Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 31.10.24 00:27 | 100x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.

Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.



Motor:

MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.



Současnej

1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50



Záložní:

Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50



Převodovka:

nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)

suchej 5Q 4.22

mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)



Podvozek:

EVOLUCE 3

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.



EVOLUCE 2

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.



Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.



Brzdy:

Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.

Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.



Interier:

Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.



Kola: No mam jich hodně. :-)

Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg

AEZ 7j r15 9kg

Renault Intra 7j r13 et23

Renault Intra 5,5j r14 6,3kg

Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg



Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report




Rally Škoda sraz Podzim 2017




Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum




Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.

- Předělat držák heveru - HOTOVO

- Dodělat kastlík v palubce

- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO

- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO

- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO

- Sluneční clony???

- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO

- Věšáky na bundy - HOTOVO

- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-

- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.

- Předělat budíky - HOTOVO

- Zámek přední kapoty - OPRAVEN

- Předělat držák altíku - HOTOVO

- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO

- Zvednout podvozek - HOTOVO

- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno



Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.

Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.



Rallye Berounka Revival 2018 SS1




Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS3




Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS5




Rallye Berounka Revival 2018 SS6




Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.



Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE

Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19



Bělouch2 EVO - komentáře:

12:24:31
31.10.2016
vhml
-> Eidy 31.10.16 11:28:47: ze zkušenosti musím říct, že to začne praskat až tak po 3.-4. účasti 3
12:10:46
31.10.2016
radekp
-> Eidy: nikde nic neprasklo, takže ses v podstatě neodpanil?3
11:46:32
31.10.2016
Luky
-> Eidy: no nekecej že jsi se vezl 1 Já tentokrát bohužel z pracovních důvodů nemohl...
11:28:47
31.10.2016
Eidy
O víkendu jsme s touto užovkou absolvovali Rally Berounka Revival a moc se mi to líbilo. Jako navigátor-panic jsem v sobotu udělal několik chyb, nicméně v neděli jsem se polepšil. Na autě nás opět zradil buben a pár dalších věcí. Vždy jsme čekali pohromu, aby se z toho nakonec vyklubala např. špatná (ne přepálená) pojistka.

Že ZdrubT jezdí rychle, to jsem věděl, ale že jezdí tak dobře i na nezpevněných površích, to jsem netušil.

Co mě opravdu překvapilo, to je odolnost v podstatě sériové karoserie. Krom rámu není nic vyztužené. Některé úseky byly tak strašně rozbité, někde byly velký šutráky, Podvozkem a podlahou jsme ryli v zemi a přesto nikde nic neprasklo. To nemluvím o RZ v lomu. Nechápu.

Konec dobrý, všechno dobré, máme super zážitky a na jaře si dáme Prahu. 5
22:54:28
30.10.2016
ZdrubT
00:23:27
27.10.2016
Eidy
-> ZdrubT: V tomhle případě asi dvouočko.
00:07:01
27.10.2016
ZdrubT
Tak co je lepší?? Já jsem jen pro dvě oči.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 27.10.2016 00:07:01
21:35:57
13.10.2016
ZdrubT
-> Pavel P@nkáč: Já to mam taky utočený na 57mm. Jinak ten buben byl asi opravdu naprasklej jak řiká Eidy. Vzpominám si, že mi jednou někdo řikal, jak to kolo šmajdá. Snad se to již nestane.
20:45:15
13.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: aha tak diky za uklidnění já mám stred jeste mírně odtočený kvůli středové díře kola, ale jen malinko:)
18:44:54
13.10.2016
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Krom těch 4 děr navíc není na buben šáhnuto. Tohle by ulítlo i na originální rozteči. 2/3 lomu jsou orezlý a "rovný/hladký". Zbytek je hrbatej, jak to povolilo naráz. Možná s tím kdysi někdo křísnul o obrubník. Možná to bylo naprasklý několik let.
18:21:27
13.10.2016
Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: jakto že se ten buben roztrhl? je ten střed hodně stočenej? mam to tak taky, ted abych se bál:( mám to jen na klidnou občasnou projíždku, závody s tím nejzdím....
17:24:28
13.10.2016
ochoda
-> ZdrubT: Podle mě to máš nějaký divoký, v serii je svislák taky opřenej o rameno z obou stran. Já bych tam napresoval podložku a aspoň vylepšíš záklon.
23:52:21
12.10.2016
ZdrubT
Takto je to převrtáno.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 12.10.2016 23:52:21
22:24:50
30.05.2016
ZdrubT
Koráb 2016 P2 3
23:18:38
22.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 22.05.16 23:09:32: No počkat, v origo ramenu je to opřený o ty navařený podložky v horním rameni, takže tam se nemá co posunout. Proč je to tady takhle široký? Dle mě úplně zbytečně.



Jinak mě se utrhnul i origo...
upraveno 1x, naposled 22.05.2016 23:19:18
23:14:05
22.05.2016
ZdrubT
No přemýšlivým o vrácení původního, nebo nechat na soustruhu udělat vymezení ze silonu.
23:09:32
22.05.2016
MOLSO
-> ZdrubT: to je presne to co hovoril eidy - ze ten silent nie je vhodny na pouzitie do zvislaku lebo nie je navulkanizovany o stredovu trubku 8
upraveno 1x, naposled 22.05.2016 23:09:45
23:02:54
22.05.2016
ZdrubT
Dnes máme koráb za sebou a auto to přežilo. Jediná závada je uložení svislého čepu. Celý se posunul a najednou mají kola předkon a ne záklon. Objevilo se to hned po prvnim projetí. 8
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 22.05.2016 23:02:54
18:25:20
20.05.2016
koordiak
-> ZdrubT: veľmi pekné autičko 6 Ked náprava lezie von, treba ju skratiť 3 3 3 3
Extreme Tyres