skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 S rv.1981
Barva zeleň olivová, odstín 5225
Motor 742.10 ( .../1)
Výkon 33,9 kW
3.majitel, stav tach (1**)16 tis.
Poslední STK 2006
Příběh auta.
Poprvé jsem aut viděl v roce 2008 když jsem dělal řidičák a sháněl jsem svůj první vůz.
Bylo kamarádovo dědy, nebyl první majitel ale celou dobu od roku 1994 bylo u něj garážováno.
Už v té době ale mělo dva roky propadlou STK a vlastně ani předchozí roky jinam než na technickou nejezdilo.
Šlo normálně nastartovat, brzdilo docela ok. Luxusní nárazníky bez vad.
Vypadalo v tom roce 2008 takto.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-02-12_30.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-06-54_88.jpg
Bohužel nakonec z prodeje sešlo, rozmysleli si to že si auto ještě nechají.
Roky plynuly a majitelé se ozvali znovu na podzim 2014 jestli bych si ho vzal, že do šrotu je ho škoda...
Samozřejmě jsem neváhal, shodou okolnosti jsem měl krátce pronajatou druhou garáž na bordel, tak že bylo i kde zagarážovat.
Na podvále se převezlo, problém nastal když jsem zkusil brzdy...pak už se auto nehlo ani o centimetr.
Následovala dost komplikovaná výměna brzdovejch válečku, předních brzdičů, bubnů a kotouču, všechno totální šrot.
Dál to pokračuje v popisu který jsem psal dříve.
Plánem je nechat auto v originalnim Standart stavu.
Tedy všechny věci které jsou změněny vrátit do původního stavu, nicméně co se této výbavy týče je auto kompletní bez zásahů.
V autě je pouze nejnižší výbava:
Gumove koberce
Sedacky bez stavitelnych operek
bez posilovace
Šedé sedačky bez opěrek
přístrojova deska ala "Š 100"
nemá chrom prahovou lištu
Koupe podzim 2014
potom zapocaty opravy a uvedeni do provozu pro dokonceni prevodu v terminu.
Dobra zprava je ze sprej s barvou se nechá běžně koupit, a rozdil odstinu neni poznat, ale bude se pouze retušovat štětečkem
2014/2015
Komletni rozborka karburatoru, palivove pumpy, vymena hadic a protisteni nadrze
Vymena vsechn hadic hlavniho chladiciho okruhu pod autem
Kompletni generalka brz, trubky i hadice jeste pouzitelne, tak ze vymena prasatek, oblozeni a nove predni brzdice plus vymena kotoucu
( stare nerozbiratelne, kotouce vyrezle a obrousene, asi se tim tak i jezdilo, zadni prasatka nesli stlacit ani sykovkama)
+ Nova konzola pedalu a HBV, spojkovy valec pouzit puvodni v dobrem stavu - 2017 nutna vymena
Vymena budiku za jine s funkcnim pocitadlem kilometru
montaz nove masky chladice a svetel
Demontaz plastovych placacek, vymena za origo chrom zrcatko
Demontaz lemovek z lemu blatniku
Odstareni vsech oterovych gum z boku autac
Vymena vsech gum narazniku ( puvodni natrene zlutou "barvou")
Jaro 2015
STK a osvobozeni auta od ekovypalneho ekotestaci na veteranskou puvodnost + prepis za 800
hlavni zavadou na stk byl nefunkcni spinac brdzovych svetel, vymena na miste plus do budoucna nutnost vymenit tyc rizeni.
24.6 2015 odpoledne Emise + STK
24.6 2015 podvecer Chrudimsko Testace na historickou puvodnost komisi klubu historickych vozidel
25.6 2015 rano Pardubice Dopravní Inspektorát Černá za Bory - potvrzeni o registraci pro odpusteni ekodane
25.6 2015 poledne Česká Třebová a dokončení přepisu se zápisem o osvobození od ekovypalneho a obrovska uleva nad vitezstvim
2016
probehlo asi pouze rozlesteni laku
2017
Vymena gufera na kominku prevodovku/mrkvi - olej tekl po litrech
Vymena spojkove lamely, odmasteni setvrvacniku/pritlacaku
Vycisteni motoru
Vymena vsech hadic u motoru, pouzity origo motex pasky
Kompletni rozborka alternatoru, vymena lozisek, uhliku, stočení kroužků rotoru
vymena spojovacky rizeni - zemedelsky vule
STK odhadovany termin 7/2017 HOTOVO 19.7.2017
nutne vymenit hlavni valec spojky - kape z nej na pedal - HOTOVO
+výměna páček pod volantem a přehození na plechotrony
2020
geometrie predku
stk
2021
vymena osvetleni spz, mlhovky
červen 2021 opět výměna spojovací tyče řízení
2022
Květen STK
Výměna předních kotoučů, brzdičů a pístku- Nerez od Jindase.
