-> m8rinek 19.05.14 19:49:57: to zase nechci úplně přehánět :-D
Dávat pětikvalt, tak bych stejně pětku nechal sériovou. Ale pořád to znamená vyrábět tři kvalty místo dvou a řezat do kastle
Stejně o tom budu tejden zasněně přemýšlet a pak uznám, že je snažší se na to vysrat a nechat tam tu sériovou
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
20:19:50
19.05.2014
19.05.2014
vhml
19:56:40
19.05.2014
19.05.2014
mirecek.666
-> m8rinek: ten kluk ví o čem mluví:-)
19:49:57
19.05.2014
19.05.2014
m8rinek
-> vhml: Si nech poskládat 5q do malýho obalu, ideálně i se šperou :D.
12:44:35
19.05.2014
19.05.2014
vhml
Pořád mi vrtá hlavou převodovka.
Sériová s krátkou čtyřkou je fajn, ale nějak to ,,není ono"
Určitě potřebuju dlouhou jednotku. To je nezbytnost, na kterou už jsem si zvyknul a nějak bez ní nedokážu v tomhle autě žít. Když to budu mít venku dal bych i krátkou trojku. Ale to hlavní dilema je v tu chvíli v tom, jestli není snažší tam rovnou nacpat celej skládanej pětikvalt.
Ale zase z historický stránky věci a s řezáním do kastle mě to dost uráží
Sériová s krátkou čtyřkou je fajn, ale nějak to ,,není ono"
Určitě potřebuju dlouhou jednotku. To je nezbytnost, na kterou už jsem si zvyknul a nějak bez ní nedokážu v tomhle autě žít. Když to budu mít venku dal bych i krátkou trojku. Ale to hlavní dilema je v tu chvíli v tom, jestli není snažší tam rovnou nacpat celej skládanej pětikvalt.
Ale zase z historický stránky věci a s řezáním do kastle mě to dost uráží
23:42:20
16.05.2014
16.05.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.05.14 16:22:39: ta jednička a 15 není o nic lepší Ale je pěkný jak jsou plochý dorazy a dlouhá guma tak to dokáže i tohle docela elegatně filtrovat bez nějakejch ran.
23:07:20
16.05.2014
16.05.2014
OndraKrupi
-> Luky: no asi ano, přemýšlím zda nenabrat do zásoby...?
22:57:22
16.05.2014
16.05.2014
Luky
-> OndraKrupi: továrna zrušena takže předpokládám že dojdou i 14" ?!
22:13:38
16.05.2014
16.05.2014
OndraKrupi
-> Luky: něco se mluvilo že 15" nejsou.... ?
16:22:39
16.05.2014
16.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Ta čtyřka musel být pěknej doraz
15:25:54
16.05.2014
16.05.2014
vhml
-> Luky 16.05.14 14:37:11: jako tradičně Pneunet, poslední 2ks skladem. Ale píšou 20ks u dodavatele - zkus jim napsat, třeba vymyslí i ty 15"
15:21:14
16.05.2014
16.05.2014
Luky
-> OndraKrupi: hm, v 15" bohužel nemají
15:06:05
16.05.2014
16.05.2014
OndraKrupi
-> Luky: adacpneu.cz mohu doporučit, ještě jsem ani neodeslal peníze a gumy se válejí doma
14:37:11
16.05.2014
16.05.2014
Luky
-> vhml: v jakým regálu jsi sehnal Regály?
14:16:59
16.05.2014
16.05.2014
vhml
Tak účast na Šumavě nám pro nízkou účast zrušili. Aspoň bude více času hrát si s detailama. Objednal jsem do zásoby nový Regaly ( přemejšlím, že je možná i dám na auto, současný už mají ,,jen“ 5mm ) a dozadu nakonec přijdou Uniroyal RainExpert. Když už se bude takhle pěkně přezouvat tak rovnou i nalakuju disky ať to konečně nějak vypadá a začnu připravovat 6“ plecháče s mezikružím – k těm by se mi hodilo kdyby mě někdo výhodně podaroval dvěma gumama 185/60 R14 co budou aspoň nějaké 4mm na dolítání. Máte někdo? Do pár k ním asi pak dám ty horší Regaly.
Další akcí tak budou až Běšiny, takže si opět trošku začnu hrát se vzhledem abych doladil detaily, které se dosud nestihly, nebo už poškodily.
Další akcí tak budou až Běšiny, takže si opět trošku začnu hrát se vzhledem abych doladil detaily, které se dosud nestihly, nebo už poškodily.
15:08:50
22.04.2014
22.04.2014
vhml
-> onba 22.04.14 15:01:56: A můžeš odpojit libovolnej jeden, nebo jeden konkrétní?
15:01:56
22.04.2014
22.04.2014
onba
Mě to běží taky poměrně čistě, když odjím válec. Asi to ve výrobě už připravovali na HTP.
19:39:17
21.04.2014
21.04.2014
castrol
-> vhml: konecne nejake video
19:32:00
21.04.2014
21.04.2014
MajoLR
19:01:51
21.04.2014
21.04.2014
vhml
19:25:52
17.04.2014
17.04.2014
vhml
Tak jsem po vyprání karburátoru ladil volnoběh a vůbec nerozumím jedný věci. Pokud na volnoběh odpojím zapalovací kabel od prvního a třetího válce, motor běží dál bez sebemenší změny. Chápe to někdo? Pokud odpojím 2 nebo 4 tak se rozkucká, pokud oba tak víceméně okamžitě chcípne. Pokud přidám plyn, tak musí být zapojeny všechny kabely aby to šlo čistě, ale volnoběh to prostě umí i jen na dva. 140LS to dělá podobně, tam se může bezezměny odpojit jeden libovolnej válec.
Přitom volnoběh je vzorovej, 900, krásně čistej. Klidně tam nastavím 500 a běží pořád čistě
Přitom volnoběh je vzorovej, 900, krásně čistej. Klidně tam nastavím 500 a běží pořád čistě