skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1979
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
jack51/Š120L - komentáře:
-> sep: Jj, nové. Z tech starych byly použitelny cca.2, takze jsem se na to vykašlal a koupil radši všechny.
-> jack51: :jak to dopadlo s těmi pístky?Nové ?
Tak konečne aspoň nějaká malá aktualizace a novy fotky
-> jack51: mel by sis opravit pospis 

A ty jsi ten nosnik rezal?
-> Syny: Tak přední se musi (pokud budeš dávat hřeben) vyřezat dira do podlahy kousek vedle, dat jina pedalova konzola a lomená hřidel k volantu zbytek
pasuje bez problémů,
zadní pokud budeš nechávat kyvku je uplně v klidu - jenom se vyměni, pokud vlečku tak uz je to horší - musí se vyměnit (nebo upravit) kastlík baterky za mělčí a pokud budeš davat i pětikvalt tak se musi upravit i nosnik nad převodovkou.
pasuje bez problémů,
zadní pokud budeš nechávat kyvku je uplně v klidu - jenom se vyměni, pokud vlečku tak uz je to horší - musí se vyměnit (nebo upravit) kastlík baterky za mělčí a pokud budeš davat i pětikvalt tak se musi upravit i nosnik nad převodovkou.
Jakpa tam sli ty eMkovy napravy? Tak to planuju, ale byl bych rad kdybys mi to alespon trochu priblizil (narocnost, cas, atd...). Dikes
-> jack51: tak to je mozna proto.. kazdopadne sou maly


-> Majkl: No nechal - chyba, už mám jiny.
A na té fotce jsou ohrnuty, abych to mohl natřít - tak možná proto
A na té fotce jsou ohrnuty, abych to mohl natřít - tak možná proto
-> jack51: a tys nechal stary manzety?
to sou nejaky maly fakt (pokud to nejsou Lobro), original sou mnohem vetsi..
to sou nejaky maly fakt (pokud to nejsou Lobro), original sou mnohem vetsi..
-> Majkl 05.12.05 16:58:57: To jsou original co na nich byly, když jsem to dovezl
Moc pěkná užovka, takhle bych to nechal


Mno přidávám se k Majklovi, taky bych si na škodovku křídlo nedal. Taky jen můj názor, ale je pěkná.
-> Majkl: Šak v pohodě, mě se to zase pro změnu líbí