druhé takéto predáva jeden rallysta v pešti. kasňa, rám, veľké šusplechy, pripojenie haldexu spínačom, akurát je na proflexoch.
hirdetotabla.duen.hu/ver_
enyaut/.../kodaoctavia18t4
x4163392
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
-> Burák: A s příplatkovou výbavou: 0x airbag, 1x lešení, přední sportovní sedačky, s možností sklopení opěradla při nastupovaní vzad.
-> Athlonek: predstav si a air bag nema

No konecne negativni komentar :) cely vecer jsem na to cekal :)
-> miguelias: a cetl jsi to? :)
-> miguelias: a cetl jsi to? :)
fuuuuj
to sem nepatří

-> Athlonek: S vydechem skrz palubku 

-> gyuri33: Má to i 4x el. okna a manuální klimatizaci
Super ma to aj radio :)
-> jourin: Jaký modelový rok je ta Octavie? 2002?
-> castrol: 

-> francomk: podla smajla si si mohol ondjet ze je to ironische 

-> vhml: No to prave byla asi ta origo N4.. pak se to prodalo.. zjistili jsme to asi tyden po prodeji :-(
-> castrol: Tak nezačínaj pindat jak prvý
Od toho sú to väčšie kapacity 


-> jourin 05.12.14 21:19:00: Na Janneru to mělo středočeský značky, což by asi sedělo..
-> francomk: mna sa nepytaj ja tu nesefujem
-> Nwkt: hmmm :-(
-> francomk: Já myslím že by mohlo, ale uvidíme co na to superadmin :-))
-> francomk: Já myslím že by mohlo, ale uvidíme co na to superadmin :-))
-> vhml: Težko říct, byly ještě nejaký auta postavený přímo pro skupinu N a šly nekam na sever.. Ale minimálně jeden z těch trénikáčů přestavěli na závodní, ale to zase nešlo na sever :-)
Tak teď už zbejvá akorát ten WRC 

Nevzniklo z takovýho auta i to eNko co s ním jel Paasonen v Praze a na Janneru? www.ewrc.cz/ewrc/image_br
owse.php?id=5910&am...
-> castrol: V špeciáloch byt može, ne?
-> jourin: Paráda
-> jourin: Paráda
