vyvařená,go převodovky ložiska synchrony-originály,nové poloosy nové bubny
nové vedení brzd spojky hlavní, brzdový a spojkový válec nové tlumiče, ramena
namontovaný posilovač brzd nové zadní kryty světel nové všechny hadice a trubky
chlazení, chladič,
červenec 2013
rozebrán motor do šroubku
vyčištěný blok
klika 1 výbrus nové šály axiály simerinky ložo mrkve
ojnice vyúhlované nová ojniční pouzdra protažení spodních ok nové šrouby
nová pístní sada vložky písty kroužky čepy šály
hlava nové ventily vodítka protimrazovky sedla nová vahadla
nové rozvody všechno těsnění na motoru, konečně ani kapka
nová spojka ,věnec ,ložisko
nová vodní emková pumpa a benzinová
převodovka nedobrovolně rozebrána kvůli prasklému ložisku hnané hřídele no když byla rozebrána tak komplet přetěsněná nové přední výko novej komínek
palivová nádrž nově nastříkana nové hadice plovák
novej nátěr zadní nápravy a nové kostky ramen, všechny silentbloky +geometrie
srpen:
pracuje se na záběhu
výměna poloosy,simerinky a ložo
s přípravkem MP 5-112 žádnej problém !
říjen 2013:
dotažení hlavy,seřízený ventily,novej olej
výměna manžety na poloose
škoda 120 - komentáře:
do budoucna bych chtěl dát pětikvalt

přeci jen je to znát

Pěkná užovka

Nelze jinak než do oblíbených.
-> šadesa: jaký je to rok?
pěkná barva :) do oblíbených

moc pěkný

-> Alex41: jo odstín je původní blankytná modř 4185

Hele a odstín je původní? :-)
luxus

dík ale je na ní ještě hodně co vylepšit třeba go motoru sedačky s opěrkama, dat koberec místo tý černý koženky. ale žádnej tunning nebude

Téda jak modrou moc na škodovkách nemusim. Tak kombinace užovky, dvouoka a týhle barvy je naprosto kouzelná.

není origo je stříkaná ale ještě za komančů
Ty jo, zajímavá barva? To je origo? :-)