To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))
Podvozek:
-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100
-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100
Kola:
No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)
Koně:
Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)
proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!
Výfuck:
byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo
Tuuuuuuuning:
křidílko s 3 brzdou
přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde
dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)
Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)
Interier:
novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.
A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.
Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.
Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.
Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo
Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou
Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy
Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.
Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.
...........Prodáno.......
......
Jarin/škodylak - komentáře:
S tou garaži to je pech, občas mi taky vadilo že sem moc nizko a mam malou prujezdnost, ale pocit masáže mi byl simpatictejsi

už premyslim co vyvedu až dodělam tatovy formana a nasaju tu oranžovou škudku

-> Tampajs: No abych se ti přiznal tak s tou baterkou jsem měl poslední měsíc taky trapení hlavně poránu když byla zima, nebo když jsem si stim hral šteloval karbec a startoval to 10x po sobě, už bude mít sví nej leta za sebou jinak mi chytala studena 5xcupnout naskočila a chcipla, znova 5x cupnout a pak už šla a když bylo tepleji tak šla hned......... a když se na mě vysrala poránu bakterie tak jsem do ni strčil po dvoře a čapla na drc. Ten muj slavný tuning pipaček co ukazuje napětí ti pije krev? no mě taky kdysi pak jsem si zvykl, ale je to dobra věc když zapomeneš rosvíceno, a neni jak všechny ostatní tenhle pípa asi 15sekund a pak zmlkne, ja bych to rešil tim 55a altikem a mensi remenickou a uvidis že to bude v poho

Zajimavý je že startovat se tý baterce nechtělo třeba po tom co snim táta udělal tak 10kiláku a zhasnul ho a startuje normálně když snim přejedu od garáže k brance a zpátky.. Sem ale spokojen na maximum

Jen mě hrozně mrzý že sem ho od Járy koupil protože mám furt pocit jako bych mu vzal dítě že mu musí hrozně chybět

Až tak divnej sem

Sem z něj na prášky někdy

Ten kurevník nechce chytnout když je studenej a baterka si semnou zahrává někdy točí jak zběsilá pak jen převaluje

A brzy asi zazdim ten pípák co je místo popelníku

-> Tampajs: To víš... Jarouš v tý šádince nechal kousek sebe.. když jí dostal před cca 7 lety byl to kousek vhodnej akorát tak na pole

.. nu a jak vypadá dnes? To bych kdysy vážně netipoval.. První auto je dycky srdeční záležitost.. Tak nechť ti věrně slouží

-> jarin: 
prodáno

Nejhorší na tom je Járo že si měl pravdu nejde mi do garáže

moje slova kurva......

uff spadl mi kámen ze srdce

Járo ty máš výdrž já prodat auto ke kterýmu bych měl takovej vztah tak mě jebne asi

nevydržim

-> jarin: to je nesmysl, aspoň něco simbolického....ale díky moc Járo...

-> Turda: něco vyhrabnu a pošlu ti to..... a myslim že by byl nesmysl za to něco chtít..takže ti to věnuju když něco najdu

-> jarin: čágo jardo, tak to by šlo, něco se složí, tak jestli budeš už teda dávat tampajsovi škodouše tak mu hoď do kufru nějakej kus a taky papírek na kterym bude napsáno co chceš za ně

, pak se srovnáme dyžtak....a kdyby si šel Tampajs pro škodouše v Pátek tak ho překecám a pudu (pojedu)

s nim, to si nemůžu nechat ujít, tak tam dyžtak něco vyhrabem...uvidíme,ale díky....

-> Turda: 
Tak to bude Tampa za chvili vypadat jak krakonoš

néé tak snad to do vykendu oholí
Jinak ten starter nevim čoveče, mam tu naky ale nevim jak jsou natom mam dojem že budou mit špatny civky.... nebo vesměs budou spíš na díli nebo složit z více jeden...... jestli nakej chceš že by sis něco poskladal tak ti něco dám

ale celej funkční to asi nemam
