-> TATRATRUCKER:
Zatím jsem se dobře pobavil nad každou větou.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohodle mazlíka jsem si koupil v červnu 2007. Tehdy jsem bohužel naboural svého prvního Rapida 130 (Hnědáka)(1986 modelový rok 87) tak, že karoserie už byla absolutně nepoužitelná. Já se z auta dostal bez jediného škrábnutí jen s obrovským šokem a tímto vzkládám čest jeho památce a velký dík konstruktérům, že pamatovali na bezpečnost ve voze. Z vozu bylo vymontováno vše, co se dalo použít na nového již zmíněného Rapida. Obě auta když sem je našel byly ve velmi špatném stavu. Silně znečištěná a neudržovaná. Hnědý byl lepší karosářsky, ale oranžový má výborný motor po druhé GO(podle majitele ujeto asi 60tkm, ale nedá se posoudit zda-li je to pravda v době koupě nebylo funkční počítadlo kilometrů). U obou aut jsem byl třetí majitel. Pro Hnědáka sem si jel k Jaroměři. Pomeranč je až z Brna u něj je zajímavé, že byl koupen v Tuzexu Praha Karoserie byla vyrobena 12.6.1986. Obě auta vyrobili v AZNP Kvasiny.
Motor: Seriově dodávaný 742.13 podruhé GO nyní odhadem najeto 90tkm. žádné úpravy proběhlo pouze promazání a očištění od prachu smíchaného s olejem, ale čištění stále pokračuje a časem dojde asi i na lakování. Jinak je motor schopen bez větších problémů točit i 6000. Běžná spotřeba kolem 6,5-7,0l itrů
Převodovka: Původní 5q silně sáknoucí čeká na otevření a výměnu synchronů. Jinak pouze vyměněn oleje. Vyměněna za zrepasovanou 4,22 z hnědáka
Nápravy a řízení: Přední náprava je vcelku dobrá po koupi byla promazána a dotežena nyní pouze výměna čepů řízení. Řízení funguje bez jakékoli vůle a je perfektně citlivé. Zadní náprava to je ovšem jiná písnička. Levé úhlové rameno je naprasklé, obě šavle silně ohnué a prohnilé. Sákne pravý kloub u převodovky a musí vyměnit i tlumiče spolu s bubny. To je v plánu již na 25. února. Díky tímto studentům SOU Rychnov nad Kněžnou za obětavou práci na nápravě. Zadní náprava hotova přední čeká.
Karoserie: Barva tmavě oranžová č.48 popraskaná u zadních sloupků. Prahy a kreaje lemů v černé barvě. Nová obě čela a přední blatníky. Silná koroze zadních podběhů a lemů + prahy. Vyvaření už je domluveno a v březnu hurá na něj. Hotovo
Interiér: Původní smetanový interiér maximálně zachovalý po nekuřácích normálem je asi ošlapaný koberec na místě řidiče. Bohužel je do zadního polstrování nevkusně zakomponováno audio do tapecírunku je bohužžel nenávratně vyříznuta díra. Řešeno výměnou.
auto si prošlo mnoha proměnami a další se možná chystají tak uvidíme jak se to bude dál, ale vzhled se měnit už si nebude.
Na popud Martina trošku aktualizace :)
Motor:
- Seriová 742.13 po výměně rozvodů a seřízení (šlape pěkně :) )
Přední náprava:
- Nové čepy řízení
- G.O. Řízení
- Nové kotouče
Zadní náprava:
- Kompletní G.O. z šikovných ruk Martina136COUPE
Karoserie:
- více či méně postavena znovu. Krom střechy shnilé skoro vše
Lak:
- Původní otřesný a flekatý lat byl po vyvaření přestříkán šípkovou červení, ale lakýra se moc nepochlapil :/
Interiér:
- zadní tapece už bez děr
- Připraveno fungl nové plato od DJ k instalaci
- vyměněny sedačky za neprosezené z Rapida pro Kanadu
- Přístrojový štít GLS
- Vrácen původní volant
- poskovávána ,,aparatura''
- vyměněno rádio
Převodovka:
- nyní 4,22 5Q zrepasovaná Darklordem a zatím to šlape pěkně
Čeká nás:
- G.O. chlazení a topení
- G.O. motoru (ne že by to potřeboval, ale časem určitě)
kompletní garáž
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=19&t...
