skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Technické parametry:
Motor
742.136 - vačka 260°, odlehčený setrvačník + řemenice, filtr JR, přetryskovaný karburátor 136, příčný výfuck
Převodovka
5Q stálý převod 4.22 - postavená z většiny nových dílů, rychloběžný startér
Nápravy
zadní - vlečná náprava z Rapida vyztužená dle L/A - po GO
přední - široká hřebenová taktéž po GO, snížení 30mm
Brzdy
přední čtyřpístkové po GO, zadní bubnové po GO - plánuji kotouče vzadu vepředu chlazené
Exteriér
čtyřoká maska s tahokovem
kola - disková rozměr 165/65 R13, mám doma 5ks otvíráků, ale nejsou lidi co by to dali do kupy ;-) - až časem
v přípravě - zadní zavařené čelo z rapida + zadní haupna s nádechem pro oil chladič - foto k nahlédnutí u Nashe
v plánu jsou: zavaření zámků, ofuků zadních sloupků, stříšku nad okno, přední kapotu s výdechem vzduchu od chladiče - jako u Nikyho, webery zapůjčené na testování od Štěpána (Stepan 110RC) - musím dodělat sání
el. otevíraní zadní a přední haupna
Interier
palubovka GL, RMG, centrál na DO, el.okna vpředu, střešní okno, sedačky Honda CRX, zadní sedačky Rapid, volant průměr 360mm + nába 5cm, sportovní pedály vlastní výroby
A pokud si na něco vzpomenu dopíšu příště. A kdyby jste chtěli něco vědět, tak se ptejte..
Tak už sem konečně dodělal kola v předu rafek 4,5palce a guma 165/65/13 v zadu5,5 palce a guma 175/65/13
Motor
742.136 - vačka 260°, odlehčený setrvačník + řemenice, filtr JR, přetryskovaný karburátor 136, příčný výfuck
Převodovka
5Q stálý převod 4.22 - postavená z většiny nových dílů, rychloběžný startér
Nápravy
zadní - vlečná náprava z Rapida vyztužená dle L/A - po GO
přední - široká hřebenová taktéž po GO, snížení 30mm
Brzdy
přední čtyřpístkové po GO, zadní bubnové po GO - plánuji kotouče vzadu vepředu chlazené
Exteriér
čtyřoká maska s tahokovem
kola - disková rozměr 165/65 R13, mám doma 5ks otvíráků, ale nejsou lidi co by to dali do kupy ;-) - až časem
v přípravě - zadní zavařené čelo z rapida + zadní haupna s nádechem pro oil chladič - foto k nahlédnutí u Nashe
v plánu jsou: zavaření zámků, ofuků zadních sloupků, stříšku nad okno, přední kapotu s výdechem vzduchu od chladiče - jako u Nikyho, webery zapůjčené na testování od Štěpána (Stepan 110RC) - musím dodělat sání
el. otevíraní zadní a přední haupna
Interier
palubovka GL, RMG, centrál na DO, el.okna vpředu, střešní okno, sedačky Honda CRX, zadní sedačky Rapid, volant průměr 360mm + nába 5cm, sportovní pedály vlastní výroby
A pokud si na něco vzpomenu dopíšu příště. A kdyby jste chtěli něco vědět, tak se ptejte..
Tak už sem konečně dodělal kola v předu rafek 4,5palce a guma 165/65/13 v zadu5,5 palce a guma 175/65/13
BAMBUS / škoda 105 - komentáře:
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> Hondas: zavydiš co
hele ti chvalej votviraky jak vo zivot

Tak se snaž, protože se už nemůžu dočkat.Jojo, taky dik.
-> hrňa: jsou už i nabarvene stací je jen dočistit a dolestit až to bude tak se to nafotí dekuju za body
-> BAMBUS: Chtěl jsem se zeptat, jestli ty kola už máš hotový, nebo jsi uvízl na leštěním. Celkem se těším až je uvidím na autě. Jo a ty bezpečnostní matky taky ujdou. Posílám pár bodíků navíc.
-> Hondas: he ty pane CRX ta už je spravená a na tvý body
a nevim kdo přije a už neodjel


Nic ses NULA, chapes to, mas zborenou hemicku tak mas nula, az to vopravis dam ti 1 maximalne 2 ok

-> Hondas: a co
Cauky mas o 10 bodu mene

-> Ája: jé mockrát ti děkuji
Čauky, tam máš o 10 bodů lepší skore.

Hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
ýýýýýýýý
-> Hondas: -> Nash:




zato ta Nashova alfa plech it, to je zradlo






-> kirri: Hondas má doma plesnivou a volezlou HONDU CRX a myslí si jakej je to frajer a závodník



-> BAMBUS: A nemohl bys mi treba na id nebo na mail poslat nejakej kontakt? maji tam i jiny typy? a co staly? kdyz tak na mail.dik
-> Johny Death: ty matice jsou od firmy Simbolz a označení maj ESY.4 ,ale maj plochou tu dosedaci plochu ta se musí stočit na soustruhu na uhel tech origo matek.
-> kirri: maximalka by měla byt asi 190 jenže je to docela už masakr to udržet na silnici.Ta rychlost je k ničemu mě se libí ten zatah.