110L ´76 110L ´76

komentáře | popis | fotky | j_j | 12.02.24 15:45 | 78x v oblíbených
Škoda 110 L de Luxe



"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)





j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.











r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.



Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.



VIDEA :



1.)
NVEExport 0002




2.)
ŠKODA 110 L




3.)
11062011170




4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem




5.)
Škoda 110 L (1976)




*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*



DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)





110L ´76 - komentáře:

00:09:16
15.08.2014
j_j
nevím no, nesedím na tom obvykle jen holou prdelí 6 bude to dle mě stejnej materiál jako tyhle moje kilí img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8304_2011-06 -17_20-59-04_60.jpg
upraveno 1x, naposled 15.08.2014 00:09:52
00:05:27
15.08.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Jo jo, taky podobnou sadu mám ve sklepě a asi je nikdy do auta nedám, fakt působí i v ruce dost nepříjemně 1
20:35:42
14.08.2014
Jozka
-> j_j: Pěkný dobovky.. a jestli jsou ze stejnýho matroše, jako jedna sada, co mám doma, tak taky pěkně "koušou" 3
09:32:40
14.08.2014
j_j
vítězství ! aukro.cz/show_item.php?it em=44919... 3 díky jožkovi za víko nádrže na kilko bez zámku :)
19:48:52
11.08.2014
j_j
dneska dobrá debata s fotrem - říkám mu, že to co udělali na našich autech mechanici (výměna olejovýho čidla na fábii, olej chčije dál) a namazání kontaktů teploměru na mondeu je sice hezký, ale na hovno, a že fábie chčije víc než moje 40let stará 110tka...fotr: "no jasně, ty starý škodovky chcaly tak, žes to pak mohl nabírat lžící" 6(měli jsme kilko mod 1970) i tak kilko chčije míň než fábie 5 6
18:06:14
11.08.2014
j_j
není 110tka (š 110L) jako 110tka (Messerschmitt BF 110) 3
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 11.08.2014 18:06:14
08:16:53
11.08.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: nedávno jsem nad tím přemýšlel,že jediný co jsem ze všech ND použil na autě byly kladívka do rozdělovače a přední lišta a nápisy na čelo kila :)
23:46:48
10.08.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: Njn, ideální řešení týhle situace je tu GO rovnou udělat a je klid - ale chápu, že jako správný syslík (vím o čem mluvím) díly nekupuješ proto abys je použil, ale abys uklidnil svou duši, že kdyby čirou náhodou byly potřeba, jsou k dispozici 1
23:18:56
10.08.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: jako jasně, o tom žádná, ale mě týpek přivezl vložky válců bez ničeho tak jsem tam něco dát musel :)
23:05:45
10.08.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: Ve většině GO sad co tu mám není pořádně nic, krom jedný MBčkový. Já bych to zas tak nehrotil, když je motor v provozu tak takovouhle péči taky nemá a kolikrát vydrží desítky let. Moje MB stálo X let ve stodole, přišli jsme, vyměnili karbec a prásk, odjelo pár tisíc km jako víno. Asi tam trochu koroze bylo, motor ze začátku míň jel a víc žral olej ale postupně si to sedlo a pak už to jelo jak splašený prase. Možná skoro lepší, alespoň se nanovo zabrousily kroužky 5
22:51:02
10.08.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: konkor vyprchá, vem si co je za svinstvo v origo GO sadách...ala A 4ka...
21:31:44
10.08.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: A00 je zlo... pocakal bych to konkorem a nazdar bazar. Nez se patlat v tej sracce, to bych to radsi risknul 1
17:16:08
10.08.2014
j_j
jinak jsem dneska namatlal vložky válců A 00kou, fakt chuťovka a znovu jsem děkoval chlapovi co celou sadu GO na 110L "chytře" odmastil :) pro příště by byla asi vhodnější A4ka která nebude tolik stékat :)
10:00:28
10.08.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: dle komentů mám takovej pocit, že se Oppík dostal k Tvýmu compu 3 4
01:16:16
10.08.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: A nebo nebejt socka a vysolit 1750 za nový 1
10:36:05
09.08.2014
j_j
holky kurva 3 jen jsem chtěl ukázat, že se toho nemá cenu bát a fakt pár mm shodit, aby to mělo efekt...excentrická bruska na to bude lepší to je fakt....měl jsem na výběr mezi 10 minut s flexou (12t ot.) a 150 rokama ručně...6
upraveno 1x, naposled 09.08.2014 10:36:35
23:27:22
08.08.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: Ale jo, proces jako takovej (odbroušení velký vrstvy materiálu) mi nevadí, jen že bych volil něco s menšíma otáčkama, aby se případně plast netavil. Bude asi kus od kusu.
20:05:42
08.08.2014
Jozka
-> j_j: Tak flexa se mi zdá taková kopyťácká na tohle - ale mám brusku excentrinckou, vibrační.. něco jistě zafunguje..4
11:20:15
08.08.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: tak buď, já říkám že na to prostě musí člověk vlítnout s flexou a 60 zrnitostí protože se potřebuješ zbavit zažloutlý vrstvy...ten plast je na to širokej dost. Ještě to není hotový,občas se ti to připálí, ale to pak odbrousíš přejížděním flexy... není to na auto po renovaci, jen jsem chtěl ukázat, že osvětlení co se zdá po smrti,můžeš po tomhle procesu dát v klidu na provozku...
upraveno 1x, naposled 08.08.2014 11:21:04
11:13:43
08.08.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: S flexou bych byl na plasty opatrnej - bál bych se moc vysokách otáček a zahřívání, některý plasty by to nemusely ustát. Jinak ale výsledek pěknej - ale asi bych si radši za 1750 koupil nový rovnou s UV ochranou 4
Extreme Tyres