
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
-> Řízek: No ty dveře ti pujdou zavírat mnohem hůř... pač z toho uděláš uzavřenej prostor a vzduch při zavírání dveří nemá snadou cestu ven... to pak poznáš až to budeš mít, že když si stáhneš okýnko tak ti to najednou bude podezřele dobře zavírat

-> jarin: Ten zadek ma kazdej tak sem tam hodil todle, zasterky jiny nemam a dydle sem ani nesundal
trochu sem kecal
Elektrycky odvirana kapota proto ze to je cely uzavreny aby se to neprehrejvalo ,tak si to cudlikem trochu pootevru za jizdy a bude , okapicky budou praskat to nebude
A C sloupky taky , to ze se mi budou mlzit vokna , tak s tim se pocita ale nechapu proc by mi nesly zavirat dvere
. Vacku sem strelil uz davno jednomu typovy z Nymburka ale dam ti na nej č. von ji podle me stejne nepouzil





-> Řízek: nevimyšlej tech pičovin moc a pozeptej se my prosim někde po naky vačce na fávo, nebo co ta v tom tvim KO motoru zustala ti??? ja musim přetěsnovat užarnu tak tam fláknu novy rozvody a dal bych i vačku kdybi byla.
-> Řízek: Tý vole co to tu zas píšeš el. otvíraná zadní kapota
co to je za stroj, že se v tom musíš tak často hrabat, nebila by lepší na předku elektrika
, to hrdlo nacpi k tomu motoru to chce a hlavně aby pořádně netěsnilo a dobře se to mohlo vypařovat a ještě to musíš udělat aby když ti kapne při tankování tak rovnou na zapalovcí kabli
, okapničky zavař to je jasný chrom na autě už neni v modě, dneska ffrčí když tam praská tuna kitu a ty vídechy na sloupcích jsou taky k hovnu to se ti budou jenom hezky mlžit okna zevnitř a pujdou huř zavírat dveře





-> Řízek: Tý jo neříkám že to není hezký ale co se ti nelíbilo na tam tom zadku? a co tam zas dělaj ty zástěrky???

-> Řízek: Já ti dám píču koukni na flicii už taky makám a měl jsi jet na Mimoň v kategorii do 1400 neměli škodovky konkurenci a ve specialech si je taky dávali



-> Řízek: škoda že si nebyl s náma v tý Mimoni, byla prdel.. příště to musíme lípe domluvit... Jinak kapota v laku a ten zadek? Nádhera, krása, skvost.... jen malinkatá připomínka k těm plánům.. okapničky bych tam nechal

-> jarin: Ale picu vole , tobe mozna huba mele ale ja makam rozumíís !! Se mrkni ne ?
-> Řízek: Tak co jak deláš na Šade už si něco udělal nebo jsi jak mi tady že nám huba mele a auto hnije pod kulnou?

tak co ty kouzelniku jak to vypada prijedes o vikendu ta kapota je vokoucovana

-> jarin: Ty pico ! To tam drzi jak pribyty !!! Protoze to je odborne pridelany !
-> Řízek: Ty jsi mi to neřikal ale brácha něco žvatlal že si scháněl ty gumi co jsou na pružinach
tos to tam fakt nacpal jo
a drží to tam nebo už jsi to postrácel



-> Řízek: diky teda, pudu se na to zeptat:-)..
-> Tuneman2/Fávo: Prosimtě skákni normalne do nejaky mototechny a řekni jim že potrebuješ vzduchovej filtr na nejaký enduro ale že to máš na auto a voni ti daj vybrat . Ale ten filtr má i svý mouchy . Je na nem móóóc dobry ze karbec saje vzduch uplně ze všech stran ze neni omezenej jednou trubkou o prumeru 50mm. Napouští se specielnim olejem a tim chyta bordel este vyce ale kdyz toho oleje tam naseres moc tak pak mas celej karbec i ze sanim poblitej ! No a ja ho peru tak kazdejch 1500 km ale zase je na nem dobry ze si ho jednou koupis a pak uz jenom peres , schnes a zase jedes nemusis ho furt kupovat jak pica jo a stoji 350 kč a je to znacka Denicol

-> Řízek: heh, tak sem asi slepej, ale ted už to vidim:-D...kde se to sehnati prosimtě?
-> Tuneman2/Fávo: Čau cau , hele nic ve zlym jo ale kdybys umel cist jo tak v popisu je to napsany
Ale jinak to je filtr z motorky Kawasaki 650 enduro


-> Řízek: Čau borče, ten filtr na karbecu maš z čeho, taky sem nechaval LEKR tak něco takyho shanim:-)
->jarin : jo ale moment ja sem ti asi nerek ze sem si zadni pruziny vystuzil . ne tenisaky

->jarin : Hele fakt to neudelalo ze 3 lidma ani picu ! A zasterky tam uz davno nejsou !!

-> Řízek: a ty zastěrky mužeš rovnou sundat jsou tam zbytečný vždyť ty kola jsou trochu vedle
