skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ahoj Virťaci.
Představuji Vám svojí původně Škodu 105s r.v.1977 přestavěnou na 105l,protože po"eskové výbavě"jsem nikdy netoužil a dle mého názoru vůbec neměla nikdy být ve škodovkách nabízena a jednak od původniho majitele už měla více z "elkové" výbavy.Akorát oříšek byl sehnat chrom budíky se starou symbolikou,ale i to se nakonec povedlo.
Auto mám pět let,od původniho majitele najeto 55000km,byla udržovaná,krásně zdravá,bohužel ze všech stran otlučená(slepý řidič,úzký vjezd do garáže)a tak z původního plánu nechat jí v origo stavu sešlo,a začla komplet renovace. Auto jsem stavěl s pauzama tři roky,je nevyvařované,skelet v novém stavu!!!.To ušetřílo nějaký peníz a hlavně spoustu času.Z plechařiny nové všechny dveře,přední blatníky,čelo,padák rezervy,křížová kapota a to vše z důvodů potlučení,protože vše bylo jinak zdravé.Nápravy pískované,znovu sestavené,nový spojovací materiál,nové gumové součástky,hadice,brzd.a spojkový systém,světla,poklice...m otor přetěsněn a seřízen,nová spojka,převodovka přetěsněna.Kastle profi celolak,barva zlatohnědá jako původní,bohužel vyšla trochu světlejší,ale snad se časem zatmaví:)Jinak jsem se snažil,pokud to bylo jen trochu možné zachovat původní díly a jen je renovovat.Dále byla snaha o co nejvíce originální vzhled modelu 105l 77 a vím,že ta mřížka na zadním čele nemá být,ale když ona je tam tak pěkná:D Bohužel moc fotek ze stavby nemám,nějak jsem při tom zápalu zapomněl fotit,ale časem ještě něco dodám:),ale výsledek vidíte a snad se bude líbit.Jo a škodovka je určená pouze na srazy a výjezdy za pěkného počasí!
Představuji Vám svojí původně Škodu 105s r.v.1977 přestavěnou na 105l,protože po"eskové výbavě"jsem nikdy netoužil a dle mého názoru vůbec neměla nikdy být ve škodovkách nabízena a jednak od původniho majitele už měla více z "elkové" výbavy.Akorát oříšek byl sehnat chrom budíky se starou symbolikou,ale i to se nakonec povedlo.
Auto mám pět let,od původniho majitele najeto 55000km,byla udržovaná,krásně zdravá,bohužel ze všech stran otlučená(slepý řidič,úzký vjezd do garáže)a tak z původního plánu nechat jí v origo stavu sešlo,a začla komplet renovace. Auto jsem stavěl s pauzama tři roky,je nevyvařované,skelet v novém stavu!!!.To ušetřílo nějaký peníz a hlavně spoustu času.Z plechařiny nové všechny dveře,přední blatníky,čelo,padák rezervy,křížová kapota a to vše z důvodů potlučení,protože vše bylo jinak zdravé.Nápravy pískované,znovu sestavené,nový spojovací materiál,nové gumové součástky,hadice,brzd.a spojkový systém,světla,poklice...m otor přetěsněn a seřízen,nová spojka,převodovka přetěsněna.Kastle profi celolak,barva zlatohnědá jako původní,bohužel vyšla trochu světlejší,ale snad se časem zatmaví:)Jinak jsem se snažil,pokud to bylo jen trochu možné zachovat původní díly a jen je renovovat.Dále byla snaha o co nejvíce originální vzhled modelu 105l 77 a vím,že ta mřížka na zadním čele nemá být,ale když ona je tam tak pěkná:D Bohužel moc fotek ze stavby nemám,nějak jsem při tom zápalu zapomněl fotit,ale časem ještě něco dodám:),ale výsledek vidíte a snad se bude líbit.Jo a škodovka je určená pouze na srazy a výjezdy za pěkného počasí!
Ladasss/Škoda 105L - komentáře:
Nádhera, snad jedou taky tak ;-)
Nádhera, dokonalá renovace. Škoda jen nepůvodních čísel...
přesně tak jsi představuji podvozek mé LS,máš to super

komu čest, tomu čest ,klobouk dolu, nádherný gratuluju
-> Ladasss: tak to je pěkný jak získat takhle auto
škoda že nemáš foto po koupi