Fotky protože se sem toho moc nevejde:
josefradocha.rajce.idnes. cz/Fotky_pred_ulozenim
josefradocha.rajce.idnes. cz/Interier
josefradocha.rajce.idnes. cz/Jen_tak
josefradocha.rajce.idnes. cz/Prace_Vitka
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_-_starsi_fotky
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_a_braska_Superb
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_GO_napravy_a_rize ni
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_na_jare
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_s_linkou
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rez
www.facebook.com/media/se t?set=a.1288...
www.facebook.com/media/se t?set=a.1149...
Motor: Seriově dodávaný 742.13 podruhé GO nyní odhadem najeto 90tkm. žádné úpravy proběhlo pouze promazání a očištění od prachu smíchaného s olejem, ale čištění stále pokračuje a časem dojde asi i na lakování. Jinak je motor schopen bez větších problémů točit i 6000. Běžná spotřeba kolem 6,5-7,0l itrů
Převodovka: Původní 5q silně sáknoucí čeká na otevření a výměnu synchronů. Jinak pouze vyměněn oleje. Vyměněna za zrepasovanou 4,22 z hnědáka
Nápravy a řízení: Přední náprava je vcelku dobrá po koupi byla promazána a dotežena nyní pouze výměna čepů řízení. Řízení funguje bez jakékoli vůle a je perfektně citlivé. Zadní náprava to je ovšem jiná písnička. Levé úhlové rameno je naprasklé, obě šavle silně ohnué a prohnilé. Sákne pravý kloub u převodovky a musí vyměnit i tlumiče spolu s bubny. To je v plánu již na 25. února. Díky tímto studentům SOU Rychnov nad Kněžnou za obětavou práci na nápravě. Zadní náprava hotova přední čeká.
Karoserie: Barva tmavě oranžová č.48 popraskaná u zadních sloupků. Prahy a kreaje lemů v černé barvě. Nová obě čela a přední blatníky. Silná koroze zadních podběhů a lemů + prahy. Vyvaření už je domluveno a v březnu hurá na něj. Hotovo
Interiér: Původní smetanový interiér maximálně zachovalý po nekuřácích normálem je asi ošlapaný koberec na místě řidiče. Bohužel je do zadního polstrování nevkusně zakomponováno audio do tapecírunku je bohužžel nenávratně vyříznuta díra. Řešeno výměnou.
auto si prošlo mnoha proměnami a další se možná chystají tak uvidíme jak se to bude dál, ale vzhled se měnit už si nebude.
Na popud Martina trošku aktualizace :)
Motor:
- Seriová 742.13 po výměně rozvodů a seřízení (šlape pěkně :) )
Přední náprava:
- Nové čepy řízení
- G.O. Řízení
- Nové kotouče
Zadní náprava:
- Kompletní G.O. z šikovných ruk Martina136COUPE
Karoserie:
- více či méně postavena znovu. Krom střechy shnilé skoro vše
Lak:
- Původní otřesný a flekatý lat byl po vyvaření přestříkán šípkovou červení, ale lakýra se moc nepochlapil :/
Interiér:
- zadní tapece už bez děr
- Připraveno fungl nové plato od DJ k instalaci
- vyměněny sedačky za neprosezené z Rapida pro Kanadu
- Přístrojový štít GLS
- Vrácen původní volant
- poskovávána ,,aparatura''
- vyměněno rádio
Převodovka:
- nyní 4,22 5Q zrepasovaná Darklordem a zatím to šlape pěkně
Čeká nás:
- G.O. chlazení a topení
- G.O. motoru (ne že by to potřeboval, ale časem určitě)
kompletní garáž
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=19&t...
Fotky protože se sem toho moc nevejde:
josefradocha.rajce.idnes. cz/Fotky_pred_ulozenim
josefradocha.rajce.idnes. cz/Interier
josefradocha.rajce.idnes. cz/Jen_tak
josefradocha.rajce.idnes. cz/Prace_Vitka
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_-_starsi_fotky
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_a_braska_Superb
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_GO_napravy_a_rize ni
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_na_jare
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_s_linkou
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rez
www.facebook.com/media/se t?set=a.1288...
www.facebook.com/media/se t?set=a.1149...
Pomeranč - komentáře:
18:38:13
21.06.2011
21.06.2011
Hurdis
18:22:30
21.06.2011
21.06.2011
kamikaze
-> Tuner#2: Asi tak ...
