skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Bělouch2 EVO - komentáře:
22:31:15
04.01.2017
04.01.2017
Eidy
-> vhml: Jenže ty to řešíš většinou jakože "oprava ponecháním". My ne. A je fakt, že prasklej buben každých cca 300km není žádnej med.
22:24:56
04.01.2017
04.01.2017
vhml
-> Eidy 04.01.17 22:16:37: hele zas to s těma příprava nepřehánějte. Já přijel z Berounky po vlastní ose, čímž považuju auto na Prahu připravený
22:16:37
04.01.2017
04.01.2017
Eidy
Všechny ty svaru jsou opravdu pro vyztužení. Nikde to není potrhaný, ale auto pojede ještě řadu závodů a soutěží, tak ať to drží. Z fabriky je to jen tak polepený.
Zdrubák všechno brousí a připravuje, já svařuju. A Zdrubák pak zase všechno natírá. Udělala se spousta práce, další spousta nás ještě čeká. Ale když jsem dnes viděl startovku na Pražský Revival, tak jsem byl ohromen. Tolik známých jmen. Strašně se těším.
Užovka bude na tuhle sezonu slušně nazbrojena. Ne snad ani speciálními díly, ale ve jménu výdrže a spolehlivosti.
Zdrubák všechno brousí a připravuje, já svařuju. A Zdrubák pak zase všechno natírá. Udělala se spousta práce, další spousta nás ještě čeká. Ale když jsem dnes viděl startovku na Pražský Revival, tak jsem byl ohromen. Tolik známých jmen. Strašně se těším.
Užovka bude na tuhle sezonu slušně nazbrojena. Ne snad ani speciálními díly, ale ve jménu výdrže a spolehlivosti.
23:49:14
03.01.2017
03.01.2017
ZdrubT
-> Vojťas: Upravuji hlavně ten kufr, ale sváry jsou hlavně pro zpevnění.
20:35:47
03.01.2017
03.01.2017
Vojťas
-> ZdrubT: Podle fotek mi neprijde ze by kastle potrebovala vyvarovat, tak ze na fotce 67 jsou svary jen kvuli zpevneni kastle nebo si tam neco upravoval?
23:17:29
29.12.2016
29.12.2016
Eidy
Ještě ve 14:00 to bylo kompletní auto :))
23:03:47
29.12.2016
29.12.2016
ZdrubT
Práce začínaj ve velkém.
00:40:49
29.11.2016
29.11.2016
Eidy
-> ZdrubT: To zvládneme levou zadní ;)
00:10:54
29.11.2016
29.11.2016
ZdrubT
Tak dnes padlo nové rozhodnutí a do auta pujde vlečka s převodovka 4,22. Předělat trubky pod autem a natahat vodu od topení zas do tunelu. Bude se muset komplet přetahat svazek elektriky, dosud vede tunelem. Dále se do vozu nastěhuje originální nádrž s hrdlem pro vlečku. Převodovku budu chtít zavěsit.
20:21:53
01.11.2016
01.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.11.16 08:03:18: Venco s ničím si to nepletu. Byl jsem na několika akcích osobně, když nejsem, tak sleduju fotogalerie, takže přehled mám. Je to bohužel přesně jak psal Luky a díky tomu se raději pojedu odívat na akce RKHA, ale jede řada velmi pěkných aut na které je radost se dívat a fotit. Ale my se neshodneme ani na tom hrbu co je na letišti Kadov, který jsem o víkendu přejížděl se strachem o přední spojler na jedničku, takže to asi nemusíš dál komentovat
08:03:18
01.11.2016
01.11.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.10.16 16:39:27: jenže ty si to zas z nějakýho důvodu pleteš se srazem veteránů, abys to mohl pohanit. Taková akce to není a ani být nemá, gró akce je o vzpomínání na starý časy v rally a pokud se podíváš na to, jak zbastlený a dobitý byly a jsou dobový auta ( mimo pár muzejních, potažmo továrních, výjimek ) tak to co jezdí na Revivalech jsou oproti nim ještě pěkně zpracovaný kousky.
23:59:25
31.10.2016
31.10.2016
ZdrubT
-> U-Geen: Bez utočení bubnu to na 4x100 jinak neuděláš.
23:55:55
31.10.2016
31.10.2016
U-Geen
-> ZdrubT: kolo upravit nejde?
23:49:38
31.10.2016
31.10.2016
ZdrubT
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.10.16 23:25:49: Další možnost je ouzká a podložky, nebo převařený plecháče 4x130 r14 jako má Venca.
23:25:49
31.10.2016
31.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 31.10.16 23:20:43: Molčanovka
23:20:43
31.10.2016
31.10.2016
Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: -> Eidy: OK OK tak hlavně že neupadne kolo a zustane tam kde má - blatníku by byla škoda, budete to do budoucna nějak řešit asi to nebude to prave když se zavada opakuje ... :/
22:48:33
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Jen aby bylo jasno, tak bubny prasknou proto, že jsou trochu stočený kvůli středění kola. Ten pozvolnej přechod od matky není kompletní a na průměru 57 je to stočený do roviny. A v tom místě to praskne. Naštěstí je prasklina vždy do kužele, takže kolo neuletí ven a dovnitř to podrží štít. Jinak by byl zadní blatník zmuchlanej.