skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
můj první závod dopadl v prvním tréninku s časem o 1min horší než první z naší skupiny
a na poslední měřený jsem se zlepšil o 1/2
-ale stejnak jsem jel jako posranej.
no ale zjistil jsem že kombinace e85/N95 je uplně na pícu.
dále mi praskla hadička od akcelerační pumpičky na karbecu
dále měl jsem moc nízko přední lízátko ( při návratu jsem si skrtnul o podělanou díru )
a to nejhorší na konec měl jsem na pitchu zandanej kabílek na relé co bylo od sahary a díky tomu jsem vyvařil - v kabině při poslední jízdě jsem tam mohl mít 60stupnů _D
ale jinak pocity - bomba , drží to na silnici
otázka 1-2-3 válec svícky bílé ( chudá směs ) nedivil bych se kdyby to bylo díky E85+N95
(řešení - shel W P R 100 )
ale na 4 válci černá ( bojím se bud propálenej píst nebo kroužky
dále mám obě zvedací tyčky kovové jakou ventilovku ?
dneska to budu sundavat - už jsem objednal new pístní sadu a široké těsnění pod hlavu
a na poslední měřený jsem se zlepšil o 1/2
-ale stejnak jsem jel jako posranej.
no ale zjistil jsem že kombinace e85/N95 je uplně na pícu.
dále mi praskla hadička od akcelerační pumpičky na karbecu
dále měl jsem moc nízko přední lízátko ( při návratu jsem si skrtnul o podělanou díru )
a to nejhorší na konec měl jsem na pitchu zandanej kabílek na relé co bylo od sahary a díky tomu jsem vyvařil - v kabině při poslední jízdě jsem tam mohl mít 60stupnů _D
ale jinak pocity - bomba , drží to na silnici
otázka 1-2-3 válec svícky bílé ( chudá směs ) nedivil bych se kdyby to bylo díky E85+N95
(řešení - shel W P R 100 )
ale na 4 válci černá ( bojím se bud propálenej píst nebo kroužky
dále mám obě zvedací tyčky kovové jakou ventilovku ?
dneska to budu sundavat - už jsem objednal new pístní sadu a široké těsnění pod hlavu
-> djmaso: no pochval sa prehanaj 

-> djmaso: tak uz si aj zavodil ?? ako si dopadol ?
-> Gemini: jj :)
vyzera to , ze to pojde
-> djmaso: jj vim, měl sem to taky všechno ;-)
-> havlik: no to já taky , ale jedná se o to sran. s tim slícováním (vaření Tigem + leštění + frézování )
-> djmaso: já ho kupoval na renault klubu za 500
potřebuji heplnout- musím zapojit altík, sháním nákres
ps: máte někdo co dočinění s odpojování buzení ?
ps: máte někdo co dočinění s odpojování buzení ?
jo po přešálování mi už konečně napadá tlak oleje :D
-> Marra: no je to velice nedostatkové zboží * to by nebylo nejhorší - ale to sra.í s tím vařením přírub a vychytávání stupňů :_D to už bylo horší ps: počítám že tak cena takového sání nepůjde pod 5000kč
kurňa je to zajímavé, držím palce. btw: sání na solexe bych potřeboval taky, nemáš jedno navíc?:D
-> castrol: díkys :) už se to začíná rýsovat :)
-> pitrs-84@: :) hyhy , noo je to převod od řazení :D
Fotka mega.
ta první fotka je luxusní

k cemu je ten vyrobek na 6ty fotce ty hridele s kolecky a retezy....?
-> djmaso: no pekne