-> TATRATRUCKER: vložit: [nick] [datum] [oboje] [citovat]
-> TATRATRUCKER: vložit: [nick] [datum] [oboje] [citovat]
18:19:57
21.06.2011
21.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TATRATRUCKER 21.06.11 18:08:09: Raději no coment, jedna kravina za druhou od schánění dílů, kupování v kelly, přes cenu celolaku (to je total nesmysl) až po to, že umím auto jen nastartovat...
BTW proč prudič je snad jasné. Napsat, že dělá z komára velblouda to prostě jinak nazvat nejde...
BTW proč prudič je snad jasné. Napsat, že dělá z komára velblouda to prostě jinak nazvat nejde...
18:08:09
21.06.2011
21.06.2011
TATRATRUCKER
Tuner2: Nechápu proč prudiče když se zde normálně bavíme,pokud někdo vyjádří negativní názor ještě to nemusí znamenat že chceš někoho nasrat to za prvé a za druhé nechápu proč se ty zapojuješ do debaty které nerozumíš a jde mimo tebe.To že si neumíš poshánět díly na škodovku je jen tvoje hloupost,stačí občas použít gooogle,zajet na vrakáč nebo navštívit autokelly,kde je to ale dražší,díly na škodárnu jdou poshánět uplně krásně. Celolak má význam jen u starších laků,Pepa má lak poměrně nový tudíž celolak je dle mě zbytečný ale své důvody proč ho chce už psal. Kvalitní celolak se dá udělat v rozmezí 15 - 20000, schválně to píšu předem. Tvůj názor na to jestli škodovkám nerozumím je mi uplně někdě protože svým příspěvkem si dokázal že škodovku asi umíš akorát nastartovat.
MATESS: Díky za odkaz na mou sešrotovanou stovku,nyní si snad každý může udělat obrázek jak moc škodovkám nerozumím a neumím si nic opravit.
MIMA:
MATESS: Díky za odkaz na mou sešrotovanou stovku,nyní si snad každý může udělat obrázek jak moc škodovkám nerozumím a neumím si nic opravit.
MIMA:
17:56:51
21.06.2011
21.06.2011
MiMa17
->Tuner#2 21.06.11 06:17:30:
možno tuší a dokáže si porobiť sám a nemusí si všetko utekať dávať robiť veľkým majstrom....
možno tuší a dokáže si porobiť sám a nemusí si všetko utekať dávať robiť veľkým majstrom....
08:21:10
21.06.2011
21.06.2011
afro100
-> MATTESS:
od zaciatku roka uz to auto nie je ...
od zaciatku roka uz to auto nie je ...
06:17:30
21.06.2011
21.06.2011
MATTESS
Tuner#2 20.06.11 20:45:15 napsal: → Josef.Radocha: Pepo co je to tady za prudiče co navíc netuší o opravách zdaleka nic?
www.skoda110r.cz/article. php?id=1033
www.skoda110r.cz/article. php?id=1033
22:58:18
20.06.2011
20.06.2011
Josef.Radocha
-> Tuner#2: Díky za podporu, Jinak celolak asi bude, protože to vidím stejně jako ty... navíc některá místa na autě už dostala naprdel od otce a něco pořešil i prase lakýrník...
22:52:43
20.06.2011
20.06.2011
afro100
-> Josef.Radocha 20.06.11 22:51:49: aha, dík za vysvetlenie
22:51:49
20.06.2011
20.06.2011
Josef.Radocha
-> afro100: Hlava je následek.. chladič sákl a motor se přehřál sic nepatrně ale přehřál...
20:45:15
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Josef.Radocha: Pepo co je to tady za prudiče co navíc netuší o opravách zdaleka nic? Mě se stát to co Tobě, tak 15tKč to rozhodně nezpraví... Už je to, že kapota bude mít jiný odstím by mě tak sralo, že by to bylo na celolak, maska je dnes nesehnatelný artikl, nové čelo, chladič atd. atd.
Někdo si to tady silně plete se spotřebákem, tam by to asi 15 spravilo bez problému s tím, že by to tak nějak vypadalo, ale rozhodně ne dokonale...
Někdo si to tady silně plete se spotřebákem, tam by to asi 15 spravilo bez problému s tím, že by to tak nějak vypadalo, ale rozhodně ne dokonale...
