skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak nazev auta napovida, jedna se pouze o prozatimni priblizovadlo nevalnych kvalit. Karoserii mam od vzdalenych znamych a byla uz trochu jeta ( predni blatniky, predni podbehy - ty uz vicemne nejsou, prahy) - koroze, koroze...
Kazdopadne po byvale stodvace, kterou jsem ponekud nesetrne poslal do lesa :-( mi zbylo spoustu dilu, tak proc je nevyuzit, ze ano, takze:
Motor:
Š 120 cca 2tis km po GO
snizena hlava
lestene sani
novy starter
Podvozek:
vpredu ctyrpistove brzdy
m-kove napravy
hrebenove rizeni
Prevodofka:
puvodni ctyrkvalt staci (ja se stim stejne bojim jezdit rychle :-))))
Karoserie:
zvenci vyvarena, vytmelena, zalepena a zakamuflovana (po rzi ani pamatky, pri blizsim ohledani zespodu auta je to o poznani horsi)
cerveny rychlolak (tata to zvladnul za 8 hodin komplet a to bylo na nule :-))
bile kryty prednich blinkru
Interier:
predelana pristrojovka (pouzit original, sololit, molitan, kozenka)
bile budiky
lehce prevrtany stredovy panel
kompletne nove koberce
par lakovanych doplnku
Tot vse, z prebytecnych dilu tak vzniklo auto na denni popojizdeni. A v garazi uz se nemuze dockat jara Rapid136.
Kazdopadne po byvale stodvace, kterou jsem ponekud nesetrne poslal do lesa :-( mi zbylo spoustu dilu, tak proc je nevyuzit, ze ano, takze:
Motor:
Š 120 cca 2tis km po GO
snizena hlava
lestene sani
novy starter
Podvozek:
vpredu ctyrpistove brzdy
m-kove napravy
hrebenove rizeni
Prevodofka:
puvodni ctyrkvalt staci (ja se stim stejne bojim jezdit rychle :-))))
Karoserie:
zvenci vyvarena, vytmelena, zalepena a zakamuflovana (po rzi ani pamatky, pri blizsim ohledani zespodu auta je to o poznani horsi)
cerveny rychlolak (tata to zvladnul za 8 hodin komplet a to bylo na nule :-))
bile kryty prednich blinkru
Interier:
predelana pristrojovka (pouzit original, sololit, molitan, kozenka)
bile budiky
lehce prevrtany stredovy panel
kompletne nove koberce
par lakovanych doplnku
Tot vse, z prebytecnych dilu tak vzniklo auto na denni popojizdeni. A v garazi uz se nemuze dockat jara Rapid136.
Sušenka / Š 120 - komentáře:
-> Crisp: Prosím Tě mohl bys mi detailněji vyfotit ty nerezové svody od příruby k tlumiči výfuku? Děkuji!
Škoda, je moc pěknej, kvalita zpracování za 1.
-> Pilot 105: Netusim, kopil jsem ho tady v inzerci uz nevim od koho. Ale jezdim s nim jen na srazy, bo je krapet hlucnej. Ale zvuk ma uzasnej 

Ahoj, prosím tě kdo ti dělal ten výfuk?
tak na zdraví

Crisp: poslal som ti mail tak ak budes mat cas daj pleas odpoved ;) diky
Crisp: mohlo by sa ujst aj mne aspon blatniky ;o ten zbytok mi ani tak nevadi ale keby to bolo real aj stym predkom a zadkom ;oo to by bolo super... diky moc za info a za oxotku ;) dik
prave se delaji kopyta, ale jeste par tydnu to asi potrva, nebot nas zatim nic nehoni. ale budou to jenom blatniky, na 130 i na rapida, na vanu dlabem, asi zadni naraznik a predni nevim. To ses zase chytrejsi, vid? 

Crisp: ahoj xcem sa ta spytat ako to vyziera s tou sadou na Rapid H co si ste planovali... podaril sa daky pokrok alebo ste od toho upustily ? dik za info ;o
Pridal jsem fotky interieru, ktery tu kdysi nekdo chtel, ale nejsou bohuzel nic moc (spatnej fotak na blizko). A taky sem si koupil do foroty vejfuk na rapida, tak sem ho hned vyzkousel. Vypada dobre a zvuk taky ujde 

->Happy: V zadnem pripade. Rezave piksly neupravuju. To je provizorium na jezdeni na dobu stavby rapida, kdyz si nahodou nemuzu pujcit mamincineho fiatka :-)))))) Ale nechtel jsem jezdit v plechovce s vyrezlejma dirama, mizernym motorem a hnusnym interierem 

to je začátek tuningu????:)))))
Crisp: ;)
2Racyk:Jen náhoda....
vsem:Ze sou obracene, ze jo? Ja si to myslel, ale kdyz jsem nad tim (rozumej nad namontovanyma) premejslel, melo by to fungovat taky. Odvzdusnit se mi to nakonec podarilo a brzdi velmi dobre (jeden by nerek, jak se to lisi od dvoupistu).
vsem:Ze sou obracene, ze jo? Ja si to myslel, ale kdyz jsem nad tim (rozumej nad namontovanyma) premejslel, melo by to fungovat taky. Odvzdusnit se mi to nakonec podarilo a brzdi velmi dobre (jeden by nerek, jak se to lisi od dvoupistu).
ta kaple přístrojovky je stejně velká jako ve Fa nebo Golfu, kde si asi vzal inspiraci, že?
akorad se to neda dokonale odvzdusnit .. ale kdyz ma takhle ty propojky tak to mozna ani nemusi poznat.. kdyz to vezmu z logickeho pohledu.. ovsem netvrdim ze v praxi to nepujde..
CHIP: no nemalo by mat ;) a clovek je omylny no nie ;) drzim mu palce... nex sa mu dary
-> BEYER: No jestli to beres takhle, tak ja si myslim, ze proste jenom udelal chybicku a zamenil levy za pravy .... ale na funkci to nebude mit vliv ...
CHIP: noo pokial viem tak ten odvzusnovak by mal smerovat hore a nie dole... ale ja ho zato nekamenujem len xcem vediet preco ;) a aby si dosiahol nieco taketo musis ix vymenit lavy za pravy... nemalo by to mat ziadnu funkcnu odlisnost mozno sa pomylil ked ix tam daval a mozno ix dal tak nasxval ;) toz tolko... su len zviedafiii ;)
-> BEYER: Jak je ma naopak ... to nechapu .... Vzdyt je ma tak jak maji byt ...