skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po 2 letech stání chytla napotřetí, technickou prošla napodruhé (špatný typ motoru v tp, který nikdo 14 let neřešil :) ).
Pořídil jsem jí tím stylem, že jsem dal lístek za stěrač, že jí koupím a vyšlo to.
Před odstavením prošla ošetřením dutin a podvozku.
25.11.2016 Přepsáno na mě.
Něco z historie:
Původně škoda 100 (1973). V 90-tých letech byla provedena přestavba na škodu 105L barva zelená-základní (Axxxxxxx) a po deseti letech byla měněna ještě kastle barva modrozelená-světlá (Fxxxxxxx).
Postupně ji dám do "původního" stavu, tak jak vypadala v roce 1980. Dal jsem nové víčko nádrže, chromové kliky. Jen nevím, co dál ještě chybí, poradí někdo?
Jsem slavnej a ani u toho nemusím být :D
www.pozary.cz/clanek/1913 04-dobrovolni-hasici-z-nov eho-mesta-nad-metuji-vyjiz deli-spolecne-s
Příčinou byla zpuchřelá propojovací hadice mezi hrdlem a nádrží.
Tak Horst se rozhodl že přestane spojkovat. Závada nakonec byla nalezena na spojkovém válečku, když mi brzdovka kapala pod nohy, ale Pohofest to s tou spojkou ještě odjezdilo. Byl vyměněn váleček a původní půjde na přegumičkování. Moc nevěřím, že tam ten čínskej vydrží dlouho.
Přes zimu jsem Horsta lehce kuchnul. Sundal jsem PP blatník, který má špatný uchycení k podběhu a blatníku. Pokusím se ho zachránit. Podběh pod ním je jen orezlej, takže bude stačit ho jen obrousit, odrezit a natřít. Pro dobrý svědomí šel dolů i druhý blatník a podběh pod ním vypadá, že je na tom líp. Řidičův blatník je úplně zdravej, jen má na sobě štětkolízu.
Pořídil jsem jí tím stylem, že jsem dal lístek za stěrač, že jí koupím a vyšlo to.
Před odstavením prošla ošetřením dutin a podvozku.
25.11.2016 Přepsáno na mě.
Něco z historie:
Původně škoda 100 (1973). V 90-tých letech byla provedena přestavba na škodu 105L barva zelená-základní (Axxxxxxx) a po deseti letech byla měněna ještě kastle barva modrozelená-světlá (Fxxxxxxx).
Postupně ji dám do "původního" stavu, tak jak vypadala v roce 1980. Dal jsem nové víčko nádrže, chromové kliky. Jen nevím, co dál ještě chybí, poradí někdo?
Jsem slavnej a ani u toho nemusím být :D
www.pozary.cz/clanek/1913 04-dobrovolni-hasici-z-nov eho-mesta-nad-metuji-vyjiz deli-spolecne-s
Příčinou byla zpuchřelá propojovací hadice mezi hrdlem a nádrží.
Tak Horst se rozhodl že přestane spojkovat. Závada nakonec byla nalezena na spojkovém válečku, když mi brzdovka kapala pod nohy, ale Pohofest to s tou spojkou ještě odjezdilo. Byl vyměněn váleček a původní půjde na přegumičkování. Moc nevěřím, že tam ten čínskej vydrží dlouho.
Přes zimu jsem Horsta lehce kuchnul. Sundal jsem PP blatník, který má špatný uchycení k podběhu a blatníku. Pokusím se ho zachránit. Podběh pod ním je jen orezlej, takže bude stačit ho jen obrousit, odrezit a natřít. Pro dobrý svědomí šel dolů i druhý blatník a podběh pod ním vypadá, že je na tom líp. Řidičův blatník je úplně zdravej, jen má na sobě štětkolízu.
pachto / Škoda 105L - komentáře:
-> jozef : Celolak nebude, jen lokální lakování.
bude celolak 105
-> Alex41: Ono je to trochu s tím rokem výroby složitější
Ale měl by to být 1980 (podle štítku). Motor nevím z jakého je roku a papíry jsou starší.

Podle SPZ tipuju rok 78-79
Ahoj, pěkný auto, z jakého je roku?
kola vypadají jako u osmdesátky, barva mi přijde jako osmdesatdva, stejně tak kliky, ale přední světla ne
je to asi trochu multikulturní, co?



Pěkná, akorát ty lemy se mi moc nezdají. 

Chce to pene vylestit a bude to paradicka :)
-> Žiabrovak: Lak by měl být origo, jen levý přední blatník je měněný.
U nás stáva modrá ls (typ M). Asi skúsim šťastie.
Inak auto pekné do oblúbených. Ten lak je origo?


Teď jen čekám na testaci, aby se to mohlo na mě přepsat.
-> Domajz: 

já bych ji nechal tak, přesně takhle si pamatuju škodovky kolem roku 2005, kdy jsem si hledal taky svou vysněnou
Pak začalo šílenství s ekodaní a zůstaly jen leštěnky 


pořádnou leštěnku a hned to bude jiný auto ;-)
a hele přesně takovou mám ale nějak na ní nezbývá čas pořád
docela šlušná
