skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V tomto článečku vás seznámím s mojí krasavicí, dočasně zvanou Karkulka!! Jak už jste si na fotkách asi všimli je to ještě nedodělaná škoda 100...
Po koupi v říjnu 2005 od kamaráda, hned proběhlo několik malých úprav, jako je výměna čela a snížení podvozku o 7cm. V lednu dále byly vyměněny pneumatiky ( ve předu Vredestein, v zadu Kleber) s rozměry 175/60 R13 a podložky na kola – 1cm. Ani na výfuk jsem nezanevřel. V lednu jsem přidal příčný výfuk z neznámého tipu Peugeota.
Plány do budoucna:
Brzy mě čeká výměna spojleru, který bude vyroben dle mého přání a dále výměna motoru z vozu Toyota Celica 1.8 s dvěma karburátory Weber. Poté přijde na řadu také kompletně nový interiér a fólie na okna. I podvozek se dočká výměn náprav za široké a tlumičů Monroe. Bezpečnost na prvním místě, proto budou nainstalovány kompletně nové brzdové trubičky, posilovač a chlazené kotouče. Řízení bude zaměněno za hřebenové (možná i s posilovačem).
Dále:
-převodovka 5-kvalt z novějšího modelu škoda 125
-rádio Blaupunkt a reproduktory 2x 200W Sencor
-přestříkání na světle zelenou barvu
Doufám, že se všechny moje plány stanou realitou, a že se vám moje Karkulka líbí. Díky, že jste si udělali čas kouknout právě na mojí škodovku.
GAME OVER škodovka skončila ve firmě Stef kde ji důkladně sešrotovali
Po koupi v říjnu 2005 od kamaráda, hned proběhlo několik malých úprav, jako je výměna čela a snížení podvozku o 7cm. V lednu dále byly vyměněny pneumatiky ( ve předu Vredestein, v zadu Kleber) s rozměry 175/60 R13 a podložky na kola – 1cm. Ani na výfuk jsem nezanevřel. V lednu jsem přidal příčný výfuk z neznámého tipu Peugeota.
Plány do budoucna:
Brzy mě čeká výměna spojleru, který bude vyroben dle mého přání a dále výměna motoru z vozu Toyota Celica 1.8 s dvěma karburátory Weber. Poté přijde na řadu také kompletně nový interiér a fólie na okna. I podvozek se dočká výměn náprav za široké a tlumičů Monroe. Bezpečnost na prvním místě, proto budou nainstalovány kompletně nové brzdové trubičky, posilovač a chlazené kotouče. Řízení bude zaměněno za hřebenové (možná i s posilovačem).
Dále:
-převodovka 5-kvalt z novějšího modelu škoda 125
-rádio Blaupunkt a reproduktory 2x 200W Sencor
-přestříkání na světle zelenou barvu
Doufám, že se všechny moje plány stanou realitou, a že se vám moje Karkulka líbí. Díky, že jste si udělali čas kouknout právě na mojí škodovku.
GAME OVER škodovka skončila ve firmě Stef kde ji důkladně sešrotovali
škoda 180l - komentáře:
chuda auto
-> milan444:
chudak auti

tak to ti věřím snížit o 7cm to je dost zkurvený
stovku uz nikdy vic zkurvenejsi auto jsem jeste nevidel

Motor z toyoty a posilovač řízení?


jo dobry popis ale chtelo by to vic fotek.....
ten nárazník už tam není
Nevím jak ostatní (protože na fotkách nic není), ale ten zadní nárazník je těžkej TUZING
Mas to super ty blazne!!
Jen tak dál,ať se ti daří.