
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže tento stroj je tu ještě i pod kartou původního majitele jako Paul/Rapid 130, tak se můžete podívat na původní vzhled, před mým převzetím.
Jinak se nyní jedná stále o původní ŠKODA Rapid 130, r.v. 1987 ve stavu jaký je na fotce.
Díky dobrému zacházení předchozích majitelů je auto v původním stavu, vyměněny jsou pouze přední blatníky a všechny kritické místa jsou beze rzi a bez jakéhokoli náznaku vyskytu. Střecha a přední kapota už má trochu vybledlejší lak od slunka :(
Do budoucna plánuju zachovat původní vzhled, takže asi zmizí zadní křídlo a přibudou nové kolečka Apollo, které se dávají do TOP stavu :)
Ještě by měla proběhnout změna na origo motor 136, který už se taky těší do služby.
14.7.2014
Takže už mám nejeto 160 km s komplet přeskládaným motorem 742.136 a ostrá vačka 265°, snížená hlava na kompres 10,3; upravený rozdělovač, přetryskovaný karburátor, vzduchový filtr KN. Po zajetí se bude ladit :)
26.7.2014
V současné chvíli najeto asi 430 km od dne D a taky už poladěno, a spokojenost ještě větší než byla.
Do budoucna popřemýšlím o další evoluci motoru viz. odkaz
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
Jinak se nyní jedná stále o původní ŠKODA Rapid 130, r.v. 1987 ve stavu jaký je na fotce.
Díky dobrému zacházení předchozích majitelů je auto v původním stavu, vyměněny jsou pouze přední blatníky a všechny kritické místa jsou beze rzi a bez jakéhokoli náznaku vyskytu. Střecha a přední kapota už má trochu vybledlejší lak od slunka :(
Do budoucna plánuju zachovat původní vzhled, takže asi zmizí zadní křídlo a přibudou nové kolečka Apollo, které se dávají do TOP stavu :)
Ještě by měla proběhnout změna na origo motor 136, který už se taky těší do služby.
14.7.2014
Takže už mám nejeto 160 km s komplet přeskládaným motorem 742.136 a ostrá vačka 265°, snížená hlava na kompres 10,3; upravený rozdělovač, přetryskovaný karburátor, vzduchový filtr KN. Po zajetí se bude ladit :)
26.7.2014
V současné chvíli najeto asi 430 km od dne D a taky už poladěno, a spokojenost ještě větší než byla.
Do budoucna popřemýšlím o další evoluci motoru viz. odkaz
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
spideerr / Škoda Rapid 130-6 - komentáře:
-> spideerr: pěkné, i ta chaloupka za rapidem
- udělej ještě nějakou fotku motoru od p.Vrby

-> spideerr: Nahod fotky motoru :-)
-> afro100: co jsem se díval do jedné knížky, tak černá prý byla za příplatek
-> Shatter 10.07.11 17:23:34: bola, sice len na vyvoz povodne ale bola
-> spideerr 10.07.11 20:02:13: tak to je super
-> johaning: budu s tím předkem muset něco vymyslet, zdá se mi že býval níž :)
-> Shatter: černá je opravdu originál, měl jsem i původní techničák, takže jsem ho i naskenoval, kdyby něco :)
pekny kusok ....

rozmýšľam, či čierna bola origo farba?
-> spideerr: jako gratulace k autu,vypada vazne hezky,cerna je pekna,kola tomu slusi,predek dat niz,abys nemel ten clun,a pak se ti bude zamlouvat mnohem vice

-> Shatter: křídlo mne štve, rezonuje, protože se tam trochu dotýká karoserie, už jsem to trochu poupravil ale pořád to dělá
-> spideerr: ahaa, tak to je na tebe ;)..tak ale ako sa tak viac na to pozerám, s tým zadným krídlom to je vcelku vyvážené 

-> Shatter: na tom rámu byly kdysi světla, na STK půjde dolů, tak uvídím jestli ho tam budu ještě dávat ;)
čierna farba na rapidoch sa mi veľmi páči, pekný..nesedí mi tam ten ochranný rám vpredu, ale to je vec vkusu každého majiteľa, že. 
EDIT..ide do oblíbených

EDIT..ide do oblíbených