
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1979
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
jack51/Š120L - komentáře:
Díky, Vaše cars jsem už taky zhodnotil.

-> jack51: Jo jo moc pekny auticko, moturek musi pekne frcet, doufam ze brzo pochlubis :). Davam 9
-> jack51: pěkná a musí hezky jezdit...9b

-> jack51: :Travis mi říkal že prý jsi krajan a těm já dávám 10ku.-)
Tak jsem konečně tak nějak doplnil popis

Hotovka

-> jack51: pekna stejna barva jako moje davam 8b.Jo nechces origo 136vyfukovy potrubi?
Díky za bodíky, taky už jsem Vám dal po 10b

moc pěkná tak do začátku 8bodů
opravdu pěkná
7b 


pěkná!
