
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
mates / škoda 136 :-) - komentáře:
-> mates: tak pak napiš zkušenosti, poznatky a tak

-> Bagrr: mno,zatim ani nevim :)
ale mel jsem jeden zader a to s tim posilovacem,neslo za zadnou cenu odvzdusnit,az mi s tim tatka op 3 hodinach seknul,tak jsem se nastval i ja a dal tam starou pedalovou konzolu a odvzdušněno bylo za 15 min.
starou až po té,co jsem zjistil,že ten posilovač je na houby,po nastartování vcucl pedál (jako by to pořád brzdilo) a za žádnou cenu to nešlo spravit=vadný....a nový jsem neměl při ruce,tak až bude,tak to po technické prohodím...
ale mel jsem jeden zader a to s tim posilovacem,neslo za zadnou cenu odvzdusnit,az mi s tim tatka op 3 hodinach seknul,tak jsem se nastval i ja a dal tam starou pedalovou konzolu a odvzdušněno bylo za 15 min.
starou až po té,co jsem zjistil,že ten posilovač je na houby,po nastartování vcucl pedál (jako by to pořád brzdilo) a za žádnou cenu to nešlo spravit=vadný....a nový jsem neměl při ruce,tak až bude,tak to po technické prohodím...
-> mates: a brzdy brzdí jak??
diky ta chvalu,taky me to spasování blatniků as čela dalo pěkně zabrat....myslel jsem,že to pasuje více...
-> doyle: presne

-> Majkl: jo,musíme uznat že se M-kové čelo konstruktérům moc povedlo,třeba jen chtěli víc místa pro zasunování a vyndávání rezervy a takhle skvěle to dopadlo

-> doyle: taky sem si s labrosem rikal, je to zajimavy a ojedineli


-> mates: hmm,taky máš super to sladění M-kového čela s úžovkou
Je to originální


-> doyle: diky :) zitra davam do barvy dvere,kapoty,celo a o vikendu snad jezdim.....teda jezdim uz i ted,ale motor jeste neni úplně doladěny....
-> mates: tak se to začíná pomalu rýsovat
no a ty kolečka jsou taky moc pěkné!

-> Tuner#2:


-> mates: Teď jsi šlápnul bosou noho do vosího místra - i 120 má dva okruhy - DuriQ by Tě to vysvětlil

-> Bagrr: pasovat to na puvodni srouby nepasuje,ja to vyresil redukci a tu jsem mel hotovou za 15min :)
Fann to resi svisle,tak to snad nejak pujde,ale myslim,ze kdyz jsem to vymeroval,tak to nevyslo,je precijen o dost vetsi...
THv jsem dal 130tkove hlavne kvuli 2-okruhovemu systemu
Fann to resi svisle,tak to snad nejak pujde,ale myslim,ze kdyz jsem to vymeroval,tak to nevyslo,je precijen o dost vetsi...
THv jsem dal 130tkove hlavne kvuli 2-okruhovemu systemu
-> Bagrr: Ještě otázečka, 130ovej THV jde na fáčkovej posilovač normoš, nebo se musí převrtat uchycení? A posilovač na konzoli na klasický místo asi taky neklapne což?
-> mates: Takže fáčkovej THV se nekoná? Vlastně ono jde hlavně o posilovač, a ten by mněl být teoreticky ve spojení s 130 THV ještě lepčí, mnělo by to brzdit ostřejc....
-> Bagrr: diky...taky se mi to libi,je to focene z blbeho uhlu,zitra nafotim foto z fotaku,ne telefonu...
videls ten chaos na brzdach? nakonec jsem tam dal THv ze 130-tky a zapojil 2okruhovy system
videls ten chaos na brzdach? nakonec jsem tam dal THv ze 130-tky a zapojil 2okruhovy system
-> mates: ten předek vypadá nádherně....




-> mates: se pak přijeď ukázat do Karviné až to budeš mít v kupě!
-> FORM: ja taky,jen co dojedu z anglie,jdu za soustruznikem :)
kola dělají auto, už se těším až je uvidím nasazená