
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Její první majitel byl starší pán kterej s ní jezdil jen v létě na chatu. On ji prodal ňákýmu mladýmu klukovi, ten ji měl jen chvilku a prodal jí tomu co jí prodal mě. Takže jsem čtvrtý majitel a doufam že i poslední. Když sme jí přivezli byla celkem zachovalá, Měla motor po generálce a novou spojku. S taťkou sme museli vyspravit dirku v práhu, vyměnit přední blatník, a ještě pár detajlů, na celej podvozek sme nastříkali antikorozní vrstvu. Dali sme jí novej lak a potahy. Teď je zas jak nová.
Moc se mi líbila jedna myšlenka, kterou sem někde čet. ,,Umění neni koupit nový auto, ale starýmu vdechnout život."
Moc se mi líbila jedna myšlenka, kterou sem někde čet. ,,Umění neni koupit nový auto, ale starýmu vdechnout život."
Boženka - komentáře:
-> Star LC20: asi tak
má tam i obrazy od van Gogha.

mne sa pači
na jednej fotke si jak vistrihnutY s časopisu s roku 75 


nějaké info o škodovce rok,model atd...

-> Jirka Chytrý: Sakra Tvoje škodovka má hezčí pokojíček, než je ten, v kterým bydlím já
Pěkná garáž, pěkný auto

Jojo :-D
Pěknej Forschricht E512

pěkná škodulka
-> do oblíbených

pěkné auto, přidávám do oblíbených 

-> MOLSO: tak zrejme aplikoval aj vrchnu farbu, logicke nie? :)
-> Jirka Chytrý: štyri roky ? no Dost pochybujem zakladovka zleze po prvej jazde v soli 

A víte co, komu se to nelíbí ať mi prdel políbí :-D
Pánové ta náprava ve skutečnosti nevypadala tak hrozně, chtěl sem jí sundat, ale já s ní musím jezdit, a opravdu bych jí nemohl mít tejden rozebranou :-). Dal sem si s tim docela práci :-), celou sem jí vzal dráťákem, natřel odrezovačem, pak teprve barvou ;-) a klidně se s váma vsadim že to vydrží nejmíň čtyry roky ;-), je to voskoušený :-). A co se týče práce, to nepovažuju za práci ale za radost ;-), je to muj koníček. A každej pořádnej koníčk schramstne ňáký ty peníze ;-). A navíc já mam na půdě všechny díly obou náprav v super stavu, ale ty čekaj až jí jednou budu dávat do origoš stavu a bude jen na koukání a letní vyjížďky :-). Takže zatim je mi líto je tam dávat, dokud ty starý sou v pohodě :-). A před týdnem sem prošel technyckou bez stráty bodu, tak co řešit :-).
k čemu to namazání rezaté nápravy základovkou má sloužit? když si vemu dnešní cenu barvy a hodinové práce, tak mě to příjde jako naprosté mrhání penězi... to vykvete do roka nanovo... k tomu ta náprava potřebuje mnohem komplexnější přístup - dle mě je zralá na repas a výměnu některých dílů (i ramen)
-> Jirka Chytrý: vyzerá pekne, ale to horné rameno na prednej náprave to je už fakt KO a farba ho nezachráni.
-> MOLSO: to je proti hrdzi :D
luxusne pretretý kyrt tlmiča a gulák 

K téé opravičce... do pár měsícu to bude v původním stavu.

at zijou barvicky

to si nemohol tu naoravu dat dole

