SO 545 / s100 SO 545 / s100

komentáře | popis | fotky | SO545 | 21.08.20 15:13 | 74x v oblíbených
Je to skodovka 73.

Od prvej majitelky



Nikdy nerozobrane , nerepasovane atd...



AZ teraz.



Ak by niekto ma na predaj prechodky do karoserie.

pre elektriku , tacho , hadice a pod. ponuknite.



1.1.2017 Za rok a jeden mesiac som stihol:

Komplet repas mechaniky

Opravu karoserie po plnic.

13.4.2017 karoseria v laku

24.4.2017 karoseria doma z lakovne.

26.12.2017 doinstalovane trobky brzd ,spojky a paliva + nadrz... montaz napravy.

31.12.2017 spachana povodna elektrika

28.4.2017 sprevadzkovane brzdy a spojka

05.05.2018 nastartovane

31.12.2018 zlozena a zlicovana zadna cast. Zostava uz len par drobnosti a cely predok...a narazniky.

24.2.2019 auto bolo u calunika... zostavaju sedadla.

Snad to bude rok 2019 ked to bude ako tak hotove a zase na cestach.

SO 545 / s100 - komentáře:

22:11:56
03.01.2019
SO545
tak to dufam ze som vklude ...



Mne to zrazenie zacina na priemere 75mm potom 45stupnov a 1mm osadenie na koleso.

Ubytok masa bol 1,8mm na priemere 75mm spocital som to podla kolesa na minimalny odber.

Na 57mm do roviny z osadenim kolesa...To uz by som si netrufol.

Tam to pojde do hlbky cez 6mm to je skoro polovica hrubky materialu v mieste najvacsieho namahania...
21:55:27
03.01.2019
Eidy
-> SO545: Rozteč zůstala 130, středění bylo na 57mm. Jen se to srazilo jako u tebe a prasklo to.
21:24:39
03.01.2019
SO545
-> Eidy 03.01.19 21:18:10: nesiel som na stred. V podstate som odobral s vacsieho priemeru 4mm z obvodu a 1,5mm od okraja do odliatku. To dufam podrzi..Ten druhy este menej...ako sa to sudruhom podarilo odliat...

ulozenie na stred len liznute....tam to na lom vpyv nema vobec



Ak by to bolo na 4x100 tam by masa uz moc neostalo verim...
upraveno 1x, naposled 03.01.2019 21:27:21
21:18:10
03.01.2019
Eidy
-> SO545 03.01.19 20:54:14: Aj, tak tady bych byl hodně opatrný s těmi bubny. ZdrubT měl takhle udělaný 3 bubny na kyvku a všechny ruply. Nebo jen 2? No každopádně na jednom jsme odjeli jen jeden den na Revivalu a kolečko se polámalo. 8
20:54:14
03.01.2019
SO545
az na druhy pokus ale aspon som konecne spoznal chlapca ktory ma vybavenie a vie.

a ked uz tak aj osadenie na strediacu podlozku...zicher je zicher.



upravime aj predne naboje,1
zvětšit SO 545 / s100 - obrázek od SO545 vložen 03.01.2019 20:54:14
20:51:29
03.01.2019
SO545
bubny su uz OK.
zvětšit SO 545 / s100 - obrázek od SO545 vložen 03.01.2019 20:51:29
21:20:37
01.01.2019
SO545
-> Jozka 01.01.19 20:42:26: je to tak a obcas je mat dobreho kamarata na nezaplatenie...



zajtra dufam upravim na velkom sustruhu zadne bubny... par mm je tam na viac a nesedia liate kolesa ako maju...tak hned doriesim aj strediace podlozky.
20:42:26
01.01.2019
Jozka
-> SO545: No, výběr dodavatelů je dneska často dost jednoduchej.. 8
19:59:39
01.01.2019
SO545
-> Jozka 01.01.19 19:19:17: mne na skusku pozinkovali jedno komplet svetlo a OK ale to bola ina zinkovna.



2. bola fajn chlapec pedant a nemal som mu problem nieco vzdy prihodit...Skoncil. Za minimalku uz nechcel pracovat. Chapem



3. Sice nic nechcu /nechapem/ ale pozinkuju jak kokoti. A je jedno s kym sa clovek bavi ci majster alebo makac na placi. Nosi im to kamarat ktory tam nosi x ton.

Sice nic nestratia ale jebu nato. Ale vybrat si nemozem...

Tie svetla skusim este raz...



Smutne je ze ani za peniaze obcas nic nevybavis.
19:19:17
01.01.2019
Jozka
-> SO545: Jo, hliníkový komponenty už mi taky zakukaly. Ale jak má ten pokovovací postup více kroků a parametrů, někdy se zadaří. Už jsem se dopracoval bez rozvrtání např. k luxusně nazinkovanejm štítům koncových světel na 1000MB, přestože taky AL nýtky.. a to jsem najisto počítal, že to dopadne špatně.
18:10:31
01.01.2019
SO545
-> Jozka 01.01.19 16:00:50: ak by som to mal rozobrate tak pozink...ako teraz riesim zadne svetla.

akurat su pospajane hlinikom /nit/ a ten kupel v zinkovni nema rad.

