
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na zaklade techto fotek jsem v lete roku 2008 odcestoval 300km a po shlednuti se rozhodl, ze bude moje. Typ 722 - Skoda 100L vyrobena 9.dubna 1976. V roce 1984 prosla vymenenou karoserie. Behem leta jsem si uzival paradni jizdu a na podzim tehoz roku jsem zapocal GO, kterou snad konecne letos dodelam.
Erbecya - komentáře:
tie kolesá su perfekto

parádní kola 

no teda... jedna aktualizace za tři měsíce, to je teda neomluvitelné



-> TTomas: ve stovce mám favorití na 88 stupnu aby to topilo. V závoďáku není a tam se drží teplota na 70 v bežným tempu a při závodění 80-90
A přidám perličku, loni jsem jel z posledního závodu koncem října domů po ose, cca 60km, venku kolem nuly, vevnitř o nic víc, motor chudák 50 a po ruce nic co by se dalo strčit před chladič:-(
A přidám perličku, loni jsem jel z posledního závodu koncem října domů po ose, cca 60km, venku kolem nuly, vevnitř o nic víc, motor chudák 50 a po ruce nic co by se dalo strčit před chladič:-(
-> Pavel P..:
Jo tak to ti nepovim...az to pojede, tak to pojede:D

a kdy že to teda už pojede?

-> vhml: :D mimochodem vozis termostat pripadne jakej?
-> vhml: O tom jsem taky uvazoval a pokud neuspeju, tak na to i dojde. Motorar rikal, ze elektriku jezdil uz tenkrat. Udajne na to stacila vrtule ze zigula a pozdeji jeste dovyriznul a vyhnul plech pred chladicem. Je presvedcenej, ze spolu s chladicem oleje nebude problem. Projisotu jsme vzal novej erkovej chladic a nejvykonejsi vrtuli co jsem sehnal:) No tak uvidime az se to rozjede.
Na to se mi hrozne libil jeden kamarad: Vono to chladi uplne v pohode, sice je treba sledovat teplomer a kdyz to zenes vic jak 10km tak to zacne varit, ale jinak to funguje super
Ja tam teplomer nemit tak ani o nic neprijdu, protoze po 4km mam 85 a od ty doby se ani nehne

Ja tam teplomer nemit tak ani o nic neprijdu, protoze po 4km mam 85 a od ty doby se ani nehne
-> TTomas: chce to ozkouset no. Bohuzel zpravidla to nefunguje a zkouselo to uz spoustu lidi se spousty vetrakama.
Já mám mechaniku, 5listů, velkou remenici a chladim taky a s menšíma ztrátama než originál
Já mám mechaniku, 5listů, velkou remenici a chladim taky a s menšíma ztrátama než originál
-> vhml: To je otazka. Ja nakonec vsadil nal elektriku kvuli vysokym provoznim otackam motoru, kde u mechaniky uz dochazi k velkym stratam.
Bude-li vrtule stejná, tak elektrická bude větší žrout výkonu než mechanická. To je věc založená na základních principech fyziky o kterejch netřeba debatovat.
Jak to bude fungovat s vrtulí jinou, moderní, je otázka...
Jak to bude fungovat s vrtulí jinou, moderní, je otázka...
-> afro100: Vsak ja taky ne. Naopak diky za nazor. Jen stale verim a doufam, ze to pujde. Termostat vozit taky nebudu.
-> TTomas: ok, ja sa nehadam, je to len moj skromny odhad ... zvlast po tom, co kazdy ked skusal elektriku sa vratil k normalu ... aj ked, na aute z kt. mam momentalne motor bol vytiahnuty termostat a stacila aj elektrika z 120 :D
-> afro100: Tak schvalne...budu rad, kdyz Vas presvedcim o opaku vcetne toho brzdeni altikem:)
-> TTomas: hmmmm, neuchladime ...
alebo tiez to co nebude brzdit remen, bude brzdit alternator ... 


-> VeTeV: Dobrej napad!:)Akorat pozde no:-/ Uz tam ty sroubky postupne vracim:)
-> TTomas: rozeber to do šroubku a vše pěkně nafo´t - udělej 3D katalog dílů 

-> TTomas: šak to je dobře.. jen tak dál

-> Pavel P..:
Kdyz uz jsem ti ho fotil, tak jsem ho sem i rovnou hodil 

