skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:Fa 136(46kw)-nové kružky KolbenSchmidt
-hlava jemne liznuta,leštene a zlicovane kanaly,nové gufera,leštene ventily
-odlahčeni zotrvak o -1,5kg
-vačka 254/254
-ventilove pružiny fel.1,3BMM 50Kw
-omotavky na vyfuku ThermoTec (USA) zvod favorit,tlmič plne priechodny (LADA)
-chladič vody Ford Sierra Cosworth RS
-sviečky 3-elektrodove Brisk
-laditelné zapalovanie TCIP 4 (Vrba)
-karbec Pierburg
-vzduchovy filter HKS
-štarter s reduktorom 1KW
-motor ma pridavne zavesenie na priečke
motor ma tlaky 12 bar po menšej GO čiže spokojnost :)
Interier: škrupina šrobovana na pevno v kasny,4bod. pásy Sparco,zavodny volant a otačkomer,odpojovač AKU,
Napravy.predna.130L, brzdiče 4p cez prepojky.vystužene ramena a napravnica.
zadna 130L, vystužene šikme a pozdlžne ramena.zosilnene uloženie v karoserii,polosi po repase,
Prevodovka Garde 4Q.
Karoseria je zo š120M.odlahčena čo to šlo. bodove zvary sa prevarali Cočkom kvoli tuhosti,vystuha medzi tlmičmi vpredu.atd atd. :)
skuška laditelneho zapalovania:
-hlava jemne liznuta,leštene a zlicovane kanaly,nové gufera,leštene ventily
-odlahčeni zotrvak o -1,5kg
-vačka 254/254
-ventilove pružiny fel.1,3BMM 50Kw
-omotavky na vyfuku ThermoTec (USA) zvod favorit,tlmič plne priechodny (LADA)
-chladič vody Ford Sierra Cosworth RS
-sviečky 3-elektrodove Brisk
-laditelné zapalovanie TCIP 4 (Vrba)
-karbec Pierburg
-vzduchovy filter HKS
-štarter s reduktorom 1KW
-motor ma pridavne zavesenie na priečke
motor ma tlaky 12 bar po menšej GO čiže spokojnost :)
Interier: škrupina šrobovana na pevno v kasny,4bod. pásy Sparco,zavodny volant a otačkomer,odpojovač AKU,
Napravy.predna.130L, brzdiče 4p cez prepojky.vystužene ramena a napravnica.
zadna 130L, vystužene šikme a pozdlžne ramena.zosilnene uloženie v karoserii,polosi po repase,
Prevodovka Garde 4Q.
Karoseria je zo š120M.odlahčena čo to šlo. bodove zvary sa prevarali Cočkom kvoli tuhosti,vystuha medzi tlmičmi vpredu.atd atd. :)
skuška laditelneho zapalovania:
PREDAM!/škoda autocross - komentáře:
-> LUKAZ: Salesy co to je sa motor,ale 1mm us my pryjde docela dozt- v prypadě rovních pýztů. Ja tu vaĝku jesdým z KP10. Ydeal bude někde kolem 10,4?
-> Vrba: okej no VDaka sa radu a kolko bi za tam patrylo KP alebo lepšye o kolko hlava dole ? teras mam jednu tam je - 1mm tu zom tam chcel davat
-> LUKAZ: No zuper,dobrá vaĝka ,jen sbiteĝně nepřetáhny KP
-> Vrba: Chovancova 265/265 sdvyhi 6,1mm..je to taki decent nakolko bude aj hlava len myerne upravena ku tejto vaĝke :)
Co to je sa vaĝku?
-> Urby: ano ale nakonec za nepoužyl bol moc velki ten pulsny rotor
To sápalko ty pozlal Ygntyech z tým pulsným rotorem ?
Dobre za z ňou hráš 

-> LUKAZ: Tam tye Zolexi polaď, na klazyke to funguje každému.... 

-> koordyak: Vdaka,bude to ztale take polo-auto.... nahaĝ :D ešte odladyt te zolexy a budem zpokojny teras tam mam pyerburg z faĝka na šup chita a krazne yde..
-> LUKAZ: Už to saĝýna viserať ako auto
*4
Celkom pekne ty to yde


Celkom pekne ty to yde

-> Majklzto: hazyĝak držy dobre na myezte .
-> LUKAZ: tem hazyĝák zy ukotvy nejak bespeĝnejšye, lebo ked v prýpadne nehodi saĝne lyetat po aute, tak narobý vyacej škodi ako ozohu
-> Toušýk: Možno bi bolo lepšye no..ked za urve prevarym pryeĝne ponad...ližyna yde yba pod prevodovku a vanu..taka 40-50 cm šyroká
Nený lepšý do toho autocrozzu mýt vífuk nad přýĝkou? Přecy jen tam lyžyna tak šyroká azy nebude ne?
-> redlynegarde: ,Vdaka,prezne tak jasdyla v ozlanoch dozt ĝazto...ja mam kaznu yba povodnu znej...oztatok yde novy-repazly
posnal zom ju ked jasdyla v Ozlanoch, no pekne za sacyna premyenat....yde do oblubenich ;-)