skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Majkl: no myslim že jsem tam dával právě tu 210ku a možná proto to bylo na***no
-> Labros: a jeste mi poradil ze kdyby se mi zdalo ze to jde blbe odspoda nebo ze to cuka ze tam mam treba jen na zkousku misto toho vzdusniku 210 dat zpatky tu 190ku. prej to pak v nizsich otackach pojede lip
-> Majkl: tak jo, jestli tohle všechno opravdu dělal, tak všechna čest.
-> TUNER: To jo, a krom toho u plynu prej nejsou nějaký potíže s neplynulými přechody, ani v mrazu..
-> Labros: No jak bylo zmíněno níže.Lekr má svý výhody,ale i nevýhody. A ještě když palivem je LPG....
No měl jsem 136 karbec a po přechodu na karbec z T613 nebylo co řešit,na ten už se lekr prostě nechytal....Tam už jde jen o "díru" jakou tam proudí směs a ostatní věci nejsou podstatný.....
No měl jsem 136 karbec a po přechodu na karbec z T613 nebylo co řešit,na ten už se lekr prostě nechytal....Tam už jde jen o "díru" jakou tam proudí směs a ostatní věci nejsou podstatný.....

-> TUNER: A jak to dopadlo? Jen jsi ho vyzkoušel? Ty pedály co jsou vysoko mě teda pěkně štvou, včera mě po 4 hodinách ve fábce pěkně bolelo lejtko

-> Labros: no rikal ze 99% novejch karburatoru sou uplne rozestelovany.. serizoval polohu klapek, hladinu, davku akceleracni pumpicky a jeste asi neco... no me to za to kilčo příjde super, když vim že to je odborník
posledně jsem si nechával dělat trysky a vzdušníky na 136 u Lávičky (neměl vše tak musil některý vystružit) a bylo to do 50kč včetně práce, dvě trysky a dva vzdušníky (tobě měnil jen 2 trysky)
-> Majkl: s těma 100Kč ... ony totiž ty trysky stojí asi 30Kč a seřízení znamená, že nastavil základní polohu, jestli to vůbec bylo na novým karbeci třeba... Ale kolik mu dáš je tvoje věc

-> Labros: Ne,musí se odbrousit ten svar,naklopit pedál jakoby víc k sobě a zase zavařit...Máš prostě potom ten pedál ve vzpřímenější poloze.....Taky jsem to dělal když jsem zkoušel lekra...

-> havlik: můžeš nějak upřesnit to převaření? Jako prodloužit tu páku která drží lanko? Prej je tam málo místa a delší páka se tam nevejde.
-> kekypetra: no ještě ani nevím jak to budu udržovat
jinak děkuju moc sem rád že se líbí, vidět jí můžeš kdykoliv, jezdíš okolo
jinak co se týká laku tak ještě nevím, budu tomu pánovi (lakýrník co dělal kubinovi garde) volat v pondělí.. a ještě ani nevim jestli to bude stříkat on nebo ty nebo někdo uplně jinej
-> Borin: ještě nevim
-> minno:
-> jate-line: BINGO!!
-> TUNER: byl! domluvíme to přes icq
-> Pavel P.: no vidiš, ja ti to řikal

jinak děkuju moc sem rád že se líbí, vidět jí můžeš kdykoliv, jezdíš okolo


-> Borin: ještě nevim

-> minno:


-> jate-line: BINGO!!

-> TUNER: byl! domluvíme to přes icq

-> Pavel P.: no vidiš, ja ti to řikal

Držím Ti palec aby Tě to udržování nezabilo, tolik lesklých doplňků, to bude spooooooouuuusta práce při udržování , ale máš to fakt pěkné, už se těším až tu Tvoji spící šípkovou princeznu uvidím naživo princi. Už jsi koukal na pohádku Jak se budí princezny??? Nic ve zlém, budeš mít FAKT pěkné auto. Co ten odstín našel jsi to???

-> Majkl: Držák je fakt vošklivej...doufám že to je jen provizorní.....

-> Majkl: tak to sa potom čudujem že ti to funguje


-> Majkl: Že by držák palubky

-> Majkl: Hele nebyl by lepší ten držák airboxu třeba z nerezu nebo hliníku a vyleštěnej...?

-> Majkl: v tom případě mám super káru (sice o tom nevim ale budiž) když mi jde editovat popis u auta..



-> minno: protekce
prej to funguje jen pár vyvolenám se super kárama



