NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
-> Mishak: no cejtil se jako gangsta

me by ale zajimalo co si ty lidi myslely o tobe kdyz si projizdel vokolo zastavky a z radia na plny kule Vlachovka od Sester ( nebo-li dlouhej smich +2% respect)

-> Řízek: Mára měl spoustu svejch osobitejch kousků v záloze, jako spešl vnik do auta když došla baterka v ovladači (+7% respect), okna dokořán dyž projížděl davem svých fellaz (lidi na zastávce.. +10% respect).. spešl šistém na vyjíždění z kolony zaparkovaných aut (odrazem od auta vepředu.. + 14% respect) a v neposlední řadě taky chuť pokaždý ztrápit studenej motor (čmárat tagy gumama po asfaltu.. + 16% respect)
-> jarin: Hm, to obcas delam taky ale v posledni dobe si hraju na spotrebu tak to netejram kdyz me predjizdi o 1km/h vydechla oplastovana felda a za volantem pan Hip-Hap-Hop s rovnym ksiltem a mysli si buhvi jakej neni frajer .
-> Mishak: -> jarin: No to je presne vono , jedu treba i 70 na 50ce a tlaci me kreten typu Pan Hovnař ve svoji A6 a pak zbesile predjizdi, i kdybych jel po dalnici 180 tak prece nepojede za skodovkou . Takovydle lidi me serou !

-> hovnař - zrušená registrace: No vis, docela me potesilo, ze takovydle indyvidum ma zrusenou registraci
jarin 19.01.08 14:22:58 napsal: Tak jak pan hovnař vypraví že jede 50 na 50ce, tak já jezdim taky a někdy i víc abych nedělal brzdu a předjížděj mě pořát samý frajírci co neunesou když jede škodovka před nima no a když na něj za vsí zatlacíš abys mu naznačil proč tě předjel když jede zas 70 tak to sešlápne jak magor a pak koukáš jak riskuje jen aby ti ujel..... no tak nevim asi neni rozumný posuzovat řidiče podle auta kterým jezdí, káždý by měl mít respekt a ne jen k sobě a svemu autu ale taky k těm ostatním na silnici!!! a co se týče statistyky tak škodovka je málo kdy vyníkem dopravní mehody tohle by si spousta řidičů měla přečíst, 10x krasopisně opsat, naučit zpaměti, zarámovat, pověsit nad posetel a každý večer předspaním odříkat.. ať si říká kdo chce co chce, pravidlo "za škodovkou nepojedu" všeobecně platí a to vubec ne z důvodu absence katalisátoru.. když sem ještě do školy jezdil Jarinovou šádinkou tak okolní řidiči měly neustále potřebu mě předjíždět na místech kde sem dodržoval předepsanou rychlost.. jakmile sem vyjel z města tytéž řidiče sem naopak předjížděl já.. ted už rok jezdím Vectrou a nikdo nemá potřebu mě předjíždět ikdyž jedu třeba 40 ve městě (teda krom tech co opravdu pospíchají).
Tak jak pan hovnař vypraví že jede 50 na 50ce, tak já jezdim taky a někdy i víc abych nedělal brzdu a předjížděj mě pořát samý frajírci co neunesou když jede škodovka před nima no a když na něj za vsí zatlacíš abys mu naznačil proč tě předjel když jede zas 70 tak to sešlápne jak magor a pak koukáš jak riskuje jen aby ti ujel..... no tak nevim asi neni rozumný posuzovat řidiče podle auta kterým jezdí, káždý by měl mít respekt a ne jen k sobě a svemu autu ale taky k těm ostatním na silnici!!! a co se týče statistyky tak škodovka je málo kdy vyníkem dopravní mehody
-> Syny:

ja sem v klidu , este nikoho nemlatim
-> Řízek: Obcas se nekdo takovej objevi... Chce to klid :)
-> Syny: njn a to se tu jako neco podobnyho vyskytuje casto ?
-> Řízek: klidek

Chce to trochu nadhled...
ty vole dneska ani neusnu jak me ten clovek vytocil
-> hovnař: chjo , muzes mi udelat radost a jit uz do ...... tam ?

-> Řízek: A ty debilku se taky uklidni , nevim kdo tady posledne hovoril o pravidlech
-> Řízek: Tak ja jezdim s tim ze kdyz se vymelu tak ze sem jasnej, takze asi tak...