Tak som to rozobral....jasne ze to pozinkovali naprd. Ostala v kazdom kalisku kupel a zhrdzavelo to.



Skusim stastie znova.
16:00:50
01.01.2019
Jozka
-> SO545: Souhlas.. No, ostatně moje vzpěra posledně při lakování auta kdyby neměla prasklou tu listovou "pružinu", kdo ví, jak by to s ní dopadlo..3
14:53:41
01.01.2019
SO545
-> Jozka 01.01.19 14:21:58: vzpera zadnej kapoty...to je fakt terno...ale je zalisovana tak som to vybrusil a nalakoval znovu.ale este krajsie je lakovanie celeho auta komplet a pod falcom kde je pant zadnej kapoty je cisty plech... a takych miest bolo viac... co bolo trosku vidiet bolo zatrete stetcom z fabriky.



K stekancom. Lakovanie je OK ale zaklad a plnic zliali neskutocne.

Mam nove celo od kamarata zmontovane z novej kasne menili za LS.

Ak takto strasne pozlievali zaklad na celej kasni tak z bohom.



To iste podlaha zo spodu Ale ten zakad je zas kvalita drzi neskutocne tak som zachoval maximum co slo...
14:21:58
01.01.2019
Jozka
-> SO545: Ty topný tělesa jsou kapitola sama pro sebe.. S olakováním se přiznám, že mě některý věci sice trochu dráždí (třeba vzpěra zadní kapoty v barvě vozu), ale ve všeobecnosti je vzhledem k přibližnosti specifikací moje mínění takový, že pokud je auto jednou rozložený a zase složený nazpět, tak jakápak už originalita ? Nedostříkat horní kouty v palubce nad podběhama a udělat v kurfru stejkance ? 4 3
09:43:51
01.01.2019
SO545
-> Jozka 01.01.19 01:36:46: Porovnaval som par aut ktore sa vrakolvali alebo len ich diely ktore sa zdali povodne...

Mna napadlo ze pouzili co prave doslo na sklad. Ci uz vo fabrike alebo v montovnach dielov.

Alebo to bola len kazdorocna evolucia.Drzat sa u tychto aut originaity je siroka cesta.



Tie skrutky ako pises. Chcem aby boli lahko rozobratelne a ako je na foto s kluckou otvarania zadnej kapoty... takto nazinkovane sa to mne paci...jasne ze original bolo vsetko zalakovane...



-> Tom Troll 01.01.19 02:08:23: Je to -asfalt- vodou rieditela gebuzina od Terosonu... Je to na celej karoserii od spodu plus prahy a spodky blatnikov.
02:08:23
01.01.2019
Tom Troll
-> SO545: Nějak jsem to asi přehlíd, co jsi dával za tu hrbolatou ochranu na spodní stranu prahů? 1
01:36:46
01.01.2019
Jozka
-> SO545: Pravděpodobnost koroze nebo nutnosti následný demontáže je dnes minimální, ale dodržuju v tomhle místě nerez zvyk kvůli blbýmu přístupu pro rychlej kotouč. Nebo alespoň ten 6-hran - s originál MB šroubkama snad M5x10 s drážkou na šroubovák jsem si užil svoje 4.

(echt originalisti tuším k těm patkám dávají "velkou" podložku jen jednu a ještě z rubový strany, takže pak nejde hlava neukázněnýho šroubu už vůbec rozumně odbrousit)



Topení jsou kapitola sama pro sebe, na většině, co jsem viděl, jsou obaly sešroubovaný s podložkama podivnejma miskovitejma, vyskytujou se ale i vějířový - skoro to dělá dojem, že nejen obaly byly různýho zeměpisnýho původu, ale i montáž probíhala ve více provozovnách..
22:52:48
31.12.2018
SO545
-> Jozka 31.12.18 21:43:52: Tak som sa akosi trafil... ale ked si vezmeme ako to fabrika placala skoro kazdy pokus je original.

Rozoberal som 5ks topeni...3ks mam komplet zrenovovane. Na kazdom su ine skrutky a ine podlozky.

A vsetko sa zda povodne.



Toto auto nebude v plnom nasadeni /cez zimu/ cize sa nebojim nejakeho strasneho korodovania.

Pripadne to vymenim.
21:43:52
31.12.2018
Jozka
-> Tomáššš: Myslím, že tohle -> SO545 31.12.18 20:53:04: je opravdu originální sestava spojů patek. Originál šroubky jsou tak krátký, že jsem na ně snad nikdy neměl trpělivost = používám delší nerezový.
20:53:04
31.12.2018
SO545
-> Tomáššš 31.12.18 19:50:35: ja ti neviem ako to uz bolo original... ja som pouzil skrutky M4x12mm , podlozku s kazdej strany plus perovka a matica. Dierky licovali perfektne cize to sadlo na paradu.
Extreme Tyres