2023
cerven prvni jizda roku, sraz Fanklub Škoda Pecka
vymena sroubku zadniho cela
misto radia na tunelu nakupni kosik
plan
vymena prevodky rizeni
prednich blinkru
vycisteni pasu
vymena gumovych kobercu za nepotrhane
Barva zeleň olivová, odstín 5225
Motor 742.10 ( .../1)
Výkon 33,9 kW
3.majitel, stav tach (1**)16 tis.
Poslední STK 2006
Příběh auta.
Poprvé jsem aut viděl v roce 2008 když jsem dělal řidičák a sháněl jsem svůj první vůz.
Bylo kamarádovo dědy, nebyl první majitel ale celou dobu od roku 1994 bylo u něj garážováno.
Už v té době ale mělo dva roky propadlou STK a vlastně ani předchozí roky jinam než na technickou nejezdilo.
Šlo normálně nastartovat, brzdilo docela ok. Luxusní nárazníky bez vad.
Vypadalo v tom roce 2008 takto.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-02-12_30.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-06-54_88.jpg
Bohužel nakonec z prodeje sešlo, rozmysleli si to že si auto ještě nechají.
Roky plynuly a majitelé se ozvali znovu na podzim 2014 jestli bych si ho vzal, že do šrotu je ho škoda...
Samozřejmě jsem neváhal, shodou okolnosti jsem měl krátce pronajatou druhou garáž na bordel, tak že bylo i kde zagarážovat.
Na podvále se převezlo, problém nastal když jsem zkusil brzdy...pak už se auto nehlo ani o centimetr.
Následovala dost komplikovaná výměna brzdovejch válečku, předních brzdičů, bubnů a kotouču, všechno totální šrot.
Dál to pokračuje v popisu který jsem psal dříve.
Plánem je nechat auto v originalnim Standart stavu.
Tedy všechny věci které jsou změněny vrátit do původního stavu, nicméně co se této výbavy týče je auto kompletní bez zásahů.
V autě je pouze nejnižší výbava:
Gumove koberce
Sedacky bez stavitelnych operek
bez posilovace
Šedé sedačky bez opěrek
přístrojova deska ala "Š 100"
nemá chrom prahovou lištu
Koupe podzim 2014
potom zapocaty opravy a uvedeni do provozu pro dokonceni prevodu v terminu.
Dobra zprava je ze sprej s barvou se nechá běžně koupit, a rozdil odstinu neni poznat, ale bude se pouze retušovat štětečkem
2014/2015
Komletni rozborka karburatoru, palivove pumpy, vymena hadic a protisteni nadrze
Vymena vsechn hadic hlavniho chladiciho okruhu pod autem
Kompletni generalka brz, trubky i hadice jeste pouzitelne, tak ze vymena prasatek, oblozeni a nove predni brzdice plus vymena kotoucu
( stare nerozbiratelne, kotouce vyrezle a obrousene, asi se tim tak i jezdilo, zadni prasatka nesli stlacit ani sykovkama)
+ Nova konzola pedalu a HBV, spojkovy valec pouzit puvodni v dobrem stavu - 2017 nutna vymena
Vymena budiku za jine s funkcnim pocitadlem kilometru
montaz nove masky chladice a svetel
Demontaz plastovych placacek, vymena za origo chrom zrcatko
Demontaz lemovek z lemu blatniku
Odstareni vsech oterovych gum z boku autac
Vymena vsech gum narazniku ( puvodni natrene zlutou "barvou")
Jaro 2015
STK a osvobozeni auta od ekovypalneho ekotestaci na veteranskou puvodnost + prepis za 800
hlavni zavadou na stk byl nefunkcni spinac brdzovych svetel, vymena na miste plus do budoucna nutnost vymenit tyc rizeni.
