skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
22:09:30
12.08.2012
12.08.2012

j_j
Tues dálková sestra té mé in details :)
22:15:05
10.07.2012
10.07.2012

j_j
-> Radek Retro eLeSo: to nebylo tvoje auto ? myslel jsem, že jsem poznal tvůj rukopis :)
14:51:51
08.07.2012
08.07.2012

Radek Retro eLeSo
přestaň si mě brát do huby ty stovkovej tragéde!!!
20:03:51
26.06.2012
26.06.2012

j_j
docela fajn - snad se bude hodit do interiéru kilka - vyráběn 1976-77, takže se hodí :) ted ještě vybrat repro - nemáte prosím někdo nějaký tip?
21:08:00
25.06.2012
25.06.2012

j_j
-> Jozka: to už je ted stejně jedno protože, jsem dal novej vejfuk, kterej není zatím všude dotaženej - musím najít navíc novou sponu :) ale dík
07:30:45
25.06.2012
25.06.2012

Jozka
-> j_j 19.06.12 21:42:59: Všetečnej dotaz.. není ta spona výfuku nasazená obráceně..?
12:43:20
21.06.2012
21.06.2012

j_j
kdyby někdo toužil po škodě 100 L (1975) 36 tkm, zhruba ve stejném stavu jako je moje (ale nabízená má 95% super chromy) 12 000 Kčs, tak můžu dát kontakt, barva baby blue. Vrané nad Vltavou (15 km od Prahy)
22:56:45
20.06.2012
20.06.2012

Fávo forever
-> j_j: +- podobný částky jsem platil taky.
16:16:24
20.06.2012
20.06.2012

j_j
-> Fávo forever: dobře tak tady skočím pro ZKV/ZVL, kus cca 75 kč, SKF jsou dost drahý, koukal jsem a asi 350 kč.
00:43:00
20.06.2012
20.06.2012

Fávo forever
-> j_j: Proto říkám, co kus to originál.
Já jsem ložiska kupoval v zapadlé mototechně a doporučuju ti sehnat ČSSR výrobu
Já jsem ložiska kupoval v zapadlé mototechně a doporučuju ti sehnat ČSSR výrobu

00:27:39
20.06.2012
20.06.2012

j_j
-> Fávo forever: ložiska přední nápravy jdou sehnat novodobý v nějakým eshopu nebo musím spíš v nějaký vetešárně sehnat?
00:25:58
20.06.2012
20.06.2012

j_j
-> Fávo forever: Minule jsem četl v SM výrobní výkonnový tolerance pro motory š 100 - myslím, že to bylo 5 % nahoru i dolů. Ta 110 mi přijde jen o dost hlučnější. Ty příplatkový látkový sedačky chci, aspon přední.
Minule byly na aukru za 50 obě přední, no nic, to jsem ještě nevěděl jaká to je lahoda.
Minule byly na aukru za 50 obě přední, no nic, to jsem ještě nevěděl jaká to je lahoda.00:08:27
20.06.2012
20.06.2012

Fávo forever
-> j_j: Já třeba zase můžu porovnat 2 Fa motory, oba vyrobené pár měsíců od sebe. Jeden lítá jako střela, je tichý, volnoběh jak MB a v otáčkách je dravý. Druhý je lenivý, pazvuky jak šicí stroj, volnoběh všelijaký a v otáčkách je mrtvo.
Oba ježděné od roku 93 do dnes a vidíš ty rozídly. Co kus to originál..
Taky nechápu co to bylo za pako, že tam valil takový kraviny.
Oba ježděné od roku 93 do dnes a vidíš ty rozídly. Co kus to originál..
Taky nechápu co to bylo za pako, že tam valil takový kraviny.
00:03:31
20.06.2012
20.06.2012

j_j
-> suri: v pondělí snad přivážíme 

00:01:53
20.06.2012
20.06.2012

j_j
-> Fávo forever: tohle byli shodní první majitelé
auta roky 75 a 76,garážovaná, majitelé tak cca 1940, mělo to být jen konstatování větší hlučnosti motoru 110, dneska když jsme navrčeli litrovej motor, tak to byla symfonie - nechápu kydy na ten motor v AV revue (odkaz u mě v kartě MBčka).
auta roky 75 a 76,garážovaná, majitelé tak cca 1940, mělo to být jen konstatování větší hlučnosti motoru 110, dneska když jsme navrčeli litrovej motor, tak to byla symfonie - nechápu kydy na ten motor v AV revue (odkaz u mě v kartě MBčka).23:37:10
19.06.2012
19.06.2012

suri
-> j_j: fajne
23:35:17
19.06.2012
19.06.2012

Fávo forever
-> j_j: To víš, záleží na tom, jak se k tomu kdo choval.
23:30:25
19.06.2012
19.06.2012

j_j
-> suri: tak dík, chtěl jsem totiž trochu poladit vzhled motoru (42 tkm), kterej je mimochodem o dost hlučnější než klasika litr (36 tkm), což se mi dnes opět potvrdilo, když kámoš přemejšlí o 100 L "baby blue" kilku, co je luxus jsou plátěný příplatkový sedačky 

22:06:55
19.06.2012
19.06.2012

suri
-> j_j: daj oceľ a oceľ a o 11rokov to urveš a máš pokoj , neriešil by som
myslíš hadice od ramena vetráku do filterboxu ? normálka , tu sú obchody s ložiskami , guferami , hadicami tak tam
myslíš hadice od ramena vetráku do filterboxu ? normálka , tu sú obchody s ložiskami , guferami , hadicami tak tam
21:52:58
19.06.2012
19.06.2012

j_j
-> suri: dál se Tě ještě jako odborníka zeptám, kde mám sehnat ty gumový zeleno/průsvitný trubky větrák - filtrbox a podobně.
110L ´76





