skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je . Bolo havarovane motoristicky je v pohode karosarska časť je na tom horšie. Mam v pláne sa priblížiť originalu.žiadne blaznovstva dosť som sa vyblaznil na favo pick-up e.dúfam ze funko bude robit radosť.
14.4.2015. No,konečne sa to trochu pohlo vyrabovana podlaha
19.4.2015.Demontovane fun plasty lemy blatnikov,predelovacia stena.
14.4.2015. No,konečne sa to trochu pohlo vyrabovana podlaha
19.4.2015.Demontovane fun plasty lemy blatnikov,predelovacia stena.
Sramot fun - komentáře:
15:44:38
14.01.2016
14.01.2016
šrek
Pěkný to máš
13:31:07
14.01.2016
14.01.2016
sramot
-> castrol: dlho som sa nevedel dostať na virt. Auto treba ešte zabehnut a repasovat nadstavbu. Postupne dostať volant paku......... Do kože......... Atď som rak v polovici. Len nech jazdi
10:05:55
14.01.2016
14.01.2016
castrol
-> sramot : neveril som tomu ze to otiahnes do konca ale zrjme som sa mylil
07:39:32
14.01.2016
14.01.2016
sramot
Stále sa maka
14:22:24
06.10.2015
06.10.2015
Peklo
Jak dopadl tento pokus?
06:53:56
11.05.2015
11.05.2015
sramot
-> Milan 136: ?
22:09:50
10.05.2015
10.05.2015
lukydm
-> Milan 136 10.05.15 20:36:07: Co milan ?
20:36:07
10.05.2015
10.05.2015
Milan 136
19:47:07
10.05.2015
10.05.2015
lukydm
To si robil swap z 1,6 na 1,3 ?
21:14:57
09.05.2015
09.05.2015
sramot
No zdravim vás priatelia dnes som naštartoval. Čo sa tyka motora všetko v pohode.som sa az čudoval ze to naskocilo takmer hned.všetko som pozapajal ako to bolo pred tym okrem abs.nahodil som baterku s malou dušičkou otocil kľúčom kontrolky sa rozvietili,cerpadlo čerpá, potocim na štart a boha slaba baterka.dal som druhu otocil klucom a prask motor naskocil na supu.foter sa skoro ztrtosil z rebrika.odvzdusnil som servo a motor slape.
19:39:20
09.05.2015
09.05.2015
lukydm
Čerpadlo može ostať Nič sa nestane, ak bude vyssi tlak, ktory je rovnaky u oboch motorizacii. Rozdiel je v regulatore tlaku paliva a ten je v palivovej rampe konkretneho motora, ciže vstupny tlak je u MPi +4Bar.
18:28:02
08.05.2015
08.05.2015
sramot
-> Mr._Nosferatu: ok ake by boli príznaky slabého tlaku. Aby som vedel kedy treba vymeniť.
18:11:55
08.05.2015
08.05.2015
Mr._Nosferatu
-> sramot : Mě to právě zaujalo, proto jsem si to zapamatoval, podle mě jde spíš o to zda ty vstriky nepotřebujou větší tlak, aby se líp rozprášil benzín.
17:57:52
08.05.2015
08.05.2015
sramot
-> Mr._Nosferatu: zaujímavé tak vsetko rovnaké az na ten tlak.myslite si ze ked je vyšší tlak tak automaticky ide viac paliva?
17:44:05
08.05.2015
08.05.2015
Mr._Nosferatu
-> Nwkt: Je to z kníhy "Škoda Felicia sportovní úpravy"
img16.rajce.idnes.cz/d160 1/.../20150508_174200.jpg? ver=0
img16.rajce.idnes.cz/d160 1/.../20150508_174200.jpg? ver=0
17:42:26
08.05.2015
08.05.2015
sramot
-> Mr._Nosferatu: to ano vymeni sa rýchlo ale načo ak tam môže byt aj to ktoré išlo na 1,3 motor. Dnes som uz odadil motor z 1.6do. Kasne z 1,3.,takže ide sa skladat
17:35:21
08.05.2015
08.05.2015
Nwkt
-> Mr._Nosferatu: To nepopírám, ale zajímá mě to
17:34:01
08.05.2015
08.05.2015
Mr._Nosferatu
-> Nwkt: Tak vyměnit čerpadlo je otázka 5ti minut ....
17:29:30
08.05.2015
08.05.2015
sramot
-> Mr._Nosferatu: čo som pozeral nejaké ponuky na auto diely tak písali že palivové čerpadlo felicia 1.3/1,6 tak neviem. Z 1,6 mam vonku.vyskúšam to s čerpadlom z 1,3 a ak to bude robit zlotu tak dam 1,6. Ale mohlo by to byť jedno.
17:21:24
08.05.2015
08.05.2015
Nwkt
-> Mr._Nosferatu: I když bude oboje MPi?