skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
-> Vojťas: nj to psal ten co ma auto v orginale
-> Tampajs: je to jenom prestrikany sprejem, cela kapota je derava od kaminku, a pod tim zelenym to bylo polity nejakou kyselinou, vyzrany na plech, tak ze to budu muset cely obrousit a striknout, ale az po sezone, ted neni cas :( jinak dik
-> Vojťas: tu zeblitou kapotu máš už opravenou?
-> Tampajs: a v reálu ještě o něco hezčí 

To je pěkná ouža

-> krtik: no jasne :-) tyjo to bylo snad nejak 400, a odrazky mam novy uplne
-> Vojťas: zadní lampy :-)
Takto potom jo. No já si dnes už konečně zapojil kontrolku zatažení ruční brzdy. Když sem ji tam někdy před 4mi lety montoval, tak sem si řek že neni špatný nápad ji taky konečně zapojit
Mám ji tam, co máš ty kontrolku na pravý blinkr.

-> krtik: jaky kapky ? :)
-> Vojťas: taky jsem vzpomel, ze skla blinkru musim hledat ve 100vkách :-), za kolik si koupil kapky?
-> krtik: na vyhledávání auta máš jednodušší přeci kliknout v ID kartě konkrétního člověka :-)
no a ty nárazníky, přední se mi podařilo sehnat na vrakáči jiný, má taky svoje mouchy, jinak byl ten přední stejně hnusej jak zadní, ale fotka zadku je strategicky malá aby to nebylo vidět :-) jinak barva je původní, ani nejsou vyměněný blatníky asi
jo a světla blinkrů jak si psal u sebe...ty jdu dneska měnit za novy :-) ( OB Autodíly ) aj zadní lampy ale ty sou z druhy ruky, tak uvidim jak to prokoukne
no a ty nárazníky, přední se mi podařilo sehnat na vrakáči jiný, má taky svoje mouchy, jinak byl ten přední stejně hnusej jak zadní, ale fotka zadku je strategicky malá aby to nebylo vidět :-) jinak barva je původní, ani nejsou vyměněný blatníky asi
jo a světla blinkrů jak si psal u sebe...ty jdu dneska měnit za novy :-) ( OB Autodíly ) aj zadní lampy ale ty sou z druhy ruky, tak uvidim jak to prokoukne

-> Vojťas: tak už jsem přišel na to, jak najít auto díky jménu
, tvoji užovku znám, ale nepřiřadil jsem si vás k sobě :-), ale nejste sami
. Vypadá pěkně, a ty nárazníky, ty jsou fajn, jaktože všeci je máte tak pěkný? A ta barva je origo?


-> Vilda: mam nejaky potichy prerusovac blinkru tak ze se mi stavalo ze sem jel pres pul mesta jak blikajici cirkus protoze sem na kontrolky nevidel pres volant, no a ten benzin mam nalevo proto aby to bylo vyvazene pac mi na druhe strane permanentne sviti kontrolka brzd :-D na foto teda ne protoze tam je nejaky spatny kontakt
Zajímavě uspořádané kontrolky na budíkách, ale nebyla by lepší kontrolka benzínu přímo pod palivoměrem než pod teploměrem

-> Vojťas:
kurna ta je pěkná ..jen škoda těch blinkru:-/



Thanks all



Pěkný stroj



Pekna ouža

-> darklord: no statry a novy tesneni sou stejny, tak mi snad neprodali neco jinyho, to by bylo blby, ale od vymeny to este poradne nejelo tak ze jestli se to povedlo stale neni jiste, doufam ze to bude uz ok.