skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tady je jedna moje srdeční záležitost, ročník ´74. Není v nějakém top stavu, ale spolehnutí na ní je. Snažím se auto dát co nejvíce do originálu, ale vše podle financí.
Hotovo:
GO řízení
repase dynama
Proběhla repase řízení: nové čepy, šnek s maticí.
Seřízená rozbíhavost a v převodce nový olej PP90.
Svíčky NGK, nové zapalovací kabely,
V plánu:
1. díly výfuku a tlumič
chladící kapalina + termostat
dutiny + vystříkání podvozku (voskem)
konečně zapojit mlhovky :D
repase vodní pumpy
Hotovo:
GO řízení
repase dynama
Proběhla repase řízení: nové čepy, šnek s maticí.
Seřízená rozbíhavost a v převodce nový olej PP90.
Svíčky NGK, nové zapalovací kabely,
V plánu:
1. díly výfuku a tlumič
chladící kapalina + termostat
dutiny + vystříkání podvozku (voskem)
konečně zapojit mlhovky :D
repase vodní pumpy
Stejšna - komentáře:
Krása! Pěkně zachovalý kousek, jde do oblíbených

jj DIF 24 to je, na to číslo se kouknu za týden, až budu u auta.
-> malybobicek: mrknul byses prosím na označení karburátoru, bude to nejspíš DIF 24,ale jde mi o to číslo nad tím, díky 

-> j_j: Rok venku nestála,
od oken dolů se to kdysi stříkalo. Neříkám, že je to nejhezčí, ale alespoň to nehnije. 


Krásna 1202-ka..tieto vozy sú moje srdcovky

Nádherná, ten lak vypadá jako kdyby měla jen takovou plachtu na skla a střechu a rok byla venku 

NÁDHERA !!!!!
Moc hezká. Gratuluji.
Ta je krásná, chválím..
V papírech je výměna kastle a motoru ale napsalo se na to nový auto, který je origo z roku 1974.
Takže rok výroby 1974 kvúli výmenám karosérií ani neprekvapí.
1202-ka sa totiž prestala vyrábaž v roku 1973.
1202-ka sa totiž prestala vyrábaž v roku 1973.
dobrá kára... ;)

-> malybobicek: Nj. dříve šlo zapsat, ale nešlo sehnat. Dneska seženeš, ale nezapíšeš.
Nicméně dobrá motivace oskenovat staré techničáky, než zmizí ze světa.
Nicméně dobrá motivace oskenovat staré techničáky, než zmizí ze světa.
Tahle je taky na papírech z 1201čky sanitky, pak přestavba na 1202ku a dost výměn kastlí a motorů :)
Toto je pekné,staraj sa o to.
Dobrá.
Od naprosto shodné mám ještě TP. Ale už s ustřiženým rohem.
Děda jí odkoupil od energetiky a společně s V3S s těmito vozy postavil dům, garáž a chalupu.
Zajímavostí tohoto vozu, doložitelné dle TP byly 3 oficiální výměny motoru na prvních cca 75 tkm.
Další výhodou vozidla kromě převozu trámů a cementu v 80. letech byla možnost věnovat ho mému strýci (otcově bratru) jako odměnu za maturitu, ačkoliv nevlastnil řidičák.
Taková rodinná tradiční ochcávka.
Nakonec za pár stovek prodáno tetě- navzdory heslu při prodeji nesmíš znát bratra. O tetách to evidentně neplatí, proto následovala stejná blbost i s 105 M-I. V době, kdy už jsem začal vnímat hodnoty, šli obě do kováku.
Od naprosto shodné mám ještě TP. Ale už s ustřiženým rohem.
Děda jí odkoupil od energetiky a společně s V3S s těmito vozy postavil dům, garáž a chalupu.
Zajímavostí tohoto vozu, doložitelné dle TP byly 3 oficiální výměny motoru na prvních cca 75 tkm.

Další výhodou vozidla kromě převozu trámů a cementu v 80. letech byla možnost věnovat ho mému strýci (otcově bratru) jako odměnu za maturitu, ačkoliv nevlastnil řidičák.
Taková rodinná tradiční ochcávka.
Nakonec za pár stovek prodáno tetě- navzdory heslu při prodeji nesmíš znát bratra. O tetách to evidentně neplatí, proto následovala stejná blbost i s 105 M-I. V době, kdy už jsem začal vnímat hodnoty, šli obě do kováku.
Pekná, ide do oblúbených