
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po několika letech bez stovky jsem neodolal a koupil jsem si další, v pořadí již třetí.
Zatím seriovka po prvním majiteli. Mírně oťukaná, ale co je nejdůležitější, je bez zásadní koroze, samozřejmě něco se najde. Dnes ujela 92km. Po pár letech stání v garáži.
Plán je ji trochu pošlechtit a udržovat víceméně v téměř původním stavu.
Tak jsem udělal brzdy, přidal zrcátko na stranu spolujezdce, vyčistil interier, přidal opěrky hlavy, vyměnil jsem topení, které teklo. A auto už jede a brzdí tak, jak má. U kamaráda jsem přitáhl šnek řízení, tak už vůle v něm není tak strašná a prohlídl podvozek, nějaká povrchovka tam je, ale díra žádná..
A s tím samým kamarádem jsme provedli malý srovnávací test, jak si proti sobě stojí škoda 100L a 105L z pohledu výkonostního. Překvapivě vyrovnané, ani jedno pořádně nejede a do kopce je lepší podřadit u obojího:-D
Jinak proběhla účast na Jarním srazu Škodateamu a v závodě obsazeno čtvrté místo absolutně a První ve skupině do 1200, se sériovou stovkou..
srpen 2016
"nový" motor původem ze Škoda 125 - dvouřádková stodvacítka (jede to tak nějak stejně pomalu). S pár drobnými úpravami jako je lehčí setrvačník, s nějak lépe obloženou a odpruženou lamelou z 1203 a přítlačák z feldy 1,6. Motor je uložený na dvou tvrdých silentblocích nastojato. Chlazení snad vylepšeno 10-listou plastovou vrtulí nejprve s velkou řemenicí a řemenem 1150mm, což se zcela neosvědčilo, takže nakonec je použita originální řemenice s řemenem 1075mm. Také jsem vytvořil nasávací kapsy na vzduch, jestli mají nějaký větší přínos, netuším. Zatím se to tváří že to chladí, kdyžtak si zatopíme:-)
A také nasazena Alu kola Apollo s pneu Semperit Comfort life 175/60R13. Na pružinách byl proveden flexatuning a byly o nějaký závit zkráceny.
Auto prodáno a odjelo k novémuj majiteli do Varnsdorfu.
Zatím seriovka po prvním majiteli. Mírně oťukaná, ale co je nejdůležitější, je bez zásadní koroze, samozřejmě něco se najde. Dnes ujela 92km. Po pár letech stání v garáži.
Plán je ji trochu pošlechtit a udržovat víceméně v téměř původním stavu.
Tak jsem udělal brzdy, přidal zrcátko na stranu spolujezdce, vyčistil interier, přidal opěrky hlavy, vyměnil jsem topení, které teklo. A auto už jede a brzdí tak, jak má. U kamaráda jsem přitáhl šnek řízení, tak už vůle v něm není tak strašná a prohlídl podvozek, nějaká povrchovka tam je, ale díra žádná..
A s tím samým kamarádem jsme provedli malý srovnávací test, jak si proti sobě stojí škoda 100L a 105L z pohledu výkonostního. Překvapivě vyrovnané, ani jedno pořádně nejede a do kopce je lepší podřadit u obojího:-D
Jinak proběhla účast na Jarním srazu Škodateamu a v závodě obsazeno čtvrté místo absolutně a První ve skupině do 1200, se sériovou stovkou..
srpen 2016
"nový" motor původem ze Škoda 125 - dvouřádková stodvacítka (jede to tak nějak stejně pomalu). S pár drobnými úpravami jako je lehčí setrvačník, s nějak lépe obloženou a odpruženou lamelou z 1203 a přítlačák z feldy 1,6. Motor je uložený na dvou tvrdých silentblocích nastojato. Chlazení snad vylepšeno 10-listou plastovou vrtulí nejprve s velkou řemenicí a řemenem 1150mm, což se zcela neosvědčilo, takže nakonec je použita originální řemenice s řemenem 1075mm. Také jsem vytvořil nasávací kapsy na vzduch, jestli mají nějaký větší přínos, netuším. Zatím se to tváří že to chladí, kdyžtak si zatopíme:-)
A také nasazena Alu kola Apollo s pneu Semperit Comfort life 175/60R13. Na pružinách byl proveden flexatuning a byly o nějaký závit zkráceny.
Auto prodáno a odjelo k novémuj majiteli do Varnsdorfu.
Jarda... / Š100 - komentáře:
Každá nemusí vypadat jako funglovka, tenhle stav je daleko hezčí. 

Krása 

-> Jarda...: Fotka jak z roku 1978..

-> Luky: Hele prostě jsem se na ní musel jet podívat. Když jsem ji viděl, hlavně teda ty důležitý partie, tak super. jasně plechařina není úplně TOP, ale z pár metrů to vypadá dobře..
třeba spojkový a brzdový válec a hadičky..


...jsem ti do telefonu říkal, že jsi vůl 
Ale hezká je...

Ale hezká je...

Ty jo když jsem byl špunt tak jsem měli úplně stejnou, jen to byla 110
Super, nádherná :) nevím jak někdo vůbec dokáže bez stovky žít :)
-> saSaT: Jo jo, je pěkná. Na ta léta super.. Dík

Supr základ, ta bude krásná