-> oppik: Proč ne,dvě žlutý 77,to by vypadalo parádně.Jezdila v Brně,dědictvím se dostala do Poličky,kde stála u bytovky na parkovišti.Já jako poličák jezdil kolem do práce a jednou jsem zastavil,šel jí omrknout z blízka,majitel mně zahlédl,prý jestli něco potřebuju a já že to auto
No,druhý den byla doma


-> Ladasss: musíme se někde sjet a pofotit je spolu,kde byla kupovaná?
Moc pěkná renovace, krásný auto
radost pohledět.

-> Franta Boháček: Dnes jsem kouknul na tvé auto a krása.Originál se cení nejvíc a rád bych originalitu zachoval,bohužel u toho mého to už nešlo jinak,bylo to hodně dobitý a místy už přetíraný štětcem úplně jiným odstínem
Škoda,že nemám fotku po koupi.

-> oppik: Já vím,díval jsem se a nádhera,fakt ségry
Taky bych radši 120L.

Krásná práce!
no twl,sestra
pěkná,dávám do oblíbených,já mám zase 120L stejný rok

-> Franta Boháček: Vlastně je tam hliníková vana,která na 105 nemá co dělat,páč tam patří plechová,ale původní majitel jí tam dal a asi i líp chladí olej,tak jsem jí tam zatím nechal,ale samo,že mám pod ponkem i plechovou a není problém je přehodit,ale zatím nechci

-> Franta Boháček: Díky.Na motoru bylo děláno přetěsnění vík ventilů a vany,vyčištěn sací koš a vana,nové svíčky,spojka,filtry,loži
sko setrváku,spojka,vyčištění karbece a přetěsnění,seřízení ventilů,v rozdělovači palec,kladívko,víčko a nové hadice.Oprava vodní pumpy,nový výfuk s potrubím.Samozřejmě seřízeno a to je vše,co jsem na motoru dělal,protože bylo zbytečné cokoliv jiného rozebírat.Jde krásně potichu,komprese změřena,je O.K.bez karbonu,emise jak u nového motoru.měsíc po STK.
Autíčko super, mám na chlup to samé i barvou, pouze ve verzi 120L. Také od prvního majitele ale najeto 70tis., přesně jak říkáš, za ta léta tu a tam něco zavazelo v jízdě takže všude najdeš drobné vady na kráse. Jediný co se mi na tom tvým nezdá je motor.... Tam si mysím trochu čaroval.
-> Westas: Ta mřížka byla na LS a GLS,ale na L i S se dala asi"dokoupit"*6
* Červená je Š130l,po renovaci tak 8 let,ale tu jsem si postavil na ježdění v zimě v létě a dojíždění do práce.Měla plyn a pár zásahů do karosérie,takže na budoucího veterána se nehodí a jezdím s ní denně a spokojenost,maximálně spolehlivý auto,ale už ne top a Rapid čeká na renovaci až posháním chybějící díly a součástky.
Ad mriežka na zadnom čele - ako príplatková výbava tu taká možnosť určite bola.
Super renovácia. Mne sa ináč páči tá červená.
Super renovácia. Mne sa ináč páči tá červená.

Děkuji Všem,že se auto líbí!Na živo je ještě hezčí
Po té dřině a shánění jsem rád,když někam přijedu a někdo příjde a pokecáme o škodovkách.To auto jsem vždy chtěl,první užovky jsou podle mně po Felicii,Š1000mb a Š110r nejhezčí klasický škodovky.


Lahůdka
