Po pěti letech jednání - začalo to fotkou tady na virtu, kdy jsem auto viděl zaparkované před jistou pražskou firmou, na kterou jsem několikrát volal až se mi nakonec podařilo získat kontakt na majitele. Dalo to hodně "práce", ale nakonec se auto objevilo u mě doma.
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342
7-co-sem-to-sakra-dneska-v
idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Ota / Jezevčík - komentáře:
-> OTA-MTX: tak akorát na zpaný
jynak parádný práce

-> OTA-MTX: paráda

-> OTA-MTX: zkvele

Opravdu úctihodní "odztraněný patyni"..

-> OTA-MTX: krazni! zuper, se je us na cezte

.
Cau ;) prozymte s ceho a nebo kde jzy zehnal ti gumi na horny kraje te korbi? Dyk sa odpoved
-> OTA-MTX: Dýki sa typ na ten Alukomax, moje 14ki už jzou hotové taki a je to parádný práce

-> Hřyb: Přeznějy lakovane, zouztrusene a snovu lakovane besbarvím lakem.
-> Peca: oni nejzou leštěné, ale frésované

Kdez ta kola nechal leštyt prozým te?
Komplet nova sadny naprava? Zkladovka? Moc pekni kouzek.

-> P@wloz: tak v lauretě nevedou delšý trubki, ale znad s MPY budou ztaĝyt
-> P@wloz: upřýmně ještě jzme nad tým nepřemíšlel, navýc tušým v museu bil taki napojovaní
EDYT: prí bi měly ztaĝyt s felycye, jdou nad napravou oproty favu tak bi mohly viztaĝyt
upraveno 1x, naposled 26.10.2018 18:31:27
-> OTA-MTX: nený rosumnějšý udělat / nechat udělat přýmo na mýru??