skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby 1976
Najeto 50220 km
Auto bylo v podstate jednoho majitele, respektive rodiny. Puvodni majitel zemrel a zdedil to jeho syn. Od te doby byla v garazi, az se rozmysel, ze by ji prodal. Nabidl ji kamaradovi s tim, ze cena do 10. Nakonec chtel vic a ja to nechtel dat. Tak ji koupil kamarad, rozpohyboval, sundal ty otresne listy a vylestil ji. No a kdyz jsem ji videl, domluvili jsme se :-)
10.3.2015 Dnes došly doklady a taky jsem nakoupil hadice a těsnění atd. na zprovoznění.
14.3.2015 Opravený karburátor, zpacifikované vodní vedení, nové svíčky, anténa, CSka a podobné kravinky. A taky první jízda. 4 km domů bez STK...
15.3.2015 Úspěšně absolvovaná STK a první výlet na trase Berou-Kolín-Krakovany a zpět. Celkem 250 km a auto se probouzí ze spánku a už začíná pomalu fungovat.
19.3.2015 Podělal se startér
25.3.2015 Startér vyměněn a zjištěno, že skutečně model 1976 měl ještě startér ze stovky s jedním kulatým konektorem.
23.7.2015 Rozleštění, 6 hodin práce...
3.10.2015 kompletní výměna hadic, čidlo chladiče, výfuku včetně parohů, montáž mlhovek a antistatického proužku.
8-12.10.2015 cesta Beroun - Paříž a zpět 2300km naprosto bez problémů.
Krom statické rekvizity v seriálu Nebe pod hlavou jsme hráli i tady
Rok výroby 1976
Najeto 50220 km
Auto bylo v podstate jednoho majitele, respektive rodiny. Puvodni majitel zemrel a zdedil to jeho syn. Od te doby byla v garazi, az se rozmysel, ze by ji prodal. Nabidl ji kamaradovi s tim, ze cena do 10. Nakonec chtel vic a ja to nechtel dat. Tak ji koupil kamarad, rozpohyboval, sundal ty otresne listy a vylestil ji. No a kdyz jsem ji videl, domluvili jsme se :-)
10.3.2015 Dnes došly doklady a taky jsem nakoupil hadice a těsnění atd. na zprovoznění.
14.3.2015 Opravený karburátor, zpacifikované vodní vedení, nové svíčky, anténa, CSka a podobné kravinky. A taky první jízda. 4 km domů bez STK...
15.3.2015 Úspěšně absolvovaná STK a první výlet na trase Berou-Kolín-Krakovany a zpět. Celkem 250 km a auto se probouzí ze spánku a už začíná pomalu fungovat.
19.3.2015 Podělal se startér
25.3.2015 Startér vyměněn a zjištěno, že skutečně model 1976 měl ještě startér ze stovky s jedním kulatým konektorem.
23.7.2015 Rozleštění, 6 hodin práce...
3.10.2015 kompletní výměna hadic, čidlo chladiče, výfuku včetně parohů, montáž mlhovek a antistatického proužku.
8-12.10.2015 cesta Beroun - Paříž a zpět 2300km naprosto bez problémů.
Krom statické rekvizity v seriálu Nebe pod hlavou jsme hráli i tady
Burák/Modřinka - komentáře:
-> FrantaM: Podle mých informací, se v roce 76 vyrobilo necelých 3900ks Š120L, do dvaceti kusů 105tek a asi padesát kousků 120GLS.
k předešlému: akce se jmenovala "30.000 km za 3O dnů"
Holt občas se chybička vloudí....

Tak to jsi mi vyrazil dech. V roce 1976 vzniklo jen pár 120 L, a ještě méně se jich dochovalo až do dnešních dnů.... Mimochodem ohledně toho startéru: Povedlo se mi sehnat speciální číslo Svět motorů, nazvané "Od A do Zet o nové škodovce", kde také popisují asi dost známou akci "30.000 km za dnů", a právě i při této akci měli problém se startérem... Jinak aito je to velmi pěkné, a přeji Ti, aby sloužilo ve zdraví co možná nejdéle. Putuje do oblíbených
-> Bajou: Díky 

-> Burák: Ta samolepka je fajnová 

-> Enggik: Nene, rozleštěnou ji nemam. Fakt to vypada hodne svetle modra. Nemyslíš šedromodrou to, co má Ondra
že teda vstoupím do debaty
,,Modřinu" jsem teda osobně ještě neviděl, ale také se přikláním k -> Radek Retro eLeSo: že je to 4140 šedomodrá. Ta samá barva co má Máca a Toni. (ačkoliv Toni jí má zas extra mimo vzorník modelovýho roku
) 4185 byla opravdu víc sytější do modra.
-> Burák: Ty už jí máš rozleštěnou?? To by pak mohlo dělat ten rozdíl, oproti Mácově, ten jí rozleštěnou pokud vím neměl


-> Burák: Ty už jí máš rozleštěnou?? To by pak mohlo dělat ten rozdíl, oproti Mácově, ten jí rozleštěnou pokud vím neměl

-> Kocvin: tahle barka je víc taková retro :D něčím takovým bych si v kombinaci s bílou volák pincka :)
-> Radek Retro eLeSo: Když se podíváš pořádně tak není

neni ta barva náhodou stejná jako má Maca na užovce co sem mu prodal??

-> Burák 13.03.15 16:49:18: Tak na tohle teda čumím
A ještě k tomu ten interiér.. Paráda! :)

-> Lukaso358: Zvlášť když GLS byla deklarovaná až oficiálně od roku 78
Ano, 105 bylo míň, ale například na Želivi byl kluk s GLS 1976. Tomu říkám rarita
v tomto modelovom roku, čo boli tak ešte pomaly prototypy, je to fakt krása, no model Š 105 S by bola asi o niečo vzácnejšia, ak by bol práve r. v. 1976
-> Kocvin: No, taky je zajímavý, že prodaná byla až v červnu 77
-> Burák: Cedrych uvádí v knize "Aby jezdily i v roce 2000" vzorník pro modelový ročník 77, do něhož spadají i úžovky z roku 76.. Každopádně ta tvoje bude jedna z prvních, na které se nový vzorník nevztahoval a asi dost rarita..
-> Kocvin: Dost si myslim, že ano, protže jednak jsem nikdy nikde neviděl vzorník pro užovky 76, druhak, byla to v podstatě ověřovací série, když se stále sekaly ještě stovky.
-> Burák: Na první úžovky, se stříkaly barvy dle vzorníku pro kilo? Když teď porovnávám jiné auta stejného ročníku, tak to vážně vypadá nějak moc modře..
-> vhml: Ale modrošedá je šedivější. Tohle auto je světle modré. Krom toho, tohle neni 77, ale 76, tudiz vzornik ze stovky. 4086 se používala až 82 cca