24.6 2015 odpoledne Emise + STK
24.6 2015 podvecer Chrudimsko Testace na historickou puvodnost komisi klubu historickych vozidel
25.6 2015 rano Pardubice Dopravní Inspektorát Černá za Bory - potvrzeni o registraci pro odpusteni ekodane
25.6 2015 poledne Česká Třebová a dokončení přepisu se zápisem o osvobození od ekovypalneho a obrovska uleva nad vitezstvim
2016
probehlo asi pouze rozlesteni laku
2017
Vymena gufera na kominku prevodovku/mrkvi - olej tekl po litrech
Vymena spojkove lamely, odmasteni setvrvacniku/pritlacaku
Vycisteni motoru
Vymena vsech hadic u motoru, pouzity origo motex pasky
Kompletni rozborka alternatoru, vymena lozisek, uhliku, stočení kroužků rotoru
vymena spojovacky rizeni - zemedelsky vule
STK odhadovany termin 7/2017 HOTOVO 19.7.2017
nutne vymenit hlavni valec spojky - kape z nej na pedal - HOTOVO
+výměna páček pod volantem a přehození na plechotrony
2020
geometrie predku
stk
2021
vymena osvetleni spz, mlhovky
červen 2021 opět výměna spojovací tyče řízení
2022
Květen STK
Výměna předních kotoučů, brzdičů a pístku- Nerez od Jindase.
2023
cerven prvni jizda roku, sraz Fanklub Škoda Pecka
vymena sroubku zadniho cela
misto radia na tunelu nakupni kosik
plan
vymena prevodky rizeni
prednich blinkru
vycisteni pasu
vymena gumovych kobercu za nepotrhane
Vojťas / Zelená 105 S - komentáře:
09:41:41
02.10.2017
02.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666: cca 14x9,5, ale na hraní jen 58m2
09:08:21
02.10.2017
02.10.2017
mirecek.666
-> Antony: jak ten dum budes mit velkej? Ja abych vedel jestli to tem sluzebnikum neplanuju maly:-)
08:23:51
02.10.2017
02.10.2017
havlik
-> Vojťas: vůbec právě:D vypadá že to teče z karburátoru, ale proč netušim.
07:59:51
02.10.2017
02.10.2017
Vojťas
-> havlik: a mas nejaky poznatky k pricine?
-> Antony - zrušená registrace 02.10.17 07:55:11: hmm tomu se ani nedivim, jen to francouzky okno je nejaky velky
-> Antony - zrušená registrace 02.10.17 07:55:11: hmm tomu se ani nedivim, jen to francouzky okno je nejaky velky
07:55:11
02.10.2017
02.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: nn, ještě ne, ale začali jsme tomu říkat "dům pro služebnictvo", že je to garáž nám nikdo nevěří
07:48:09
02.10.2017
02.10.2017
havlik
-> Vojťas 01.10.17 20:32:43: to mi dělá na uzovce taky
07:01:38
02.10.2017
02.10.2017
Vojťas
-> Antony: hele ty šťouro, máš už postavenou garáž?
Ja měl technologickou přestávku tak sem se byl povozit.
Ja měl technologickou přestávku tak sem se byl povozit.
20:45:57
01.10.2017
01.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: hele ty, neměl bys dělat raději na modrý?
20:32:43
01.10.2017
01.10.2017
Vojťas
To je porad neco s tema autama... az zacinam bejt nasranej
vcera sem to prohlizel a na bloku sem nasel takovy divny stopy, bud olej nebo benzin. Ale je to takovy divny, myslel sem na olej pod tesnenim hlavy, ale primo od tesneni nic nevyteka anii nevzlina, ale mazlavy to je. Nicmene to smrdi spis po benzinu ale zustava to tam v prohlubnich. Cisticem na brzdy jsem to normalne oplachl a slo to dolu, to by olej asi neudelal, tak fakt asi neco z benzinu, ale kde se to tam bere.... Nikde sem nic nemohl najit, az dneska sem si vsiml je ze orosena ac pumpicka na karbu, tak uvidim co najdu. Kazdopadne to budou nejaky ty zasrany bioslozky :-/ a proudem tam nic netece, zas nejsem sebevrah
vcera sem to prohlizel a na bloku sem nasel takovy divny stopy, bud olej nebo benzin. Ale je to takovy divny, myslel sem na olej pod tesnenim hlavy, ale primo od tesneni nic nevyteka anii nevzlina, ale mazlavy to je. Nicmene to smrdi spis po benzinu ale zustava to tam v prohlubnich. Cisticem na brzdy jsem to normalne oplachl a slo to dolu, to by olej asi neudelal, tak fakt asi neco z benzinu, ale kde se to tam bere.... Nikde sem nic nemohl najit, az dneska sem si vsiml je ze orosena ac pumpicka na karbu, tak uvidim co najdu. Kazdopadne to budou nejaky ty zasrany bioslozky :-/ a proudem tam nic netece, zas nejsem sebevrah
21:04:13
14.09.2017
14.09.2017
Vojťas
-> mirecek.666: no prave ze o tu barvu mi jde, na par mistech jsou rozstriky od barvy, kde by podle meho az tak byt nemely, coz znaci nejaky opravy v rozsahu neznamem :-/ ale kdo se moc pta, moc se dozvi to je zase pravda
20:42:59
14.09.2017
14.09.2017
Eidy
-> mirecek.666: Asi tak.
