skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105S r.v. ´80
Nápravy garde, 4pístky vpředu, posilovač, motor 781.135M krmený karbecem
Sníženo v předu o cca 11cm, vzadu o cca 8 cm.
Kola Mangels Modular 14" x 6" ET6, gumy 175/60 R14
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Skromna_-_Novy_zacatek
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Uzovka_-_Skromna
Nápravy garde, 4pístky vpředu, posilovač, motor 781.135M krmený karbecem
Sníženo v předu o cca 11cm, vzadu o cca 8 cm.
Kola Mangels Modular 14" x 6" ET6, gumy 175/60 R14
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Skromna_-_Novy_zacatek
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Uzovka_-_Skromna
Karlos / Škoda 105 S - komentáře:
17:05:24
05.04.2010
05.04.2010
Karlos (WIO46)
-> Quest: Dik, taky se mi zalíbila.
15:07:26
05.04.2010
05.04.2010
Quest
Nádherná vínovka
15:07:26
05.04.2010
05.04.2010
Karlos (WIO46)
To co předcházelo tomuto příspěvku patří starému vozu. Časy se mění a vůz také.
22:01:16
08.03.2010
08.03.2010
Karlos (WIO46)
-> Marcius: Jak řikám, uvidím. Mě trochu té okyslosti nevadí.
17:29:41
08.03.2010
08.03.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Karlos (WIO46): jo to je vpohode, ale odviji se to od penez. treba zatim to muzes rozlestit a casem prelakovat ( kdybych ja lakoval auto, kdyz sem ho skladal, tak bych se pekne mlatil do hlavy, protoze v den, kdy jsem ho dodelal to do me napalila slecna s felicii ... takze bylo zase co spravovat
12:28:00
08.03.2010
08.03.2010
Karlos (WIO46)
-> Marcius: Díky za radu. No ono blatníky, víku kufru, zadní kapota a zadní čelo olakovat potřebují, zbytek možná rozleštím. Uvidím no, někde se ten lak taky sloupal, takže to bude takový flekatý. Ale komplet lak by se mi líbil kvůli sjednocení, dost by se mi líbila nějaká hodně tmavá matovka.
07:04:07
08.03.2010
08.03.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Karlos (WIO46): ahoj, pokud ti můžu poradit co se laku týče, tak nemáš ho zas tak zlej, zkus to rozleštit.... buďto se daj koupit drahý brusný pasty od Farecla viz skoda-virt.cz/cz/.../1178
41-rozlesteni-laku-navod?g
otopost=1...
nebo já jsem použil levnější variantu, SONAX autopolitura a tvrdej vosk, leštící koutouč do vrtačky a valím a je to paráda. Zmatovělý místa sou úplně krásný. Ty sonaxy mě přišly i s poštou okolo 650,- . měj se a ať se daří, vypadá pěkně.
nebo já jsem použil levnější variantu, SONAX autopolitura a tvrdej vosk, leštící koutouč do vrtačky a valím a je to paráda. Zmatovělý místa sou úplně krásný. Ty sonaxy mě přišly i s poštou okolo 650,- . měj se a ať se daří, vypadá pěkně.
22:02:23
06.11.2009
06.11.2009
Karlos (WIO46)
-> tunerlada: Hádej? Musim na to naskupit aspoň dveře a víko kufru, protože to je pod plachtou, a to já nemám rád. Takže se svezu až na jaře až bude teploo, ale doufám že s jiným motorem a veškerou grácií.
21:08:36
03.11.2009
03.11.2009
tunerlada
-> Karlos (WIO46): tak co jak si na tom zima je tu
00:02:34
02.09.2009
02.09.2009
Karlos (WIO46)
Tak s ondiem domluva jak blbej s hluchym, nakonec ale příčku mám, takže teď vyvařuju, pak natahat brzdy a bude. Časem snad LX 5q a 136ku no. A testnu zadní kyvkopružiny a po zkušenostech s vycuknutím poloosy to projistotu i podvážu.
00:10:36
05.08.2009
05.08.2009
Karlos (WIO46)
-> Čmoud: Díky díky, no teď mám rozebráno, odrbávám spodek, abych zjistil jakýkoli náznak koroze, a vpodstatě mě jen drží to že zatim neni CO. Rovnou připravíme na 5q. A pak brzdy no. Podle financí LX 5q a tak no ...
23:49:24
27.07.2009
27.07.2009
Čmoud
-> Karlos (WIO46): pekne pekne jen tak dale ;-)
23:14:24
19.06.2009
19.06.2009
Karlos (WIO46)
-> tunerlada: Čekám jak se vyvine spolupráce s ondiem, snad bude ochoten a pošle mi díly PPL, no a taky čekám na kompresor, abych fouknul zadní čelo a kapotu. No a o prázdninách se vrhnu na vyvaření, brzdy (4p) a snad 5q 4,22 a 136ku. Plány jsou smělé, doufám že vyjdu s penězi.
00:11:24
06.06.2009
06.06.2009
tunerlada
-> Karlos (WIO46): toe blby a jak pokracuejs ted? :)
11:24:59
07.05.2009
07.05.2009
Karlos (WIO46)
No ... to bych se posral... teď jsem zjistil, že mám asi M příčku, a jaksi se mi vyvlékl vnitřní kloub. Spojku dodělám, posere se něco jinýho. Chjo .. fakt na houno
23:45:12
18.03.2009
18.03.2009
Karlos (WIO46)
-> tunerlada: No tak předek ,tam akorát je nápravnice natřená, a repáslý řízení, plus teda nový tyčky (úzký) a kuláky, s tim že ramena kozlíky a vše mám z původní maticovky, a onedlouho by se tam měly nastěhovat 4p, no a všechno je tam sešroubovaný šroubkama s podstatně větší pevností, jinak zadek: tam jsou podélný vyztužený (koupený nový origa), šikmý repasovaný a vyztužený, poloosy repasovaný, no a veškerý spojovací materiál nový. Štíty zadních brzd jsem taky nechal, protože nevím, kdy přijde řada na brzdy. Jinak teda převodovka je normálka garde 4q 4,22. Zadní pružiny přijdou ze 130, s tim že přední zůstaly užovkový, tj. měkkčí a nižší než garde, a zadek vyšší a tvrdší než garde, takže uvidíme co to provede.
18:17:03
16.03.2009
16.03.2009
tunerlada
-> Karlos (WIO46): ale i tak toe moc pěkná garáž na hraní dělalsi s nápravama něco než si je tma dal ?
22:11:07
14.03.2009
14.03.2009
Karlos (WIO46)
Garáž mám propůjčenu od souseda, leč jeden týden mi byla sousedkou, kterážto odjela zamčena. Autíčko už týden leží na hřebenovce, kde jsem použil šroubky několikrát pevnější. Nyní je venku motor a náprava a přijde tam skoro hotová vlečka. Jen mám jediný problém a to, že nemám to kolínko mezi hrdlo a nádrž. Jinak nápravy mě vyšly nějak přes 7000 a auto jen 5000.
16:45:37
03.03.2009
03.03.2009
Turda
-> Karlos (WIO46): ty voooe??? kde si vzal garáž
16:39:35
03.03.2009
03.03.2009
tunerlada
kua taková nadherná garáž to se potom dělá krásně co plánuješ dát ako první ?