
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136 :
● r.v. 1988 Kvasiny původně 130
● Přivezen z Olomouce
Motor : 781.136
● Výkon měřen na brzdě
● Výkon : 85koní při 5134ot/m
● Kroutící moment : 136Nm při 4285ot/m
● Výkon na kolech : 55 koní při 5134ot/m na 4. kvalt 134km/h
● hlava 1,3MPI
● snížená hlava o 0,8 mm
● KP 10,5:1
● upravené sací a výfukové kanáli a k tomu slícované sání a svody
● upravený tvar ventilů
● elektrická nízkotlaká pumpa pierburg 0,5bar s přepadem zpátky do nádrže přes odbublinkovač z favorita
● odlehčený setrvačník
● ostrá vačka
● karburátory Kehin 4x
● filtr Speedpro
● svody favorit výfuk vlastní výroby
● omotávka ThermoTec
● nerezový příčňák Kawasaki zx12r
● tvrdší silentbloky
Převodovka :
● 5q
● Přítlačák felicie 1,6
● Stálý převod 3,9
Přední náprava :
● Sportovní pružiny
● Tlumiče SpeedPro
● Vyztužená ramena
● Zkrácené páky řízení
● Ližiny pod nápravou
Zadní náprava :
● Kombinace tvrdé okruhové tlumiče křístek pružiny měké sériové
● Vyztužená podelná ramena
● Tvrdé silentbloky z tatry 603
Kola na letní užití :
● RSL Bílá prášková barva
● Přední : RSL 4x14
● Pneu Matador 185/50/R14 (
● Zadní : RSL 7x14
● Podložky 3cm
● Pneu Dunlop 195/45/R14
Kola na zimní užití :
● Přední :
● Pneu Vraník 155/80/R14
● Zadní :
● Pneu Vraník 175/65/R14
Interiér :
● Poloklec favorit hliník
● Řidičova sedačka Sparco a pásy Sparco
● Spolujezdcova sedačka a zadní sedačky čalouněny na zakázku
● Čalounění ze zátěžáku
● Tapeci na zakázku
● Dřevěný volant a dřevěná hlavice řadící páky
● Snížený volant
Karosérie Exteriér :
● Barva Škoda sport line
● Gumový nárazníky z eRka
● Čiré blinkry
goodal.cz/
● r.v. 1988 Kvasiny původně 130
● Přivezen z Olomouce
Motor : 781.136
● Výkon měřen na brzdě
● Výkon : 85koní při 5134ot/m
● Kroutící moment : 136Nm při 4285ot/m
● Výkon na kolech : 55 koní při 5134ot/m na 4. kvalt 134km/h
● hlava 1,3MPI
● snížená hlava o 0,8 mm
● KP 10,5:1
● upravené sací a výfukové kanáli a k tomu slícované sání a svody
● upravený tvar ventilů
● elektrická nízkotlaká pumpa pierburg 0,5bar s přepadem zpátky do nádrže přes odbublinkovač z favorita
● odlehčený setrvačník
● ostrá vačka
● karburátory Kehin 4x
● filtr Speedpro
● svody favorit výfuk vlastní výroby
● omotávka ThermoTec
● nerezový příčňák Kawasaki zx12r
● tvrdší silentbloky
Převodovka :
● 5q
● Přítlačák felicie 1,6
● Stálý převod 3,9
Přední náprava :
● Sportovní pružiny
● Tlumiče SpeedPro
● Vyztužená ramena
● Zkrácené páky řízení
● Ližiny pod nápravou
Zadní náprava :
● Kombinace tvrdé okruhové tlumiče křístek pružiny měké sériové
● Vyztužená podelná ramena
● Tvrdé silentbloky z tatry 603
Kola na letní užití :
● RSL Bílá prášková barva
● Přední : RSL 4x14
● Pneu Matador 185/50/R14 (
● Zadní : RSL 7x14
● Podložky 3cm
● Pneu Dunlop 195/45/R14
Kola na zimní užití :
● Přední :
● Pneu Vraník 155/80/R14
● Zadní :
● Pneu Vraník 175/65/R14
Interiér :
● Poloklec favorit hliník
● Řidičova sedačka Sparco a pásy Sparco
● Spolujezdcova sedačka a zadní sedačky čalouněny na zakázku
● Čalounění ze zátěžáku
● Tapeci na zakázku
● Dřevěný volant a dřevěná hlavice řadící páky
● Snížený volant
Karosérie Exteriér :
● Barva Škoda sport line
● Gumový nárazníky z eRka
● Čiré blinkry
goodal.cz/
Rapid136 - komentáře:
Jo jo to bych byl rad . Prahu pojedeme určitě .

-> Cesnek: Pěkná fotka na plochý dráze ve Slaným. Nechceš původní kvalitu? Jedeš zase Prahu.
Takze dneska sme uspěšně odjeli první den Rallye Berounka Revival a ty (trubky od hajzlu) jak trvdite drzej uplne normalne a to sou vzdau trvdy pruziny z Pick-up freestyle .
Ale to se prestrikne prskacem to neni jeste konecny na ty fotce a pod tou penou vosk je a v zime se s tim autem nejezdi .
-> kachník: presne nechaj penu niekde nastriekanu a ani nie za rok sa rozpadava
-> mb136gl: sice nejsem odborník na stavby, ale srovnávat barák s autem je dost ulítlý, nevíš co ta pěna udělá v provozu...působení soli, benzínu, oleje.... Do dutin patří vosk a ne pěna
Pokud tu pěnu neořezal, tak budiž, každopádně bych to ještě přetřel něčím
-> castrol 16.09.11 20:31:15: JJ asi jako to tady nikdo nevěřil Baghirovi a přitom to auto odjezdilo tolik zim jako spotřebák s vypěněnýma prahama... 

Vodu to nenacuca jak pise mb136gl tak nevim proc by se tam mela drzet voda kdyz neni kde by se drzela je tam vsude pena a pod ni vosk . A jeste k tem nosnikum vysokopevnostni trubky sami osobe sou pevnejsi nez profilovany plechy a v mistech kde je to spojeny s karoserii je to vyztuzeny trojuhelnikama z 1,5 mm plechu .
-> mb136gl: tak nie ale voda sa tam drzat bude
-> castrol: blbosť.. nič nenacucá, prečo sa to asi dáva na stavby ?
-> Luky.: to vies ze nacuca
A nenacucá se spíš ta voda do pěny?
ne nevim proc by dva plisky o tlousce 1,5mm meli za rok vyhnit... druhou veci je, ze je to profilovany, uzavreny a v krutu a namahani kastle se to bude chovat sakra jinak nez dve trubky... ale nikomu nic nenutim a je to tvoje auto
Takže tak ty vodovodní trubky jak tomu říkate sou to vysokopevnostní trubky který sme vozili z německa takže je to 100x pevnější než ty dva podýlný plíšky co za rok zase schnijou a ta montážní pěna je tam kuli tomu aby se tam nedostala znovu voda pod tim je to oborušeny odrezovačem voskem a pak až pěna . A ještě k tomu přidělaní ramena je tam vyřízlá díra na klíč .
zažil sem hodně velký ghetto káry ale po takovéhleto opravě bych měl ztrach stím jet víc jak 50 ani to je moc 

tak to je brutál ty nosníky nahrazený vodovodní trubkou a vyvaření stylem montážní pěna 

-> Pavel P..: privari napevno 
a ty hybejici nosniky a trubka od hajzdlu tomu prida na pevnosti - asi bych to vyhodil uz

a ty hybejici nosniky a trubka od hajzdlu tomu prida na pevnosti - asi bych to vyhodil uz
co ta pena 
