skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dne 9.2.2014 jsem si pořídil další auto do sbírky (už druhé :D). Jedná se o Škodu 100, r.v. 1970 a jmenuje se Zelená Záclona. Jsem třetí majitel, najeto má 75000 km, platná STK, motor přede jako kotě, mechanicky zcela v pořádku. Jo a proč Záclona? Bohužel majitel auto z nějakého důvodu nastříkal takovým způsobem, že se barva na spoustě míst (skoro všude) utrhla a udělala záclony. Přitom na fotkách rok zpátky vypadalo auto skvěle. Takhle proběhlo lakování na nastrojeném autě, takže budu muset očistit skla, nárazníky atd. od barvy. Nějakej ten puchýř se na autě najde, ale nic zásadního a nehodlám to řešit. Dám to trochu do pucu, očistím co je třeba, pošteluju motor, vyčistím vnitřek, naleštím lak, doplním lišty na blatníky a hotovo. Záclonu nechci nijak rozmazlovat a bude sloužit pro nějaký to výletování a srazování za horšího počasí.
To je pro teď všechno. Hlavně se to nesmí zvrhnout jako s Kóčou :D
To je pro teď všechno. Hlavně se to nesmí zvrhnout jako s Kóčou :D
Eidy / Zelená Záclona - komentáře:
-> dragon_cb_cz: víš co by zato někdo dal kdyby mu auto střílelo :D
-> Eidy: Jj, BSko není v základu až tak bohatý karburátor, takže řádně vystydlý motor ("přes noc") by měl bez sytiče max zablafat, ale rozhodně ne chytit a jet.... ale kážu vodu a piju víno, na kile to mám všechno jen ne seřízený... nějak se mi stále nedaří eliminovat střílení do výfuku když brzdím motorem 

-> m8rinek: Dobře, jak já to ochudím.
-> Eidy: Jo jo, jak píše drak chytání bez sytiče přednost nebude..
-> j_j: Pozdě :)
-> dragon_cb_cz: Myslíš?Jako v mrazu by se asi nedal přesvědčit, ale včera odpo jo.
-> dragon_cb_cz: Myslíš?Jako v mrazu by se asi nedal přesvědčit, ale včera odpo jo.
-> Eidy: Hele to že chytá studená na drc i bez sytiče beru spíš jako vadu než přednost... nemáš takhle náhodou to BSko nějaký bohatý? 

-> Eidy: jsi to vzal dobrým drijákem :) není pomalu lepší mít olejničku mírnou než lišáka takovýho?
-> Eidy: : tak tomu pomalu,ale jistě začínej věřit 

-> Eidy: uz sa tesim ... predsa budu upravy . JOOOOO




já bych dal 8channel, ten po omytí nemá kde chytat lišku
a rovnou ho i přiostřil

-> T: Nejlepší by bylo postavit druhej a pak jen vyměnit.
Nevěřím, že jsem to řekl. 


-> Eidy: : když ten motor vidim, tak nevěřim, že pokud nebude práce na Kóče nebo nebudou peníze, že ho nevyndáš a trošku ho nedáš do barviček



Tak tedy pár foto po omytí. Blbý je, že všechno umytý hnedka chytlo lišku. Nebo tam možná byla už předtím, ale byla schovaná pod špínou.
-> Eidy: super, bude fotka vyčištěného motoru?
Včera jsem se věnoval Kóče, dneska Zácloně. Umyl jsem tak nějak motorovej prostor, nastavil odtrh na svíčkách (jsou tam zánovní NGK), rozchodil rozdělovač (byla zatuhlá deska s kladívky a vůle na táhlu z ufa), sešteloval odtrh kladívek, nastavil předstih, zkontroloval VN kabely (mají 15-19kOhm, což se mi zdá moc) a vyměnil shnilý přední paraboly za krásný (díky zdrubT). Ještě zbývají ventilové vůle, ale i tak je to lepší. Předtím chytala na drc. Teď chytne na drc i studená bez sytiče.
-> Eidy: normálně to dát pěkně do pucu a nějaký pěkný kola a posadit níž tak aby se to dalo jednou dát zpátky.
-> KKSkoda: Díky. Jsou tu dva tábory tak uvidíme, kterému se časem zavděčím. 

gratulace k "novému" autu vypadá pěkně
snaž se ji nechat jak je, na "úchylky" máš kóču 


Škoda, že je to celé dogrckané tou farbou 

Také foukám na 2 atmosféry, aspíš malinko nad. Podle mého amatérského názoru to jede na měkčích gumách jak na hlenu...