
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
-> rapydak: dík,spíš na normální vikendové ježdění a na srazy.vzhled upravovat nehci jen lak,spíš posílit motor,snížit přitvrdit,a hlavne opravit kastli.rez je svina
,jinak ten tvuj vypada celkem dobře tak hodne štěstí

-> peter55: víc jich zatím nemám ale to se změní=)
vida dalsi kolega s rapydem zdravym te mas ho peknyho budes delat na sprot jak ja raprda nebo ho mas na vistavy?
-> tibor1: velmi pekny model,mas tich modelov viacej este



-> DEKODOVAC: dík a ma to i celkem dobrý zvuk,že

maš presne taki vyfučik ako ja ulter šport

pekna rapida neni o čom 

no taky teď nemám garáž, navíc mi v šáde ruplo těsnění pod hlavou, takže stojí venku pod stromem a čeká na opravu. Ale na nové garáži se pracuje, koupil sem 2 unimo buňky a z té jedné chci mít garáž.
-> Kamil Vidlička: jo,a stoji tam i ted,garáž neni,takze je chudak na dešti

-> tibor1: krásny rapid :-)..aj slušná cena,ale ten moj som ja zohnal za 150 E :-D....čiže 4500 SK :-D
Ten Rapid stál delší dobu na parkovišti u Billy ne? Bydlím 12 km od Jeseníku. 

Pěkně zachovalej kousek.Jen ho zachovat a žadnej blaznivej tuning. Rapidy jsou pěkný sami o sobě

no tak ta ŠPZ je number one
inač pekny Rapídek






Řadička je zkrácená a mě se sní řadilo dobře, určitě líp jak s tím originálním klackem
je to o zvyku 


řadit jde ale musis znat heslo

Pěknej základ, s tou zkrácenou řadičkou jde vůbec řadit? 

a zmenit masku
Moc hezkej kousek,doufám že ho zachováš. 
Jen by potřeboval celolak(nejlépe originální) a trochu vyštafírovat motor

Jen by potřeboval celolak(nejlépe originální) a trochu vyštafírovat motor
