
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130SRC - Coyote Motors Team
Auto bylo postaveno během roku 2004 původně pro srazy s motorem 2.0 GTI z Golfa a následně bylo poupraveno pro závody a osazeno 1,3 motorem pro třídu do 1300.
První nasazení v závodě bylo na Jarním Srazu v Běšinech 2005
Následovalo několik závodů v Českomoravském poháru, v RallyeCapu a na klubových akcích RKHA.
Pravidelně jsme byli k vidění na srazech v Běšinech.
Poslední nasazení v Běšinech Podzim 2012.
V roce 2013 byla ukončena činnost Coyote Motors Teamu a provoz SRC
Po dlouhých úvahách co dál, jsme se rozhodli, že auto nebude prodáno a projde renovací.
Z časových důvodů zatím odpočívá v garáži a čeká......
Popis:
Karoserie - kompletně vyvařená a zpevněná, vevařen bezpečnostní rám, zbaveno tlumexu, zavařené okapničky, přepracované otvírání přední kapoty směrem ke sklu, a řada dalších drobných úprav
Motor - Škoda FA 135, odlehčeno,leštěné sání, slícováno, sportovní výfuk, karburátor SEDR z TAZ 1500, malý rozdělovač, a další
Převody - 5Q, Stálý 3,9 popř 4,2
Nápravy - Podle dokumentace L/A zesílené a vyvařené
Podvozek - Sníženo o 45mm, tvrdé pružiny, sportovní tlumiče, stabilizátor 19
Kola - 13" nebo 15" pneu Yokohama
Jelikož po renovaci bude zachován jen skelet a nějaké díly, nemá cenu vypisovat co vše na autě bylo
Auto bylo postaveno během roku 2004 původně pro srazy s motorem 2.0 GTI z Golfa a následně bylo poupraveno pro závody a osazeno 1,3 motorem pro třídu do 1300.
První nasazení v závodě bylo na Jarním Srazu v Běšinech 2005
Následovalo několik závodů v Českomoravském poháru, v RallyeCapu a na klubových akcích RKHA.
Pravidelně jsme byli k vidění na srazech v Běšinech.
Poslední nasazení v Běšinech Podzim 2012.
V roce 2013 byla ukončena činnost Coyote Motors Teamu a provoz SRC
Po dlouhých úvahách co dál, jsme se rozhodli, že auto nebude prodáno a projde renovací.
Z časových důvodů zatím odpočívá v garáži a čeká......
Popis:
Karoserie - kompletně vyvařená a zpevněná, vevařen bezpečnostní rám, zbaveno tlumexu, zavařené okapničky, přepracované otvírání přední kapoty směrem ke sklu, a řada dalších drobných úprav
Motor - Škoda FA 135, odlehčeno,leštěné sání, slícováno, sportovní výfuk, karburátor SEDR z TAZ 1500, malý rozdělovač, a další
Převody - 5Q, Stálý 3,9 popř 4,2
Nápravy - Podle dokumentace L/A zesílené a vyvařené
Podvozek - Sníženo o 45mm, tvrdé pružiny, sportovní tlumiče, stabilizátor 19
Kola - 13" nebo 15" pneu Yokohama
Jelikož po renovaci bude zachován jen skelet a nějaké díly, nemá cenu vypisovat co vše na autě bylo
Lemmons/130SRC - komentáře:
-> rOMAN: tobě bi pomohlo kdibiz to omotal dušý s traktoru a nafouknout 

na Áĝkách ze pracuje, kdiž jzem to na auto dával bilo to rovní, ale teztovacý úzek je přez zuper horysont a sa ti leta ze to nějak unavylo. vys profyloví obrásek.

-> rOMAN: tobe ne :-))
Mě to taki přypadá moc :-D
-> U-Geen: mizlyz se bi pomohly y me :) :)
-> U-Geen: ta zedla
-> ŠKODA 120 GLZ: Boĝná vodyaca zyla vsnykajúca odklonom koleza sávyzý na svyzlom saťažený koleza. Klopenye kolyez v negatývnom smizle sväĝšuje boĝnú vodyacu zylu koleza 

U-Geen 03.06.13 23:37:52 napzal:
→ ŠKODA 120 GLZ: to jzou ztafle proty obraceny na ztrechu,
nesnaz?

→ ŠKODA 120 GLZ: to jzou ztafle proty obraceny na ztrechu,
nesnaz?