18:46:53
20.06.2011
20.06.2011
afro100
-> Josef.Radocha 16.06.11 14:34:49: ty si bural hlavou motoru ? Ze mi stale nejak nesedi do vyctu zavad
18:43:14
20.06.2011
20.06.2011
TATRATRUCKER
Poslyš,děláš tu z komára velblouda a když už si teda vysypal 15000 za opravu tak si nachystej aspon dalsich deset,nebo v tvem pripade urcite i dvacet protoze ti evidentne nezbylo na lakovani kapoty kdyz stale neni v barve auta. Nemam rad pokud se nekdo snazi delat z lidi voly a proste 15 000 je sakra hodne a pokud te fakt nekdo taaak moc natáhl ze si za to tech 15 000 vysolil dobrorovolne..tak si priste zapamatuj prislovi mluviti stribro mlceti zlato,usetris si tim spoustu problemu v budoucim zivote
14:34:49
16.06.2011
16.06.2011
Josef.Radocha
-> TATRATRUCKER: Takže čelo je prohnuté z prostředka směrem dolu.. nepoužitelné, Lak prasklý není, ale je orvaný, Těsnění fouklé není, ale prdla palice. Budeš se divit, ale ono toho je víc než na první pohled.. a pokud poznáš z jediné fotky víc než klempíř, který radši auto chtěl ihned vidět tak jsi dobrej...
22:49:55
13.06.2011
13.06.2011
MiMa17
-> TATRATRUCKER 13.06.11 19:29:08:
19:29:08
13.06.2011
13.06.2011
TATRATRUCKER
Čoveče,nemůžu si pomoct ale mě se to nezdá.
Na předním čele nemáš ani rozjeté spáry mezi blatníkama,tak nechápu kde je prohlý,možná TROŠIČKU uprostřed,nic co by nešlo vyrovnat potlačením ruky,pod oknem taky není nikde vidět prasklý lak a pochybuju že kvůli trochu poohýbanému plechu za chladičem ti to dávali na stolici..těsnění pod hlavou je 500 kč,,práce když moc tak 1000kč;)..a nová barva na lemech a nový lak..hele,přiznej se že nás s těma 15 000 tak trochu lakuješ,je to polehčující okolnost ..
Na předním čele nemáš ani rozjeté spáry mezi blatníkama,tak nechápu kde je prohlý,možná TROŠIČKU uprostřed,nic co by nešlo vyrovnat potlačením ruky,pod oknem taky není nikde vidět prasklý lak a pochybuju že kvůli trochu poohýbanému plechu za chladičem ti to dávali na stolici..těsnění pod hlavou je 500 kč,,práce když moc tak 1000kč;)..a nová barva na lemech a nový lak..hele,přiznej se že nás s těma 15 000 tak trochu lakuješ,je to polehčující okolnost ..
18:05:29
13.06.2011
13.06.2011
MiMa17
...chjo....
09:54:23
13.06.2011
13.06.2011
Josef.Radocha
-> afro100:
Nemám.. po zkušenostech jsem to radši nefotil a karosář musel pracovat rychle.
-> TATRATRUCKER: Něco se roztahovalo a roště kufru se tahal a pasoval dolu neseděl skoro o 1cm výškově a 2 cm hloubkově.. Kapota nová, Lak, rovnání, Zničený lak na blatnících a pod oknem, zničené čelo, ono toho je víc co musí potom do laku a některé díly i ošetřit vrstvou pružné barvy proti kamení, která je po celém podvozku, lemech a prazích jo a k neposlední řadě přičti fouknutí těsnění pod palicí...
Nemám.. po zkušenostech jsem to radši nefotil a karosář musel pracovat rychle.
-> TATRATRUCKER: Něco se roztahovalo a roště kufru se tahal a pasoval dolu neseděl skoro o 1cm výškově a 2 cm hloubkově.. Kapota nová, Lak, rovnání, Zničený lak na blatnících a pod oknem, zničené čelo, ono toho je víc co musí potom do laku a některé díly i ošetřit vrstvou pružné barvy proti kamení, která je po celém podvozku, lemech a prazích jo a k neposlední řadě přičti fouknutí těsnění pod palicí...
19:10:55
09.06.2011
09.06.2011
TATRATRUCKER
Cus,též by mě zajimalo co se tam rovnalo. Lak na kapotu je 5000,nový chladic je 500. A davat 9500 za narovnani plechu pod kapotou ??? Spodekhnuty nemas takze pocitam ze to odnesl jen ten horni plech.