Fén:
A parní lokomotivy a závoďáky také :-D
A parní lokomotivy a závoďáky také :-D
-> havlik: Letadla jsou taky přece nýtované. :o)
-> Nwkt:
Ahoj,
COčko bohužel nevlastním(e), a nebližší forma spojení byla tato studená forma, nejtováním.
Ahoj,
COčko bohužel nevlastním(e), a nebližší forma spojení byla tato studená forma, nejtováním.
-> havlik:
čus, né nedělám, jsou nejtovaný, práhy vystříkány a ošetřeny...
čus, né nedělám, jsou nejtovaný, práhy vystříkány a ošetřeny...
-> havlik: Tuning, sváry jsou moc těžký
Ty woe to si děláš prdel že tam má ty práhy a všechny opravný plechy nejtovaný
