NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
-> Řízek: Coo jakoo? Vole Vopl má kat a o 3 metry delší vejfuk

a já sem s tim maximálně spokojenej, zvuk to má hezkej a vevnitř to zní jako by tam ladák nebyl

.. aspoň si můžo po cestě povídat

a ne jak sme jely za kubou : " Cooo?" "ŘIKÁM ŽE TĚ SLYŠIM TO PŘEDTIM NEBEJVALO!" "JOO AHÁÁ" "JÁ TĚ TEDA MOC NESLYŠIM NOO, ALE DYŽ MYSLÍŠ"

-> Mishak: -> Řízek: hm , tak předtim to mělo nejlibovejši zvuk , ale ted to je hrozný mute

akorád mně štve že mu zničily to užovácky čelo , to nemělo chybu !!
-> Tuneman2/Fávo: No je to stredovej tlumic z naftovy feldy a myslim ze to je Bosal ted nevim , a jo , je to peknej zvuk , ale neslysel si ten muj samo robo !! to bylo neco , tak 2x tolik co dokaze tendle , jinak to ma peknej zvuk

-> Řízek: ten vyfuk že není slyšet?

, jestli je to bosal(vypadá tak), tak je to ten sám co sem měljá a aj tak to dělá bordel..
dal sem tam zimaky a je to jako spatnej vtip , proste hnus !! Jinak na auto momentalne uplne seru , problemu mam dost
-> Mr-classic: -> Dave: ha ha
-> Dave: Bavily sme se o tom u nás asi před 14 dnama dyž sem to udělal cvičně na světle co mám navíc na Vektru (tam to asi taky bude) jak to nejlepe provest aby se to neloupalo, aby nebyly vidět maskovací hrany atak. tak to byl asi ten impulz
-> Mr-classic: A proč to teda udělal až teď?? Hlavně po tom co mi okopíroval zadek a když jsem si to tam dal já, tak to musel mít znovu taky??
-> Dave: Hele vis co ?? Je to jednoduchy , dneska se stalo neco , co budu dlouho rozdejchavat a sem uplne v hajzlu ! Premejslel sem ze tady to auto maznu a zrusim registraci , aspon budu mit o starost min a ty muzes bejt v klidu.....
-> Řízek: Jestli tu Škodovku někdy prodám, tak jen kvůli tobě!!! Akorád mi kazíš radost!!!
-> Dave:

No hele psal sem to v popisu , mel sem to v planu uz kdyz sem tam mel todle celo predtim , a jak me ted nabouraly , tak sem to fouknul teprva ted , jo ale ty to stejne chces prodat ...

je mi to jasny , ted tady budu za uplnyho vola