skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Video z Brzdenia:
Upravy a renovacie TU:
skoda-virt.cz/cz/.../4019 -go-naprav
https://www.youtube.com/w atch?v=bWlP6LLdd4o&lis t=PLyd9oFj2vuInTdNNVI3a5D4 764d_F6u84&index=5
Upravy a renovacie TU:
skoda-virt.cz/cz/.../4019 -go-naprav
https://www.youtube.com/w atch?v=bWlP6LLdd4o&lis t=PLyd9oFj2vuInTdNNVI3a5D4 764d_F6u84&index=5
Pistaa 100ka - komentáře:
-> pistaa: aha,ja som myslel ze s toho bude nejaky ostry zavodak ked chces kilko predat
-> Majklsto: nebudem s tym nic robit, chcem sa vozit a uzivat si to...
-> pistaa: fiiiha tak to som zvedavy do akeho stadia to porsche privedies
ked si zo stovkou vyparatil to co si vyparatil
inak gratulujem
ked si zo stovkou vyparatil to co si vyparatil
inak gratulujem
-> Tuner#2: verim ye onedlho to je doma a aj po 90ke pozeram to ma v urcitej verzii 280kobiliek
-> Bedřich: Já vím to byl JOKE, ale teď koukám že to je starší ročník, ta byla kolem roku 73 - 4![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Tak toho bych se bal.To ti dá přes prsty ani nevíš jak. :) A sám tvrdil ,že se mu sí naučit jezdit s tím co má a moc by si teda situaci neulehčil :)
-> David V6: Číst umím, ale o excentru tady zmínku nevidím, ale víš jak mám skoro 5 dioprtií...
-> pistaa: Je to alespoň 2,7l Carrera RS?
-> pistaa: Je to alespoň 2,7l Carrera RS?
-> Tuner#2: ty nečteš,psal že jsou unibaly exentrický takže tím to má vyřešený
-> suri: NIE
-> Tuner#2: ANO
-> Tomicraw: NIE
;)
-> Tuner#2: ANO
-> Tomicraw: NIE
;)
Čau draku, ty brzdové válečky, to jsou wilwoody?
-> pistaa: Hmm, pán je gurmán.
-> pistaa: paráda potom ukážeš nejaké fotky?
-> Tuner#2: Porsche 911 r.v 1980
-> pistaa: Ale pořád to nechápu teda jak chceš ladit ten odklon? Co bude za auto?
-> suri: uz je
-> pistaa: takže autíčko na predaj? bude niečo dalšie? nechať sa prekvapiť
-> Tuner#2: mysli ti to sikovny.. :P
-> pistaa: Já to stále nechápu. Asi jsem natvrdlej, ale když chci změnit odklon, abych měl větší Áčka, tak přece musím buď venkovním úchytem vůči kasli nahoru a nebo vnitřním úchytem (co je blíž převodovce) sject směrem dolů. Tím změním odklon. Pokud budu jen šroubovat ať už na venkovním a nebo na vnitřním úchytu, tak si jen s nápravou natáčím a tím ladím sbíhavost.
-> Tuner#2: jj jednym zbiehavost, druhym odklon..
-> pistaa: Nechápu... Tím bude ladit sbíhavost a ne odklon přece.