
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105S r.v. ´80
Nápravy garde, 4pístky vpředu, posilovač, motor 781.135M krmený karbecem
Sníženo v předu o cca 11cm, vzadu o cca 8 cm.
Kola Mangels Modular 14" x 6" ET6, gumy 175/60 R14
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Skromna_-_Novy_zacatek
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Uzovka_-_Skromna
Nápravy garde, 4pístky vpředu, posilovač, motor 781.135M krmený karbecem
Sníženo v předu o cca 11cm, vzadu o cca 8 cm.
Kola Mangels Modular 14" x 6" ET6, gumy 175/60 R14
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Skromna_-_Novy_zacatek
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Uzovka_-_Skromna
Karlos / Škoda 105 S - komentáře:
-> Star LC20: No nasere no. Jak řikám, zatim jsem tam plesknul co nejpodobnější alkyton, a jestli někdy bude lak, tak nevim kdy... možná napodobím qwaka, to bude první stádium.

-> Karlos (WIO46): tyjo...
to nasere. Tohle to udělá, když se to hodí buď rovnou na starej lak bez plniče, nebo se zkombinují špatný barvy....
Já bych to normálně "na dobytka"
naválel rovnou nějakou syntetikou (něco jako mám já spotřebáka 136ku). Práce s tím skoro žádná, efekt maximální. Během chvíle to bude matný a ošuntělý, což je Tvůj záměr none?
Víš co, čím víc se s Tím sereš, Tím víc Tě pak štve, když se to nepovede.

Já bych to normálně "na dobytka"


Víš co, čím víc se s Tím sereš, Tím víc Tě pak štve, když se to nepovede.
-> Radek Retro eLeSo: Zas všeho s mírou.

lak nech jako patinu i s vadama



-> Qwak: To samozřejmě. 

-> Karlos (WIO46): ale je snad uplne jasný že je to normální profi lak žádnej váleček




-> Qwak: Tak SZ. 

-> Karlos (WIO46): nerad bych se tady prokec 

-> Qwak: To je taky řešení... časem možná. (zatim se na tom vyblbnu s pár uchylárnama co jsem chtěl udělat)
btw. jak's to dělal? Normálka váleček a matová farba? Jaká? Základ pod to, nebo něco? Nebo na dobytka?
btw. jak's to dělal? Normálka váleček a matová farba? Jaká? Základ pod to, nebo něco? Nebo na dobytka?

-> Karlos (WIO46): válečková metaliza to jistí, koukni na moje



-> Pavel P..: Děkuju nechci, teda ne na těhle částech. Tak jsem to profesionálně namatlal alkytonem v co nejpodobnější barvě.

-> Karlos (WIO46): jasný protože origo lak by tohle neudělal... tak máš aspoň RAT bez práce..

-> Pavel P..: Jo, to auto je původně zelený a zadní blatníky byly měněný. Tam kde byl původní lak to nějak drží, no ale ty blatníky asi někdo blbě odmastil či co, tak to dopadlo takhle. Asi tam skrz nějaké prasklinky zatekla voda a umrzla.
to bylo lakovaný někdy že se to oloupalo?
-> Radek Retro eLeSo: Jo jo, asi to tak nechám. No a jsou potřeba řešit i zásadní věci, a nějaký ty detaily taky. Třeba by to chtělo novou přední nápravu a motor a pořádný tlumiče.

-> Karlos (WIO46): já bych jí nechal matovou jaká je,ostatní to pracně lakujou do matu a ty už to máš hotový přírodně
pár detailů bych pořešil a jinak nechat


-> Kaprof: To je pravda, že každej se snaží mít leštěnku no.
-> maca: Auto jsem teda na živo nikdy neviděl, ale zašlý mi moc nepřinde.

-> maca: Auto jsem teda na živo nikdy neviděl, ale zašlý mi moc nepřinde.
-> Kaprof: také mam zašlej lak

-> Karlos (WIO46): srát na lesklej lak....:o) Mně se to líbí takhle...leskloužovkářu je tu posledni dobou jak nasr...:o)
-> Star LC20: Jsem tím jistý jako máločím jiným.
Mimochodem, za tuzing považuji něco jiného. Krom tohohle a výměny pár kravinek (které ovšem budou v záloze seriové) nic neplánuji. Ale furt mě hodně lidí taví do renovace laku a začíná mi to vrtat hlavou. Ale asi ne.
