skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 1,8 T 150 koni, Auto je koncepce motor ,,uprostred" tedy ridic-motor-prevodovka...
.Je postavene tak aby jeho naklady na udrzbu byli co mozna nejmensi nebo spis zadne a tedy bezporuchove.kompletne cely podvozek je ze seriovych dilu puvodne vyrobene pro superb tedy pro mnohem tezsi auto,predni zaprava je shodna se zadni coz samo o sobe je unikatni u takovych staveb. Opravdu tam staci tankovat a kazdych 15 min vymenit gumy :-) kdyz mate tezkou nohu viz video....
Auto jede vazne dobre zrychleni je cca 6 sec na sto. Nejlepsi vsak jsou na aute brzdy oooo boze to brzdi! Velke brzdy z 1500kg tezkeho supa brzdy vazne skvele.
Dekuji ze se vam auto libi proto pridavam promo video....Prozatim bez zvuku motoru.
Auto jede vazne dobre zrychleni je cca 6 sec na sto. Nejlepsi vsak jsou na aute brzdy oooo boze to brzdi! Velke brzdy z 1500kg tezkeho supa brzdy vazne skvele.
Dekuji ze se vam auto libi proto pridavam promo video....Prozatim bez zvuku motoru.
Kuba FR 150 - komentáře:
-> eRkař: asi si mal doma vela ,,anglicanov" :D inak SUPER
Také bych rád viděl nějaké video

-> eRkař: máš i nějaké video?
-> eRkař: krásné jednoduché nápady, to musí jet jak krava:) a ten zvuk si taky dokažu představit! nejhezčí bugina!
-> eRkař: paradne to je chlape, uplne ma to zaujalo.. super Vazne..
-> Klubko_: Na kvalitni ohybani trubek je potreba trnova ohybacka,ktera stoji stovky tisic....Kazdy ohyb je vicemene zeslabeni,myslim ze z rovnych trubek se toho da taky dost udelat,lepe se to dela ale samozrejmne to neni tak pekne jako presne naohybyne profily.
eRkař: ta zmínka o trubkách mě zaujala. Co tě vedlo k tomu neohýbat, ale svařovat pod úhlem?
Stavba se mi moc líbí a jednou bych si na něco podobnyho taky rád našel prostor.
Stavba se mi moc líbí a jednou bych si na něco podobnyho taky rád našel prostor.
-> m8rinek: Ano zadna ohnuta trubka jses vsimavej,diky
Kamaradi,pratele,skodovaci
....Tento web mi drive hodne poslouzil,viz moje karta, Skoda 120S (pro stouraly replika)Na skodovkach jsem vyrostl.Dekuji vam za velmi kladne nazory na moje auto pro ktere jsem obetoval opravdu hodne pot,krev a opravdu i slzy!
Ano! Mam tam motor z passatu....no a? Vzdyt tyhle motory jsou v zakladu koncernu stejny.Mohl sem si vzit ze superba ale proste kompletniho superba za 9 tis nekoupite! jinak veskery podvozkovy dily jsou koncernovy takze pasujou na supa coz je SKODA! pokud se nemylim. I barvu jsem zvolil skodovackou kombinaci kterou jsem mel na svoji 120S.....Postavil jsem to ta jeji pocest.
O tom jestli to tu bude nebo ne at rozhodne administrator stranek.
Jinak kluci jste skvely jeste jednou dekuji za uzasne kladne vzkazy!
Ano! Mam tam motor z passatu....no a? Vzdyt tyhle motory jsou v zakladu koncernu stejny.Mohl sem si vzit ze superba ale proste kompletniho superba za 9 tis nekoupite! jinak veskery podvozkovy dily jsou koncernovy takze pasujou na supa coz je SKODA! pokud se nemylim. I barvu jsem zvolil skodovackou kombinaci kterou jsem mel na svoji 120S.....Postavil jsem to ta jeji pocest.
O tom jestli to tu bude nebo ne at rozhodne administrator stranek.
Jinak kluci jste skvely jeste jednou dekuji za uzasne kladne vzkazy!
Fakt moc pěkný 

Umím si na tom představit nějakou laminátovou kastli.
Jinak je to mazácký strašně.




-> m8rinek: SOUHLAS
Tam není jedna ohnutá trubka, co? :D Jinak super stavba, Majitel je víc škodovák, než většina hejtrů tady :))).
peckaaaaa 

-> djmaso: de facto jo
-> Milan 136: a vlastně zvedneš KP a sundáš turbo a máš normal octavu 20v
-> HASTRMAN-TATRMAN: pokud je v roburu nějakej komponent použitej i ve škóda vozech, není problém
Jinak jsou tu různý hrůzy a shity, takže tohle tady v klidu může být. Líbí se mi to, je to čistě udělaný

Jinak jsou tu různý hrůzy a shity, takže tohle tady v klidu může být. Líbí se mi to, je to čistě udělaný
-> vhml 04.01.16 17:32:39: LIKE !

-> HASTRMAN-TATRMAN: A CO FELICIE atd omg. omg nevím proč to řešíš, alespon narozdíl od tebe sem dává inspiraci
-> HASTRMAN-TATRMAN: já se sem zdovolednim vseru s fávem ještě no :D