PRODÁNO!!!
Škoda 100
r.v. 3.2. 1975
poprvé v provozu 17.2. 1975 v Novém Jičíně
Plány jsou dát auto do pucu a postavit na papíry :)
30.11. 2013 - Zběžná prohlídka stavu, umytí vyšisovaného laku a výměna defektního kola..
4.12. 2013 - Výměna struny plynu, první marné pokusy o zprovoznění..
6.12. 2013 - Došly mi nervy(nefunguje spojka ani brzdy, karburátor nepracuje jak má a dojebal jsem všechny baterky co jsem měl doma)
Zazimování vozidla..
14.12. 2013 - Sehnány nové zadní lampy. Bohužel jedno uštíplé :/
23.1. 2014 - Koupil jsem nové prvovýrobní zadní blatníky..
27.3. 2014 - Výměna provozních kapalin, další pokusy o rozpohybování stroje. Tentokrát už pomocí SEDRu úspěšné. Stále však nefunguje spojka ani brzdy a je fouklé těsnění pod výfukovýmí svody.
28.3. 2013 - Neúspěšné pokusy o rozpohybování spojky. Následně jsem sundal blatník pro kontrolu stavu podběhu a množství koroze je 0% :)
26.5. 2014 - Vytažen motor, čeká ho očista, přetěsnění, výměna oleje a spojky..
28.5. 2014 - První slavnostní výjezd :) Avšak nelze zařadit 4. rychlostní stupeň..
2.7. 2014 - Nahozen nový karbec, vyčistěno sání, přepákování s nerez pružinkou..
7.-10.3. 2015 - Broušení a natírání podlahy, kompletace interiéru, nový originální volant..
29.5. 2015 - Konečně jsem se definitivně zbavil červených fleků na karoserii. Teď pořádně umýt, rozleštit lak a hurá na testaci..
20.10. 2016 - Auto už téměř rok a půl odstaveno, čekajíc, než přijde jeho den..
Vono to žije!! :)
Kocvin/Škoda 100 - komentáře:
-> vhml: já to přiznávám neviděl. Ten lajdák se ještě nepřijel ukázat
Ale tohle taky rozleštit půjde asi parádně, takže v tom by problém být neměl. Je to zkrátka skupina 2 kodexu FIVA a basta

-> Luky: Celé auto určitě né

Ale oboje pravé dveře jsou katastrofálně nastříkané sprejem tyrkysového odstínu.. Uvidím jak to bude vypadat po rozleštění :)
-> Kocvin: opovaž se. Patinovaný veterán je historicky cennější než renovovaný. Jako očistit jo, ale hlavně to nelakuj. Prober to nejdřív s komisařem
-> Luky: Jasně že do zásoby

Ale stejně se asi stříkací pistoli nevyhne, aby neměla testační komise námitky.. :/
-> Kocvin: předpokládám že díly jen do zásoby? Že auto zase sešroubuješ, vyleštíš a necháš v původním stavu?!
Tak včerejší cesta do Mor. Krumlova se vyplatila :) Nakoupil jsem prahy s výztuhama i blatník za cenu rozumnou.. Až na ty mírné komplikace po cestě (přidřená převodovka, plyn..) to byl parádní výlet..
-> Kocvin: mě spíš fascinuje, že paní chce zrovna škodu 100 :) je fakt, že v roce 2009 (před ekovýpalným) jsem prodával velmi super fagota (až na barvu - dětská stolice, hnědá) za 5000,- (!) a taky psaly ženský " pomozte svobodné mamince...."

zrovna fagota (135L) kterej mi po městě žral asi 8 litrů se na částku 5000,- za benzín dostaneš fakt za chvíli :)
-> j_j: Líbí se mi, jak tam plno lidí píše že nemají na auto, ale kdo jim bude kupovat benzín, platit povinné ručení, sevis, stk apod. to už neřeší

-> Kocvin: Tak to potom jo

-> j_j: Tak to záleží.. Některý povolí luxusně bez čehokoliv a tenhle jsem 2x utrhnul ať jsem na něj nalil cokoliv.. Ale mám dobré zkušenosti s rostoff od wurtha :) Vlastně se vším od wurtha a recy

Brzdovku nebo kofolu jsem nikdy nepraktikoval..
-> Kocvin: takže jaká je rada, aby dobře povolil ? :) brzdovka, konkor ?
-> j_j: Ten štěft už byl dost domr*aný, tak jsem se ho pokusil vyšroubovat dvěma kontra matkama.. Radši jsem ho tam měl nechat :-D Ale tak co stejně půjde motor ven tak ho pak odvrtám..
-> dragon_cb_cz: No to právě že neporušil, protože bylo fouklé těsnění pod parožím

-> j_j: On totiž
-> Kocvin: porušil základní pravidlo - že co se nesere, do toho se nehrabe

-> Kocvin: kámo tak jak na to koukám, tak to těsnění a svody nebudu měnit do doby než to začne kouřit okolo :D