
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původní stroj 120LS z roku 1981 po důchodci já druhý majitel, nikdy neviděla sníh. Při koupi najeto 35 000 km.
Samozdrejmě že vše nezustalo pod míma rukama původní.
Motor Favorit 136
Startér s reduktorem.
Příčný výfuk podle L/A zapsaný v TP
Tažné zařízení
Široký nápravy + mokrej 5Q
Pampeliškovy kola -pneu 175/70/R13
Přídavné mlhovky
Maska GLS
Rámečky kolem oken (už od výroby za PŘÍPLATEČEK)
Volant Favorit Ekcl.
Samonav. pásy
Přední okna v elektrice
Centrál na DO
Radio s CD + Sub
Navigace
Zásuvka 230 V
Světlo kufr
Samozdrejmě že vše nezustalo pod míma rukama původní.
Motor Favorit 136
Startér s reduktorem.
Příčný výfuk podle L/A zapsaný v TP
Tažné zařízení
Široký nápravy + mokrej 5Q
Pampeliškovy kola -pneu 175/70/R13
Přídavné mlhovky
Maska GLS
Rámečky kolem oken (už od výroby za PŘÍPLATEČEK)
Volant Favorit Ekcl.
Samonav. pásy
Přední okna v elektrice
Centrál na DO
Radio s CD + Sub
Navigace
Zásuvka 230 V
Světlo kufr
PETAN - 120GLS - komentáře:
krasnej stroj je -li i tak zdravy jak vypada

Pěkná, pěkná
I ta Octávka vypadá dobře


narez ! :-)