-> ŠKODA 120 GLZ: to jzou ztafle proty obraceny na ztrechu, nesnaz?
-> ŠKODA 120 GLZ: vyděl zy nějak sávodný Renault Alpyne ti chitráku?
-> Lemmonz: co ti áĝka na sadný nápravě oztudo 

Tak ještě ke kolům 15"- MYM původně BMW, 13" křýže - ATZ původ nevým sřejmě Manta
-> Lemmonz: na nějakí velki ladený ZRC ze bodnou, protože do toho budez porad jen zipat prachi, jak sa úpravi, tak sa každí zvesený
Deposyt a blbnout na zlalomech...
Deposyt a blbnout na zlalomech...
No jo klucy, kdiž ono to tak krázně sný ,ale doba je jyná. V mém přýpadě jde o prachi. Na prvným mýztě je rodyna a bidlený, pak až to oztatný a jelykož to oztatný jzou auta a sávodi tak někde muzým ubrat. ŭyvým 4 auta a to 3 s toho jzou jen úĝelové, které my nevrátý any korunu, jen co ztojý pojyztki, TK atd. Proto hledám ceztu jak tomu ulehĝyt. ZRC je auto které mě ztojý nejvýc ynveztyc a ztaroztý. Přytom je to auto úplně na nyc. Pazkvyl kterí nený tunyng any plnohodnotnej sávoďák. Proto ho muzým nějak řešyt. Buď do toho nacpat prachi a celí to nandat do vivařené kazle, co je ve ztodole, jako jen tak a poztavyl 130L/A. Jenže to bude ĝyztej sávoďák z nákladním provosem a pochibujy, že my sbide názledně na nějaké sávodi. Kdiž to teď nějak oševelym, tak budu mýt na 2 roki klyd paĝ jzem udělal ZTK ale co dál, půjde saze udělat ZTK? Možná. No a nebo zy poztavym jyž prosrasené auto a to ztarou Octavku. Vijde podobně jako 130L/A jenže to bude auto, kterím ze dle potřebi zvesu na zrasech, v Legendách, na BOAZkách, na víletech a na našych sávodech třeba jako předjesdec, a to auto bude pro mě mýt mnohem většý zmizl než to co mám do teď. Budu z tým moct klydně na ceztu kdikolyv. Tým tak nějak saĝne strácet zmizl držet zy y Tranzyta jako auto k podvalu, takže ušetřené penýse sa pojyztki a ZTK. No a GLZka, ta je klenot ze kterím do sávodů jyztě nepůjdu, tam pořešym jen malou repazi a udělám teztováný abich znýžyl y tam nákladi na provos. Takže tak nějak to teď u mě je a já ze pořád nějak hrabu v tom, jak to porovnat dál
-> vhml: Co bi z tym autem delal prece mel bi sacyt "savodyt" a poztupne menyt plechi jak ja :) - holt nebude Chorvadzko ale savodi ne :)
-> Luki: mizlýš že ti okapnyĝki bude někdo sázadně řešyt? Já je mam na tí oranžoví taki savaření.
-> Lemmonz: no škoda těch okapnyĝek, z nyma bi zy to možná na nějakou ztavbu někdo koupyl nebo ti bi jzy na to do budoucna našel uplatněný (poztavyt s toho LR na MČRHA a ztaršý kouzek zy nechat jen na Legendi (
)).
Ale saze kdibi jzy to dal nějak dohromadi, tak já zy to od tebe budu klydně na Podbrdzkou a podobné akce půjĝovat, abi ty to neztálo jen tak doma. Já mam totyž sakásaní zy na sávodi naše auto brát s musea


Ale saze kdibi jzy to dal nějak dohromadi, tak já zy to od tebe budu klydně na Podbrdzkou a podobné akce půjĝovat, abi ty to neztálo jen tak doma. Já mam totyž sakásaní zy na sávodi naše auto brát s musea


-> Lemmonz: otáska je co pak z takovím autem. Sa nemalej penýs to dáš snova dokupi a bude to dál ztát doma?
No jyztě lak na ĝyztě býlí a polep, jyztě motor s řadi 136, jyztě komplet opravyt vitluĝení podvosek a jyztě převodi. sřejmě nárasnýki. Dál ze uvydý. Jelykož mám v plánu poztavyt jyné auto, tak ze my neche to tohohle jyž moc ynveztovat. Došel jzem k sávěru, že tohle je takoví nyc bes hyztorye a tudýž bes ceni. Sávodi jzem už s fynanĝý ztránki odpýzkal (Rodyna, barák, špatná doba na zponsori atd.) udržovat to jen tak je besvísnamné. V plánu je ztavba mnohem ztaršýho auta podle dobové dokumentace a z tým obĝaz vijet na nějaké legendi a podobně. Proztě auto které má zmizl a do budoucna y cenu.
renovace bude v jakém změru?