19:28:02
14.09.2017
14.09.2017
mirecek.666
-> Vojťas: bud rád že ti sedí vinko a barva, dál bych radši nepátral:-D
19:13:20
14.09.2017
14.09.2017
Vojťas
Jo a jeste me zarazi ze v TP je prvni zapis o TK v roce 92. Ale to je nejaka dlouha doba na prvni stk. Koupeno v Chrudimi cervenec 81.
Ale u druhyho auta jsem to neporovnaval
Ale u druhyho auta jsem to neporovnaval
19:06:48
14.09.2017
14.09.2017
Vojťas
Tak jsem se trosku hrabal v historii, bohuzel mam doklady az od druheho majitele ktery auto koupil v roce 94 jako jete z mototechny. No vypliva z toho ze bych auto mohl vydavat skoro za nove, protoze ve vsech protokolech i predkupnim protokolu je udaj tachometru 16-18 tisim km, vlastne az do ted. Asi podle nalady na zaokrouhlovani. Ale bohuzel faktem je ze pocitadlo bylo nefunkcni, navazal sem ale vymenou za kus s cislem 20t km
Ale je s podivem ze to vsichni vedeli ale nikdo neresil.
No ale nasel sem ucet za opravu motoru prvniho majitele. Bohuzel bez datumu, v hodnote 4650, z toho prace 23 hodin za 60 kč
Ale je s podivem ze to vsichni vedeli ale nikdo neresil.
No ale nasel sem ucet za opravu motoru prvniho majitele. Bohuzel bez datumu, v hodnote 4650, z toho prace 23 hodin za 60 kč
22:07:38
31.07.2017
31.07.2017
krtik
-> Vojťas 21.07.17 07:28:01:
-> kraska98: nálepka emisí nevadí, taky ji stále mám. Na emisích a TK říkám, že ji nechci sloupávat.
-> kraska98: nálepka emisí nevadí, taky ji stále mám. Na emisích a TK říkám, že ji nechci sloupávat.
14:03:29
21.07.2017
21.07.2017
Vojťas
-> kraska98: zatim ten trend nepozoruju, ale na stk mi rikali ze si to veteranisti proste nechavaj. Tak by to fizli taky vedet mohli, ze to s propadlou tk nemusi mit spojitost. Navic ta zmena o nalepkach je stara tri, ctyri roky? Ne li vic
08:44:26
21.07.2017
21.07.2017
kraska98
-> Vojťas: Bezva,hned jdu tu záplatu sundat.Kdyby něco,řeknu,že za to můžeš ty Ale na druhou stranu když tam máš tu emisní nálepku,tak to je podle mě velký magnet na policajty,neboť jak to uvidí tak si řeknou:jdem ho zastavit,ten nejspíše má prošlou TK a to zase nevím,jestli mi za to ta nálepka stojí,aby mě policajti furt stavěli...
08:20:52
21.07.2017
21.07.2017
Vojťas
-> kraska98: bylo mi řečeno že to nevadí, jen v cizině by to prej mohl bejt problém, když je na každý jinej rok
08:11:13
21.07.2017
21.07.2017
kraska98
To se může jezdit s tou vylepenou emisní nálepkou ? Já jí mám zadělanou nějakou další nálepkou,ale nejradši bych tu záplatu sundal.Bez té emisní mí na té SPZ něco chybí
07:28:01
21.07.2017
21.07.2017
Vojťas
Tak STK a emise v pořádku, klukovi na lince se libila, mohl bejt tak 35 stáří a zavzpomínal si jak měl před deseti lety taky eSko Akorát sem ho trošku podělal, protože sem hned šel s ním do kanálu pod auto, aby nemohl chtít abych mu zabejbal s volantem Ale řízení musím vyměnit protože to je hrůza. Na emise starší pán byl rád že tam má něco co může ladit šroubovákem Směs je prý chudší, tak asi bude někde rezerva výkonu povolený procento CO 1,5, a naměřilo necelý 0,2
Každopádně sem nasranej, protože sem pak najel asi 80 kilometru za dva dny a když sem jednou zastavil a vystoupil byl citit benzin, a samozrejme volnej natrubek na AC pumpě, což mám teď na obou autech, a bytostně nesnáším měnit tenhle díl
Každopádně sem nasranej, protože sem pak najel asi 80 kilometru za dva dny a když sem jednou zastavil a vystoupil byl citit benzin, a samozrejme volnej natrubek na AC pumpě, což mám teď na obou autech, a bytostně nesnáším měnit tenhle díl