skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skelet: je snížený o 11 cm podvozek je seriový
Motor:favotit,hrava fábie,zvětšené kanály a upravené ventily pruziny BMW M3
vačka 280/280 a karbrátor vaz,rozdelovač zatím favorit bez podtlaku bude nahrazen rozdelovačem BOSCH
Převodovka:RS 4 stupňová kopcová
Kola:předek Two gates wheels 7" zadek Allycat Two gates wheels 8"
předelané bubny i přední náboje
Je pořád co dělat
Motor:favotit,hrava fábie,zvětšené kanály a upravené ventily pruziny BMW M3
vačka 280/280 a karbrátor vaz,rozdelovač zatím favorit bez podtlaku bude nahrazen rozdelovačem BOSCH
Převodovka:RS 4 stupňová kopcová
Kola:předek Two gates wheels 7" zadek Allycat Two gates wheels 8"
předelané bubny i přední náboje
Je pořád co dělat
skoda100lukas - komentáře:
hlava je sériová a setrvák je o 2kg lehčí na řemenici se pracuje bude z duralu potom bych začal makat na hlavě
-> Jára: hej cvoku, radši ty svoje příspěvky smaž než si to přečte většina lidí tady z virtu, to je kravina že EIDY o autech ví velký H. nejdřív než si něco napsal tak ses měl podívat do jeho složky na jeho káru, přečíst si popis a zamyslet se jestli autům rozumíš víc než on. Ber to jako radu a snaž se opravdu líp psát.
-> skoda100lukas: stovečka pěkná jak je snížená, ale zajímalo by mě jak ti to jede když máš motor skoro serii kromě karbece a tý vačky??? to máš serii i setrvák, řemenici i hlavu???

-> skoda100lukas: stovečka pěkná jak je snížená, ale zajímalo by mě jak ti to jede když máš motor skoro serii kromě karbece a tý vačky??? to máš serii i setrvák, řemenici i hlavu???
-> Jára: dík za potvrzení mojí teorie
jj to znám ale on má jen předek a motorovej prostor má stejnej,já to uřezal celé a musel jsem udělat do kapoty díru na karbec a na vyrovnávací nádobku GEORGINA je můj vzor moc pěkná ale chce to spoustu času a trpelivosti a taky sponzory
kdybych uřezal střechu ve sloupcích tak by mi tam nepasovaly okna a předni okno musí zustat původní kvuli bezpečnosti
-> Jára:



jo aha rtakže tu kastli si řešil docela složitě ale povedlose
-> Eidy: aby ses z toho nepo......al to je jediný co umíš a možná o autech víš velký H a myslíš si že když umíš psát česky že si největší KING tak to se ale mílyš

auto je seřezané nad podběhy a podél přední a zadní stěny pod skly ,jo a ten podvozek není připevněnej vůbec k tomu tryanglu to by jaksi nefungovalo ja využil misto jak drží přední nárazník a tam jsem dal držáky
-> Jára: Prosím tě o jednu věc. Nauč se pořádně česky než začneš něco psát. Je to fakt hrůza číst příspěvky na úrovni druhé třídy zvláštní školy.
-> Jára: z fotek je vidět, že je seřezaná spodní část...spodek dveří je krátkej.
Jo pak by mně zajímala další věc jak tam píšeš že máš skelet sníženej o 11 cm tak tím mylsíš jako že si celou kastlo posadil níž k zemi nebo že si seříz střechu o 11cm dolu pokud si seřís střechu tak my to přijde divný že tam nemáš ten sloupek vykitovanej
Moc pěkný ale to by mně zajimalo jak to zatáčí když v tom nikdo nesedí to by ta tyč musela bít přopojena někde za těhlyce kola a aby to dávalo rejdy takhle my to přijde divní když volant necháš odemčenej a pojedeš stačí najet na nějakej kámen nobo na nerovnej povrch a oka li udělaj rejt jakej chceš a budet i zatáčet přič to my tady napiš postup jak to funguje to sem nato zvědcavej teda
pěkná kárka
ale docela by mě zajímal tvůj postup při řezání, nechtělo by se ti to nějak jednoduše popsat


jj uplne samo
a to to samo zatáčí?
t autě nikdo nesedí a jede to stejně jako vozík jen to necouve

-> skoda100lukas: pěkná pěkná,jen taková technická jak se to táhne za tím autem na tý kouli,není to blbě ovladatelný
kategorie zavodní do 1400 jinak dik za poklonu
fotky to bude zatim problém protože když se auto stavělo tak jsem ještě neměl foták az když to bylo svařené
fotky to bude zatim problém protože když se auto stavělo tak jsem ještě neměl foták az když to bylo svařené