Dne 9.2.2014 jsem si pořídil další auto do sbírky (už druhé :D). Jedná se o Škodu 100, r.v. 1970 a jmenuje se Zelená Záclona. Jsem třetí majitel, najeto má 75000 km, platná STK, motor přede jako kotě, mechanicky zcela v pořádku. Jo a proč Záclona? Bohužel majitel auto z nějakého důvodu nastříkal takovým způsobem, že se barva na spoustě míst (skoro všude) utrhla a udělala záclony. Přitom na fotkách rok zpátky vypadalo auto skvěle. Takhle proběhlo lakování na nastrojeném autě, takže budu muset očistit skla, nárazníky atd. od barvy. Nějakej ten puchýř se na autě najde, ale nic zásadního a nehodlám to řešit. Dám to trochu do pucu, očistím co je třeba, pošteluju motor, vyčistím vnitřek, naleštím lak, doplním lišty na blatníky a hotovo. Záclonu nechci nijak rozmazlovat a bude sloužit pro nějaký to výletování a srazování za horšího počasí.
To je pro teď všechno. Hlavně se to nesmí zvrhnout jako s Kóčou :D
Eidy / Zelená Záclona - komentáře:
o 1 rok později ...
Skoda 100 With Audi V8 Motor Vs. Audi S2 Coupe Turbo HD

Nu, zatím to vypadá na kurs 3:1 ve prospěch drobných vratných úprav..

za decentnu vratitelnu upravu sa priklanam
-> Tomáššš: Ne, nejde to. Zkoušel jsem to umýt acetonem a ta barva se ani nehne. Zkoušel jsem kousek rozleštit silichromem a ani se nehla. To se bude muset zbrousit a přelakovat.
-> Eidy: uz si nieco robil s lakom ?
Teda, ta se rozjela diskuze. Asi takhle, zatím se přikláním spíš k těm drobnostem, jak zmínil ZdrubT. Rozhodně chci nechat vnitřek a nechci navenek dělat velký změny. Spíš pár drobností, ale v zásadě aby to zůstalo v originále.
-> Eidy: ak budes menit sedacky ,ja ta ich zbavim

-> Eidy: Za mě nechat v originále! Vždyť kolik originálních kousků dneska na cestách potkáš? Takhle to má své kouzlo...
Já jsem osobně pro střechu, lízátko z eRka, kola a prahy do kremove barvy, jako je stropnice. Malounko na zem. Doma se mu válí 16stabík a jedny volny spaxy na předek. Jiný zrcátka, taky třeba kremový. Jo a nějaká ta postupná drobná renovace. Určitě bych nedával jinej motor, nebo sedačky, jinak to bude druha Koča.
Ale tak kola, motor, lepší desky proč ne? Vše jednoduše vrátíš... BTW vim o pěknejch Minilitech :D.
-> Eidy: teda, krása

-> Tomáššš:

Rozhodně netunit. A nebo jen hodně neviditelně. Vytuněný auto už jedno máš. Co budeš dělat se dvěma? Házet si korunou kterým, ze dvou ,,stejných" aut se projedeš dneska?
-> Tomáššš: Třeba se ovládne..

-> Jozka: aj tak bude mat iny podvozok

Pěknou anketu vyvolala.. Záclonka...

Řekl bych, že snížením o nějakých 25 mm na pružinách a použitím pneu šíře 165 - 175 mm se kilo dostane do stavu, v jakým mělo být už z výroby..

-> Eidy: Pokud zacnes ladit, nikdy nebudes spokojenej, protoze budes vzdycky srovnavat s Kocou... A pokud bys chtel i tohle auto uvest do podobnyho stavu, tak se zblaznis casove i financne.
Tak přesně tohle jsem chtěl napsat taky.....na co auto, upravený tak jako "napůl"
Nechal bych ji jako úplnou sériovku, a užíval si ten opozitní zážitek, než v Kóči. Maximálně by stálo za úvahu všechno zrenovovat do top stavu.
-> Eidy: Ja bych provedl tuning jedinej - nejaky primerene moderni obuti. Kola? No prosim... na snizovani atd bych se vykaslal, protoze to uz si zahravas s tim, ze tady bude potreba upravit doraz, seriovej tlumic bude potreba pritvrdit, kdyz uz to bude, tak ti dojde ze rizeni stoji za prd a v lepsim pripade ho zacnes generalkovat a uz v tom litas.... ale co, je to tvoje auto
